The Magical Taz
Well-known member
Extra fan gekocht voor m’n noctua n15-ds maar die steekt net iets te veel naar boven en dus kan de case niet meer dicht.
Dan maar als casefan monteren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RAm zit in de weg zeker?Extra fan gekocht voor m’n noctua n15-ds maar die steekt net iets te veel naar boven en dus kan de case niet meer dicht.

YepRAm zit in de weg zeker?![]()
Iemand zoeken die er een olifant kan van maken. Optisch zal dat alvast een pak schelen.Mug die ik maar niet te pakken krijg... eergisteren zat die in de slaapkamer, nu in de woonruimte.. Keer op keer ontsnapt dat beest![]()
Haha. De Chinezen zeggen dat ook op die manier.Die reclame van Nickel op Youtube hangt mijn nikkel uit.

Is hij daar niet wat jong voor?ik had hem eenvoudiger kunnen inschrijven voor het Belgisch leger.

In Rusland eens proberen?Is hij daar niet wat jong voor?![]()
Zoveel moeite zou ik allemaal niet doen. Ik krijg op mijn adres ook post van een incassobureau dat gericht is aan een vennootschap waarvan de maatschappelijke zetel niet op mijn adres staat. Uit het staatsblad blijkt die vennootschap ook nooit haar mz op mijn adres te hebben geplaatst. Wel hebben die vennootschap en ik hetzelfde ex-adres, namelijk een huurappartement waar ik heb gewoond tijdens mijn scheiding. Waarschijnlijk heeft de huisbaas de post op naam van dat bedrijf teruggestuurd met mijn nieuw adres erbij. In elk geval heeft de schuldeiser (in dit geval een gemeentebestuur) nagelaten om een adres te controleren. Wat in het geval van een vennootschap echt wel simpel is.Attest aanvragen wie gedomicilieerd is op jouw adres en dat bezorgen aan de deurwaarder met de boodschap dat geadresseerde niet langer op jouw adres woont. Hopelijk staat zijn naam niet meer op de deurbel?
Da’s eerder voor de jongste, die heeft meer zo een go-getter mentaliteit.In Rusland eens proberen?

Covid test gedaan het is negatief hoor. dus nie panikeren !
Maar ik zit wel al weer hele week met een pijnlijke keel.
ik draag nu een sjaal van smorgens tot savonds. ja ook binnen.
Het is iets vreemd. Al heel mijn leven sukkel ik daar mee, en vooral dan vlak na de zomer. Precies die overgang naar winter, die mijn keel nie kan verdragen. Heb er elk jaar 1 a 2 keer last van, en dat duurt dan zo een week.
Al amandelen laten verwijderen, maar hielp helaas niet.
Nu drink ik af en toe een slokje wijn, om mijn keel wat te "ontsmetten", want dat doet alcohol toch wel. Hopelijk is dit een goeie remedie.(?!) Ik blijf ook veel binnen. Hopelijk gauw terug de oude.

Ik heb ook zo'n spuitbusje met lidocaine, en ja dat spuit ik elk uur eens in mijn keel , dat verzacht ook wel. Thanks. goede tip.Ik denk dat zuigtabletten met eventueel lidocaïne (Strepsils bijvoorbeeld) je beter zullen helpen met pijnstilling en ontsmetting dan alcohol![]()
Laat ze haar verhaal hier neerpennen, genoeg experts te vinden op dit forum.Een vriendin die aan’t daten is en dan vraagt hoe ze bepaalde signalen/uitspraken van hem moet interpreteren “want gij zijt toch ook ne man dus gij kunt dat vertalen”.
Uhu, op basis van een eenzijdige en selectieve weergave van “de feiten” een interpretatie vragen aan iemand die er zelf niet bij was en recent niet bepaald de referentie gebleken is inzake coherent relationeel gedrag, dat gaat raad brengen![]()