Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo een klein dingetje uit mijn nagelbed geplukt en heel mijn fckn vinger doet zeer als had ik hem helemaal afgehakt. TF?
Ken het gevoel.
Ik ben een nagelbijter/trekker/keuteraar.
Soms voel ik dat ik te ver ben aan't gaan maar dan ga ik toch verder omdat je zo'n klein stukje niet kan laten hangen.
Dat gevoel is soms ook om in de broek te k*kken van de pijn. :censored:

Laatst bewerkt:
Zo een klein dingetje uit mijn nagelbed geplukt en heel mijn fckn vinger doet zeer als had ik hem helemaal afgehakt. TF?
Bij het snel doorlezen gisteren dacht ik dus dat je zoiets had staan thuis.

1674453851691.png

Met jouw postverleden hier zou dat niet eens zo gek zijn.

Vorige week heb ik wat proteïnebars gekocht op amazon. Bij nadere inspectie bleken deze allemaal al 4 maanden vervallen ... Gelukkig zijn ze wel snel om te refunden, maar nu heb ik weer niks meer in huis qua tussendoortjes :(

Vorige week heb ik wat proteïnebars gekocht op amazon. Bij nadere inspectie bleken deze allemaal al 4 maanden vervallen ... Gelukkig zijn ze wel snel om te refunden, maar nu heb ik weer niks meer in huis qua tussendoortjes :(
Je geld terug en je kan ze waarschijnlijk nog zonder problemen opeten. 😍
De gekendere webistes van supplementenverkopers kan je eens raadplegen als je snelle levering wilt voor de komende dagen.

Al eens een lokale winkel geprobeerd? :oi22:
Yup. Dubbele van de prijs ... Maar prolly niet vervallen :)
Je geld terug en je kan ze waarschijnlijk nog zonder problemen opeten. 😍
De gekendere webistes van supplementenverkopers kan je eens raadplegen als je snelle levering wilt voor de komende dagen.
Ja ik ga ze sowieso eens testen :) Worst case scenario heb ik een paar dagen verlof :p Ik bestel voortaan weer via body & fit. Die zijn ternminste betrouwbaar.

Fuck. Net mijn reeks nachten gedaan en deze morgen op de parking hopppaaaa ...gevallen.
Wat betreft getuigen.. geen probleem want een aantal collega's zag het :(
Eerste moment natuurlijk amper pijn maar nu voelt mijn elleboog best wel fucked up aan.

Net afspraak bij huisarts gemaakt. Kan moeilijk inschatten van rechtstreeks naar spoed. :unsure:

Ik versta niet zo goed waarom de stoep en een deel straten nog altijd niet sneeuwvrij zijn. Vrijdag was een deel van de fietspaden redelijk goed gedaan, maar nu liggen hier een groot deel van de stoepen en een stuk fietspaden er echt spekglad bij.

Zal wel een reden hebben maar ik kan me niet herinneren dat dat ooit zo lang geduurd heeft.

Fuck. Net mijn reeks nachten gedaan en deze morgen op de parking hopppaaaa ...gevallen.
Wat betreft getuigen.. geen probleem want een aantal collega's zag het :(
Eerste moment natuurlijk amper pijn maar nu voelt mijn elleboog best wel fucked up aan.

Net afspraak bij huisarts gemaakt. Kan moeilijk inschatten van rechtstreeks naar spoed. :unsure:
Arbeidsongeval e...

Altijd direct naar spoed. Anders krijg je achteraf gezaag da ge nie naar sped geweest zijt.

Ik heb hier enkele maanden geleden al gepost hoe ergerlijk ik BONGO bons vind. en het boeken van een hotel er mee, is ook vaak hopeloos. (altijd bij betalen, of niet in het weekends. of amper hotels te vinden in stads centra.....)

Iedereen gaf me dan ook mee dat inderdaad bongo dikke kak is.

Nu opnieuw een bon gekregen voor mijn nieuwjaar van mn baas: WONDER box.

en opnieuw raad eens: dikke kak en bedrieglijk vind ik het.

Die bon heeft dus 70 euro gekost . voor een etentje met 2. (kasticket hangde er nog aan)

Ik kijk waar ik er mee kan gaan eten in Brugge: 4 plaatsen, waarvan 2 italiaanse restaurants . Ik dacht voor een pizza ga ik die bon niet gebruiken, dat lijkt me maar al te gek 2 personen X 35 euro... daar gaan ze te veel bij in hun zak steken, want een pizza kost amper 20 euro hooguit.

Dus ik ga er mee naar een casual restaurant: 3 gangen menu (voorgerecht kaaskroket, hoofdgerecht vlees of vis, en een koffie of ijsje als desert).

Ik ga er binnen, en al meteen komt de stank tegemoet. Ik dacht wat is dat hier voor iets!!

We zetten ons, ik geef hem die bon: aha das dus het 3 gangenmenu hé, hij wijst er mee naar een blad die er uit hangt!
en wat zie ik: de prijs die je hiervoor normaal betaalt is 17,5 euro !!! (dus maal 2 personen is 35 euro !!!. terwijl die bon 70 euro gekost heeft voor mijn baas).

Ik gebaar van kromme haas eerst, en zeg voor mijn vrouw vis, voor ik vlees. wat dat ook moge zijn.

Komt hij daar dus af met een stuk gepaneerd vis (een grote fisch stick zeg maar), en voor mij een klein stukje steak.
Ahja, kan ik nog inkomen want normaal kost die 3 gangen menu slechts 17,5 euro, je kan dus niet veel verwachten....

Maar waar het mij dus om gaat is dat we voor 35 euro gegeten hebben (met 2), terwijl die bon 70 euro heeft gekost !!
De 2 cola's moesten we er (dacht ik al) nog eens bij betalen, dus er is al 35 euro verdwenen in hun zak, en nog het lef hebben om 6 euro te vragen voor de cola's. (Nu ja, zo'n boxen zijn altijd exclusief drank, dat wist ik ergens wel)

nu is mijn vraag, waar is die andere 35 euro naar toe? ofwel in de zakken van firma Wonder box, ofwel in de zakken van dat restaurant.
Hoogst waarschijnlijk dus BEIDEN.

Dus echt, hoe zware scam is zo 'n bongo en wonder box affaire eigenlijk wel niet.
Ik zal het sebiets eens zeggen tegen mijn baas, dat hij dat niet meer moet kopen, want echt zijn geld dus niet waard.

(en het ligt zeker niet aan het restaurant in kwestie, want als ik naar die italiaanse restaurants ging gegaan zijn, ging het net hetzelfde zijn, daar ging ik een pizza kunnen kiezen + voorgerecht, maar ook bijlage niet aan 35 euro komen p.p.)

Ja is dat zo vreemd? mijn baas trekt dat er nooit af hoor. Bovendien heb ik ook de factuur gezien, want ik moet toch alle facturen inboeken in ons boekhoudprogramma, dus zelfs al hangde het er niet meer aan, ging ik het toch geweten hebben.

Ja is dat zo vreemd? mijn baas trekt dat er nooit af hoor. Bovendien heb ik ook de factuur gezien, want ik moet toch alle facturen inboeken in ons boekhoudprogramma, dus zelfs al hangde het er niet meer aan, ging ik het toch geweten hebben.
Verleden tijd van hangen is "hing".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan