Ge moet dan ook niet op zoek naar een “jonge” deerne.Vandaag zowaar door Begijnendijk gereden. Geen jonge deerne met groene trui en ooglapje zien wandelen, dus ik vermoed dat de situatie er al beter uitziet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet dan ook niet op zoek naar een “jonge” deerne.Vandaag zowaar door Begijnendijk gereden. Geen jonge deerne met groene trui en ooglapje zien wandelen, dus ik vermoed dat de situatie er al beter uitziet.
Zal ik u helpen lichten, want ge moet opletten met uwe rug e.Ah, nee?
![]()
)Net een ijsje van Pierino gegeten en het water mag een metertje lager staanZo negatief. Is de roze wolk voorbij?
Ik wist niet dat @BlackOccult zo goed kon koken.
En nu kunde niet uitgaan?Waarom je anno 2022 je bij een bank zoals Belfius, nog altijd moet wachten tot na het weekend voordat je loon op je rekening staat. Ook al heeft je werknemer deze al de vrijdag gestort.
Ik ben een huismus, ga nooit uit.En nu kunde niet uitgaan?
Ideaal, dan heb je dat loon niet nodig voor maandag.Ik ben een huismus, ga nooit uit.
Er moeten geen rekeningen betaald worden?Ideaal, dan heb je dat loon niet nodig voor maandag.
Die betalingen komen toch niet door, want 't is weekend.Er moeten geen rekeningen betaald worden?
Er moeten geen rekeningen betaald wordenIdeaal, dan heb je dat loon niet nodig voor maandag.
Ondanks dat tegenwoordig alles online gebeurd, en men meer en meer bankloketten sluit. Moet men nog enkele dagen wachten waar je recht op heb. En dan durven ze nog onkosten vragen.Die betalingen komen toch niet door, want 't is weekend.
Gohja, je kan eerlijk gezegd al niet klagen als je werkt voor een baas die al voor het eind vd maand betaalt imo. En dat banken in het weekend niet altijd de betalingen doorgeven, kan je op zich ook rekening mee houden.Er moeten geen rekeningen betaald worden
Ondanks dat tegenwoordig alles online gebeurd, en men meer en meer bankloketten sluit. Moet men nog enkele dagen wachten waar je recht op heb. En dan durven ze nog onkosten vragen.
Ik hou daar ook rekening mee hoor, maar ik betaal mijn rekeningen liefst goed op tijd, ook al heb ik daar nog wat tijd voor. Maar ik heb zoiets van mennekes tis 2022 hoe moeilijk kan het zijn? Misschien toch overwegen om de zelfde bank van de werkgever te nemen, dan staat het nog de zelfde dag op de rekening.Ale, ik snap uw punt wel hoor, daar niet van, maar ik ben gewoon iemand die met zo'n dingen rekening houdt.
Is dat echt een reden om van bank te wisselen?Ik hou daar ook rekening mee hoor, maar ik betaal mijn rekeningen liefst goed op tijd, ook al heb ik daar nog wat tijd voor. Maar ik heb zoiets van mennekes tis 2022 hoe moeilijk kan het zijn? Misschien toch overwegen om de zelfde bank van de werkgever te nemen, dan staat het nog de zelfde dag op de rekening.
Mocht er onder de sarcastische jaloezie ook nog een wil zitten, kom gerust bij de overheid werken... ze zoeken net zoals in alle sectoren nog mensen.Op tijd ambetantenaar worden lost dat allemaal op!![]()
Raar, als bij mij iets op vrijdag op mijn rekening gestort is, dan staat dat er ook op vrijdag op.Waarom je anno 2022 je bij een bank zoals Belfius, nog altijd moet wachten tot na het weekend voordat je loon op je rekening staat. Ook al heeft je werknemer deze al de vrijdag gestort.
Hangt er vanaf bij welke bank de opdrachtgever is die het geld stort. Is die ook bij Belfius, dan staat het de zelfde dag op je rekening.Raar, als bij mij iets op vrijdag op mijn rekening gestort is, dan staat dat er ook op vrijdag op.
En ik ben ook bij Belfius.