Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het wordt tijd dat ze debielen eens wat minder aandacht geven. Wat een idee om naar het parlement te gaan met uw baby.

Whats next?
- Morgen komt Jan naakt naar het parlement "Want god heeft mij zo geschapen";
- Random politieker vindt dat geen goed idee en uit kritiek;
- "Volgende week neem ik mijn moeder mee!"

Fuck off gewoon. Er is een tijd en plaats voor alles, maar dit? Sommige mensen wil per sé laten zien hoe dom ze zijn blijkbaar.
Ja en nee hé, nu gaan er eens mensen op een ludieke manier protesteren, en enkel maar de politici lastigvallen, nu is het debiel en dom.

Het wordt tijd dat ze debielen eens wat minder aandacht geven. Wat een idee om naar het parlement te gaan met uw baby.

Whats next?
- Morgen komt Jan naakt naar het parlement "Want god heeft mij zo geschapen";
- Random politieker vindt dat geen goed idee en uit kritiek;
- "Volgende week neem ik mijn moeder mee!"

Fuck off gewoon. Er is een tijd en plaats voor alles, maar dit? Sommige mensen wil per sé laten zien hoe dom ze zijn blijkbaar.
Je zou nu denken dat het parlement de plek bij uitstek is voor de bevolking om een probleem aan hun gekozen vertegenwoordigers voor te leggen.

Je zou nu denken dat het parlement de plek bij uitstek is voor de bevolking om een probleem aan hun gekozen vertegenwoordigers voor te leggen.
De Belgische psyche is bij momenten toch iets vreemd.

Het parlement zit vol onbekwame, luie profiteurs die enkel maar het geld uit de zakken willen kloppen van de hardwerkende burger...maar val ze niet lastig tijdens hun serieuze job met debiele, domme zaken zoals het aankaarten van een maatschappelijk probleem hee.

Dat mensen hun kinderen meenemen naar het parlement is op zich geen probleem. Ze daar achterlaten en tot op heden niet ophalen zoals Karel deed is er wel over.

:unsure:

Alle gekheid op een stokje: er is een regel dat er geen geluid van de publiekstribunes mag komen tijdens de parlementaire debatten. Maar dat is de theorie.

Alle gekheid op een stokje: er is een regel dat er geen geluid van de publiekstribunes mag komen tijdens de parlementaire debatten. Maar dat is de theorie.
Tuurlijk mag je geen geluid maken. Ge ziet nu wat er gebeurt als de heren/vrouwen politici wakker gemaakt worden tijdens hun middagdutje 😆

gisteren tijdens mijn thuiswerk dag uit verveling wat minder nette website's bezocht,

nu was ik toch wel vergeten dat mijn vrouw haar pas nieuw gekochte smartphone, dat ik daar met die GBOX een playstore heb op kunnen krijgen, en alle google zaken, ondanks dat het een huawei was.
en ja, daarvoor moet je inloggen met een Gmail account, maar aangezien ze dat niet heeft , dan maar ingelogd met mijn gmail.

Blijkbaar kan ze nu al mijn chrome geschiedenis en locaties bezocht, probleemloos volgen op haar telefoon.

En blijkbaar heeft ze dit ook laten vallen op haar werk, want ze vertelde me nu dat er in belgië iets bestaat als "erotica beurzen", en ze daar eens naar toe wil gaan met me. Toevallig dat ze daar vandaag over begint, nadat ze heeft ontdekt welke website's ik heb bezocht.

note to self: Vanaf nu surf ik in incognito tab bladen.

nog een ergernis:
koekjes die niet apart verpakt zijn. (ik weet wel, tis nie goed voor het milieu al dat plastiek maar ja)

Als ik een doos koekjes koop, wil ik dat die apart verpakt zijn per 2 of per 4, zodat ik die kan mee doen naar het werk.
Niet dat ik heel die doos moet mee pakken naar het werk, of die doos is gegarandeerd leeg tegen de avond!!

Ach misschien is mijn ergernis wel dat ik geen karakter heb (om slechts enkele koekjes te eten ipv de hele doos).

nog een ergernis:
koekjes die niet apart verpakt zijn. (ik weet wel, tis nie goed voor het milieu al dat plastiek maar ja)

Als ik een doos koekjes koop, wil ik dat die apart verpakt zijn per 2 of per 4, zodat ik die kan mee doen naar het werk.
Niet dat ik heel die doos moet mee pakken naar het werk, of die doos is gegarandeerd leeg tegen de avond!!

Ach misschien is mijn ergernis wel dat ik geen karakter heb (om slechts enkele koekjes te eten ipv de hele doos).
M’n kinderen hebben daarvoor een koekendoosje om mee te nemen naar school.

550x550.jpg

Bij Mepal kan je ze zelfs laten personaliseren. Of ze een afbeelding van trump gaan toelaten weet ik niet, maar zeker het proberen waard.

nog een ergernis:

Er bestaan koekjesdoosjes é, zoiets als een brooddoos maar dan kleiner. Kinderen nemen zo hun koekje mee naar school (en ik fret de rest van het pak meestal op).

