Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan u inderdaad volgen. Niet om de reden dat jij zegt, hoewel ik dat ook een goeie reden vind. Maar doordat we thuis met 2 diabeten zijn (en ja we mogen koeken eten maar we moeten gewoon rekening daarmee houden qua tijdstip en hoeveelheid), zijn dat zo eens 2 of 3 koeken. En tegen dat je dan op het einde van de doos bent dan eet je ofwel wakke of steenharde koeken.
Ik steek die van de kinderen (die koeken in een koekendoos mee moeten nemen op school) in een vershoudzakje met Zo ne knijper op. Dat blijft toch wel even goed zo.

Laatst bewerkt:
Zijn in Printemps Rijsel, afdeling herenmode. Mr S past een paar schoenen, maar die zijn smal. Ik vraag of ik een ander model kan zien dat wijder is en wijs het aan. Antwoord van meneer verkoper ‘Goh, die zijn wel niet in solden’. Nu begrijp ik dat die info van tel is maar de toon waarop hij het zei was heel duidelijk niet ‘even meegeven dat’. Elders schoenen gaan kopen dus.

Ik dacht nog een ganse bak lupulus organicus in de kelder te hebben staan. Die bak stond onder een andere bak. Is me dat gvd toch wel geen lege bak lupulus godmiljaar :angry:

Verkeerschaos hier is toch redelijk ongezien. Over een stuk van 2km een uur rijden.

Dik anderhalf uur gereden over net geen 7 km. 🤯
Met een actieve kleuter op de achterbank.
En dan viel Hasselt al bij al nog heel goed mee, daar is nog niet eens zo veel gevallen.
Ik heb iets meer als een uur gereden over Hasselt - Genk, bewust wel over de fordlaan gereden om de zoutbrug te vermijden, daar stonden een rijtje om u tegen te zeggen met 3 camions op kop, denk dat ze helling niet opraakten of durfden...

En dan viel Hasselt al bij al nog heel goed mee, daar is nog niet eens zo veel gevallen.
Ik heb iets meer als een uur gereden over Hasselt - Genk, bewust wel over de fordlaan gereden om de zoutbrug te vermijden, daar stonden een rijtje om u tegen te zeggen met 3 camions op kop, denk dat ze helling niet opraakten of durfden...
Ik moest vanuit Genk Centrum vertrekken. Een ramp, denk 50 min eer ik het centrum uit was.
En dan onderweg verschillende vrachtwagens tegen gekomen die vast stonden.

Hasselt binnen de grote ring en vooral de kleine ring was echt een ramp. Niet normaal 😅

Ik moest vanuit Genk Centrum vertrekken. Een ramp, denk 50 min eer ik het centrum uit was.
En dan onderweg verschillende vrachtwagens tegen gekomen die vast stonden.
Heb 3 kwartiers gedaan om in Genk van portavida tot aan de politie te geraken. Dan aan het kruispunt zien dat een lijn is zich had vastgereden. Anderhalf uur heb ik geraden op een traject van 18km.

Dan thuiskomen en zien dat de overkapping over het zwembad was ingezakt door het gewicht van de sneeuw. Nog een uur bezig geweest om dat sneeuw en water vrij te maken.

Bijkomende ergenis van de vrouw, haar oplossing was dat ik in het zwembad ging staan en ging duwen tegen de onderkant van de overkapping die in het water lag met de sneeuw er nog op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan