Respect.Om alles nog beter te maken heb ik nu om middernacht Dahmer S1E1 opgezet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect.Om alles nog beter te maken heb ik nu om middernacht Dahmer S1E1 opgezet

Ik ken een paardenmiddel : wanneer je zo ver bent in je dementie dat je je nachtmerries vergeet terwijl je wakker wordt, dan daalt het risico op dementie weer![]()
Wereld Alzheimer Dag: waarom je er als 40-plusser goed aan doet je nachtmerries te turven
Vandaag, op de Wereld Alzheimer Dag, komen Britse wetenschappers met een boeiende studie. Daaruit leren we dat het voor veertigplussers cruciaal is de frequentie van hun nachtmerries bij te houden.www.hln.be
Gisteren dit gelezen, vannacht wakker geworden met een nachtmerrie. Thanks, brain!![]()

Voeding en ampère? En type aansluiting niet genoeg?Adapters waar je niet meer van weet bij welk apparaat ze horen.
Er zou een database moeten bestaan van welk apparaat met welke adapter wordt verkocht, want de referentie nu googlen levert alleen winkels op die er nog een verkopen
Ik leg die in een bak voor mocht ik later ooit eens zo'n type apparaat tegenkomen. Niettegenstaande liggen de adapters er nu al 10 jaar niets te doen.Adapters waar je niet meer van weet bij welk apparaat ze horen.
Er zou een database moeten bestaan van welk apparaat met welke adapter wordt verkocht, want de referentie nu googlen levert alleen winkels op die er nog een verkopen
Ik heb ook zo 2 bakken staanIk leg die in een bak voor mocht ik later ooit eens zo'n type apparaat tegenkomen. Niettegenstaande liggen de adapters er nu al 10 jaar niets te doen.

Toch wel, en morgen is het weer de eerste.Grrrrr Geen zevende dag .
Op zich kan ik wel met die info aan de slag, maar dan moet ik al m'n apparaten afgaan.Voeding en ampère? En type aansluiting niet genoeg?
Ik had ook zo'n bak, eigenlijk vooral met 700 usb kabels, maar nu met te verhuizen heb ik die weg gedaan en schieten er nog maar een paar kabels en adapters over. Heb op een bepaald moment ook stickers met het toestel waarbij ze hoorden op mn adapters beginnen plakken, maar blijkbaar zijn er toch een paar door de mazen van het net geglipt.Ik leg die in een bak voor mocht ik later ooit eens zo'n type apparaat tegenkomen. Niettegenstaande liggen de adapters er nu al 10 jaar niets te doen.
Of eigenlijk de tweedeToch wel, en morgen is het weer de eerste.
Kabels van uw madam pikken e, als ge samen gaat wonenOp zich kan ik wel met die info aan de slag, maar dan moet ik al m'n apparaten afgaan.
Ik had ook zo'n bak, eigenlijk vooral met 700 usb kabels, maar nu met te verhuizen heb ik die weg gedaan en schieten er nog maar een paar kabels en adapters over. Heb op een bepaald moment ook stickers met het toestel waarbij ze hoorden op mn adapters beginnen plakken, maar blijkbaar zijn er toch een paar door de mazen van het net geglipt.

Fijn dat er een alternatief voor de Fancy is.Ik denk dat ze bij HLN ook moeite hebben met personeel te vinden. Die gast zijn columns zijn toch elke keer op niveau van het 3de middelbaar:
![]()
COLUMN. Jeroen heeft hét gesprek met zijn tienerzoon. “Hij viste mijn penisring op uit een mandje”
Je maakt het maar mee als ouder: je kind vist een seksspeeltje op en wil er daarna àlles over weten. Jeroen maakte het mee met zijn 13-jarige zoon. Op vijfjarige leeftijd zette ook hijzelf zijn vader ook onder druk al zwaaiend – met een gebruikt nota bene – condoom. Geen ouder die er aan...www.hln.be
Is dit nu ‘de man’ anno 2022? #askingforafriendIk denk dat ze bij HLN ook moeite hebben met personeel te vinden. Die gast zijn columns zijn toch elke keer op niveau van het 3de middelbaar:
![]()
COLUMN. Jeroen heeft hét gesprek met zijn tienerzoon. “Hij viste mijn penisring op uit een mandje”
Je maakt het maar mee als ouder: je kind vist een seksspeeltje op en wil er daarna àlles over weten. Jeroen maakte het mee met zijn 13-jarige zoon. Op vijfjarige leeftijd zette ook hijzelf zijn vader ook onder druk al zwaaiend – met een gebruikt nota bene – condoom. Geen ouder die er aan...www.hln.be
Is dit nu ‘de man’ anno 2022? #askingforafriend
Vroeger was het een rioolkrant. Er hing dus altijd al een geurtje aan, maar dat was eerst een rioolgeur en dan nu een euh ... visgeur dus...Amai, HLN een kutgazet? Dat moet dan ook maar recent zijn...