Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+❄ =
Tof!Awel, dat was uiteindelijk wel een glimlachje waard. We stonden met een aantal mensen tussen 2 wagons in en ineens zag een dame dat ik zwanger was en die vroeg of in niet wou zitten. Ik zo’n beetje van: nee nee ‘t is oké, ça va. Maar die opende de deur naar de coupé en zei iets tegen de mensen in de 1e vierzit en dan bood er een meisje haar plaats wel aan.En niemand die zijn/haar plaats aan jou geeft?
Oh, is dat? Goed om wetenAl 5m? Anders mag je eerste klasse
5,5 maand verOm officieel in orde te zijn heb je een attest van de gynaecoloog nodig waarop je uitgerekende datum staat. Dan mag je vanaf je zesde maand zwangerschap met je tweede klasse ticket in eerste plaatsnemen.Oh, is dat? Goed om weten5,5 maand ver
Bwa gisteren leek dat niet echt een probleem, al is er vandaag geen zon en is het 0 graden. Klinkt me wel in de oren als een geldig excuus.beginnen graven in bevrozen grond, dan zal je wel snel weten wat je ergernis is denk ik.
Terwijl heb je ook een training en ik denk dat je snel zal overgaan tot niets doen.
Waanzinnige lifehack.
De belangrijkste reden lijkt me vooral te zijn om geen extra onschuldige slachtoffers te maken. Genre: "wtf, die foto gezien? Van die verkrachter? Da's precies Squid hare man!"Ik ben geen expert in politionele protocols wat betreft onderzoeken en zo, maar ik erger mij nog maar eens aan ‘op 22 mei 2022 was er deze brute verkrachting en zware mishandeling’ laat ons op 22 januari eens vragen of het publiek hem soms herkent. Ik zeg het, ik ken niks van die procedures en ik begrijp dat er volgordes zijn en due process en zo en je wil hem niet op de vlucht jagen en in de buurt weet men misschien wel dat men extra moet opletten. Dus er zal (hoop ik toch) wel een reden voor zijn. Maar seksuele misdrijven zijn al laag van veroordeling, als je dan nog acht maand hebt waar niemand weet hoe of wat. Die man klopte voor dood, waarom wacht men zo lang om hulp te vragen? Maar, ik herhaal, ik weet dat ik er niks van ken dus het is een persoonlijke ergernis maar er zal wel een uitleg voor zijn. (Als iemand die uitleg heeft, ik ben wel nieuwsgierig?)
)Dat kan ik op zich snappen. Maar dat risico is niet weg na acht maanden, zelfs niet na jaren. Ik denk dat je daar meer de pech moet hebben dat iemand er een hele zaak van maakt, ik denk niet dat de politie daar echt rekening mee houdt tenzij het een misdaad is die gevoeliger ligt (qua onrust in de gemeenschap).De belangrijkste reden lijkt me vooral te zijn om geen extra onschuldige slachtoffers te maken. Genre: "wtf, die foto gezien? Van die verkrachter? Da's precies Squid hare man!"
3 dagen later:
Grafitti op squid haar huis, kinderen van squid in elkaar geklopt "want uw pa is ne vuile verkrachter!", Contract in het onderwijs opgezegd"om zeker te zijn",...
Maar hey, ondertussen is hij wel al voor verhoor geweest bij de politie en konden ze daar zien door zijn smartphone uit te lezen dat die op dat moment 100km verderop zat. Met foto's van die avond op die locaties en al.
Maar krijg dan maar eens die naam terug kwijt.. "want waar rook is, is vuur!"
(Ik heb zelf 2 "dubbelgangers" rondlopen blijkbaar, ik zou het alvast niet zo tof vinden.)
Iets te koop zetten. Heel duidelijk vermelden dat ik niet opstuur.Bieden op een bordspel in zo'n Facebook groep...
1 dag wachten, joepieee! Ik heb het hoogste bod.
Niks meer van gehoord,post is ineens weg...
Blijkt vekocht in een andere groep..
Waarom lokken we die mensen niet naar hier?

Sorry mijn schuld. Het voetgangers en fietspad was niet beloopbaar. Dus ik ben in het midden van de rijbaan gaan lopen en er waren zeker 100 wagens achter mij aan het toeteren. Maar daar was het, het veiligste, en veiligheid komt eerst hé!Verkeerschaos hier is toch redelijk ongezien. Over een stuk van 2km een uur rijden.

Ik zou denken, dat beelden op deze manier alleen verspreid mogen worden als laatste redmiddel als alle andere rechtmiddelen zijn uitgeput?Dat kan ik op zich snappen. Maar dat risico is niet weg na acht maanden, zelfs niet na jaren. Ik denk dat je daar meer de pech moet hebben dat iemand er een hele zaak van maakt, ik denk niet dat de politie daar echt rekening mee houdt tenzij het een misdaad is die gevoeliger ligt (qua onrust in de gemeenschap).
It smells likeIets te koop zetten. Heel duidelijk vermelden dat ik niet opstuur.
Biedingen komen binnen.
Hoogste bod wint na een week.
Stuur een bericht wanneer hij wil komen afhalen.
"Ik woon in Utrecht en heb geen vervoer"
![]()
Kan ik ook snappen. Maar deze camerabeelden (dus louter specifiek hier nu) tonen de volledige aanval, van eerste slag tot verkrachting en verdere slagen. Dat is toch een geval waar je kan zeggen dat privacy niet van toepassing is? (Ik bedoel niet dat ze alle beelden moeten tonen, maar dat er geen twijfel is hier dat er wel degelijk een misdaad was en wel degelijk die persoon. Het is niet van ‘en dan verdwijnen ze om een hoek dus het kán nog iemand anders zijn)Ik zou denken, dat beelden op deze manier alleen verspreid mogen worden als laatste redmiddel als alle andere rechtmiddelen zijn uitgeput?
Je mag niet zomaar publiekelijk beelden verspreiden want er is ook nog zoiets als de wet op privacy?
Ik ben geen jurist dus correct me if I am wrong maar volgens mij moet het gerecht eerst toestemming geven om die beelden te verspreiden denk ik? Als dit zomaar gebeurt, ook al zijn het zéér ernstige feiten, dan vermoed ik dat de programmamakers kunnen aangeklaagd worden door de dader of door justitie (hoe belachelijk dit ook klinkt) en gestraft kunnen worden.Kan ik ook snappen. Maar deze camerabeelden (dus louter specifiek hier nu) tonen de volledige aanval, van eerste slag tot verkrachting en verdere slagen. Dat is toch een geval waar je kan zeggen dat privacy niet van toepassing is? (Ik bedoel niet dat ze alle beelden moeten tonen, maar dat er geen twijfel is hier dat er wel degelijk een misdaad was en wel degelijk die persoon. Het is niet van ‘en dan verdwijnen ze om een hoek dus het kán nog iemand anders zijn)
Dat zal hier wel gelijkaardig zijn. Het is niet verwonderlijk dat het over-ingewikkeld en absoluut niet kort op de bal is.Ik ben geen jurist dus correct me if I am wrong maar volgens mij moet het gerecht eerst toestemming geven om die beelden te verspreiden denk ik? Als dit zomaar gebeurt, ook al zijn het zéér ernstige feiten, dan vermoed ik dat de programmamakers kunnen aangeklaagd worden door de dader of door justitie (hoe belachelijk dit ook klinkt) en gestraft kunnen worden.
Hier een artikel uit Nederland dat bovenstaande ook bevestigt. OK het is NL maar ik denk nu niet dat de wetgeving op dat vlak in België anders is?
Waarom verspreidt de politie opsporingsbeelden soms zo laat?