ugar
Well-known member
Zoals het er nu naar uitziet gaat dat wel maar een Renaultke zijn heh. Gaat hooguit 50kEUR kosten. #bg_paupercarMaar wel efkes lowkey stoefen met zijn elektrische auto!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals het er nu naar uitziet gaat dat wel maar een Renaultke zijn heh. Gaat hooguit 50kEUR kosten. #bg_paupercarMaar wel efkes lowkey stoefen met zijn elektrische auto!

Ring doorbell geeft roze beeld als gevolg van de IR filter die geblokkeerd zit. Toestel is natuurlijk van 2017 dus ver uit de garantieperiode. Mijn madam belt toch eens naar ring en rarara.. Geen probleem mevrouw... We sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw toestel op.
Waarop mijn vriendin replikeerd. Die video doorbell pro?
Antwoord ring/amazon. Nee mevrouw die maken we niet meer. We sturen u de versie 2 op. 249 euro. Zomaar omdat je een goede klant bent...
Ik stel me toch de vragen in hoeverre ze verdienen aan je data als ze vlot toestellen na 5 jaar vervangen.
Goeie service!Ring doorbell geeft roze beeld als gevolg van de IR filter die geblokkeerd zit. Toestel is natuurlijk van 2017 dus ver uit de garantieperiode. Mijn madam belt toch eens naar ring en rarara.. Geen probleem mevrouw... We sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw toestel op.
Waarop mijn vriendin replikeerd. Die video doorbell pro?
Antwoord ring/amazon. Nee mevrouw die maken we niet meer. We sturen u de versie 2 op. 249 euro. Zomaar omdat je een goede klant bent...
Ik stel me toch de vragen in hoeverre ze verdienen aan je data als ze vlot toestellen na 5 jaar vervangen.
ik klaag niet.Installatie/indienstname ter plaatse in ziekenhuizen dan?Smartphone mag ik niet meepakken waar ik binnenga (medical monitoring setups)
Idem. Tijdens het jaar maak ik altijd een paar grote routes om te fietsen omdat ik in mijn verlof daar dan toch tijd voor zal hebben. Heb ondertussen al van 5 jaar ver mooie routes staan die ik uiteindelijk eens zal kunnen doen als ik op pensioen ben.Ondanks het feit dat ik al jaren nauwelijks computerspelletjes speel en ondertussen al een serieuze backlog heb staan, blijf ik af en toe computerspelletjes kopen want 'ik zal die wel spelen als ik ooit eens een paar weken niets te doen heb'. Ik ben ondertussen al 7 jaar geen student meer, maar het lukt mijn brein maar niet om te aanvaarden dat die 'paar weken niets te doen hebben' nooit meer gaat komen.
;_;
Intussen al 15j geen student meer en ik game toch bijna dagelijks nadat de kinderen in bed liggen. Ik kijk wel zo goed als nooit TV.Ondanks het feit dat ik al jaren nauwelijks computerspelletjes speel en ondertussen al een serieuze backlog heb staan, blijf ik af en toe computerspelletjes kopen want 'ik zal die wel spelen als ik ooit eens een paar weken niets te doen heb'. Ik ben ondertussen al 7 jaar geen student meer, maar het lukt mijn brein maar niet om te aanvaarden dat die 'paar weken niets te doen hebben' nooit meer gaat komen.
;_;
Idem. Tijdens het jaar maak ik altijd een paar grote routes om te fietsen omdat ik in mijn verlof daar dan toch tijd voor zal hebben. Heb ondertussen al van 5 jaar ver mooie routes staan die ik uiteindelijk eens zal kunnen doen als ik op pensioen ben.

Tot je eens iets voorhebt en plots voor lange tijd uitvalt en maanden of zelfs jaren op ziekenverlof / invaliditeit beland. Ik wens het niemand toe, maar het kan altijd gebeuren.Ondanks het feit dat ik al jaren nauwelijks computerspelletjes speel en ondertussen al een serieuze backlog heb staan, blijf ik af en toe computerspelletjes kopen want 'ik zal die wel spelen als ik ooit eens een paar weken niets te doen heb'. Ik ben ondertussen al 7 jaar geen student meer, maar het lukt mijn brein maar niet om te aanvaarden dat die 'paar weken niets te doen hebben' nooit meer gaat komen.
;_;
Pensioen is net ietsje waarschijnlijker idd.Tot je eens iets voorheen en plots voor lange tijd uitvalt en maanden of zelfs jaren op ziekenverlof / invaliditeit beland. Ik wens het niemand toe, maar het kan altijd gebeuren.

Ghoja als je de pensioenleeftijd bekijkt denk ik dat er in de toekomst meer aan de ziekenkas gaan zitten dan op pensioen geraken.Pensioen is net ietsje waarschijnlijker idd.![]()
Net op de trein mijn lens in 2 stukjes uit mijn oog mogen vissen.
Op tijd ambetantenaar worden lost dat allemaal op!Ghoja als je de pensioenleeftijd bekijkt denk ik dat er in de toekomst meer aan de ziekenkas gaan zitten dan op pensioen geraken.

Daglenzen, die zijn echt nog dunner dan maandlenzen.Welk soort lenzen gebruik je?
Heb ik ooit voorgehad met jaarlenzen en daarna overgestapt naar maandlenzen…
Dat probleem ken ik.Vooral om met de auto te rijden als ik een zonnebril moet dragen want ik heb nog geen zonnebril op sterkte.
Vooral om met de auto te rijden als ik een zonnebril moet dragen want ik heb nog geen zonnebril op sterkte.
Mijn zonnebril komt van brillen24, 100 euro voor ene met verdunde glazen, kan je niet echt voor sukkelen he..Dat probleem ken ik.
Ik zet nu een Ray Ban zonnebril bovenop mijn gewone bril. Dat ziet er misschien niet uit, maar het zicht is wel fantastisch.

Zo negatief. Is de roze wolk voorbij?Kga stoppen met het nieuws te lezen, denk ik: kind van 9 doodgestoken, man sluit vrouw en kinderen 17 jaar op, Russische soldaat castreert Oekraïnse soldaat met een breekmes.
Fuck this world. Dat het klimaat maar verder verslechterd en ons allemaal een paar meter onder water zet of zo.