M’n kinderen hebben daarvoor een koekendoosje om mee te nemen naar school.

550x550.jpg

Bij Mepal kan je ze zelfs laten personaliseren. Of ze een afbeelding van trump gaan toelaten weet ik niet, maar zeker het proberen waard.
Dat kunnen we eens proberen hé. Het ziet er natuurlijk wel een beetje kinderlijk uit, maar het doel heiligt de middelen.
En met zo'n bad ass heerser er op, is het al veel minder kinderlijk natuurlijk.
Ik bekijk het zeer zeker eens.

Telenet. Sinds iets voor 22u gisteravond geen internet meer.
Dat is inderdaad hatelijk.

Ik werk op een doodlopende boerenwegel ergens op de boerenbuiten.

Hoeveel keer dat daar de bovengrondse kabels al niet hebben plat gelegen, tis onvoorstelbaar.
En dan maar wachten op een technieker.

Sindsdien heb ik wel een wireless usb stick, en als dit voorvalt, kan ik mijn 4G op telefoon als hotspot maken, en zo via mijn 4G surfen.
Al mag ik dan niet te veel filmpjes bekijken of youtuben, of mijn data vliegt er door.

Vorige week herstelling aan camionette laten doen voor een bedrag van 1300 euro.
Vandaag dezelfde storing melding op het dashboard.
Gelukkig is het leasing :wallbash: :crazy:

gisteren tijdens mijn thuiswerk dag uit verveling wat minder nette website's bezocht,

nu was ik toch wel vergeten dat mijn vrouw haar pas nieuw gekochte smartphone, dat ik daar met die GBOX een playstore heb op kunnen krijgen, en alle google zaken, ondanks dat het een huawei was.
en ja, daarvoor moet je inloggen met een Gmail account, maar aangezien ze dat niet heeft , dan maar ingelogd met mijn gmail.

Blijkbaar kan ze nu al mijn chrome geschiedenis en locaties bezocht, probleemloos volgen op haar telefoon.

En blijkbaar heeft ze dit ook laten vallen op haar werk, want ze vertelde me nu dat er in belgië iets bestaat als "erotica beurzen", en ze daar eens naar toe wil gaan met me. Toevallig dat ze daar vandaag over begint, nadat ze heeft ontdekt welke website's ik heb bezocht.

note to self: Vanaf nu surf ik in incognito tab bladen.
En heeft zij altijd de gewoonte om surfgeschiedenis na te zien? :thinking:

En heeft zij altijd de gewoonte om surfgeschiedenis na te zien? :thinking:
Als ik gewoon chrome open en ik wil willekeurig iets in typen in de zoekbalk, dan krijg ik toch de laatst recentste zoek opdrachten te zien hooe.

Ik neem aan dat dat bij iedereen zo is.

De koppigheid van mijn vriendin

Wij hebben 1 auto. Achterwielaangedreven en op zomerbanden.
Met dit weer, slechte combinatie..

Mijn vriendin is vanmorgen toch gaan werken, is op miraculeuze wijze terug thuis geraakt.
Zich hier vastgereden in de kiezel op de inrit

Maarja hoor om 7u heeft ze nog een afspraak en ze MOET daar naartoe.
Zonet gevraagd of ik de persoon even mag bellen van wie dit moet, maar dan doe ik onnozel hè :sarcastic:

Dat is dan nog een afspraak die ze zelf heeft opgezet en volgens mij als ze die zou afbellen/verzetten iedereen wel begrip voor heeft
Mja wie ben ik

De koppigheid van mijn vriendin

Wij hebben 1 auto. Achterwielaangedreven en op zomerbanden.
Met dit weer, slechte combinatie..

Mijn vriendin is vanmorgen toch gaan werken, is op miraculeuze wijze terug thuis geraakt.
Zich hier vastgereden in de kiezel op de inrit

Maarja hoor om 7u heeft ze nog een afspraak en ze MOET daar naartoe.
Zonet gevraagd of ik de persoon even mag bellen van wie dit moet, maar dan doe ik onnozel hè :sarcastic:

Dat is dan nog een afspraak die ze zelf heeft opgezet en volgens mij als ze die zou afbellen/verzetten iedereen wel begrip voor heeft
Mja wie ben ik
Soms is spreken zilver en stilte goud. 😉

nog een ergernis:

Kan u inderdaad volgen. Niet om de reden dat jij zegt, hoewel ik dat ook een goeie reden vind. Maar doordat we thuis met 2 diabeten zijn (en ja we mogen koeken eten maar we moeten gewoon rekening daarmee houden qua tijdstip en hoeveelheid), zijn dat zo eens 2 of 3 koeken. En tegen dat je dan op het einde van de doos bent dan eet je ofwel wakke of steenharde koeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan