Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ring doorbell geeft roze beeld als gevolg van de IR filter die geblokkeerd zit. Toestel is natuurlijk van 2017 dus ver uit de garantieperiode. Mijn madam belt toch eens naar ring en rarara.. Geen probleem mevrouw... We sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw toestel op.
Waarop mijn vriendin replikeerd. Die video doorbell pro?
Antwoord ring/amazon. Nee mevrouw die maken we niet meer. We sturen u de versie 2 op. 249 euro. Zomaar omdat je een goede klant bent... :unsure:

Ik stel me toch de vragen in hoeverre ze verdienen aan je data als ze vlot toestellen na 5 jaar vervangen.

Ring doorbell geeft roze beeld als gevolg van de IR filter die geblokkeerd zit. Toestel is natuurlijk van 2017 dus ver uit de garantieperiode. Mijn madam belt toch eens naar ring en rarara.. Geen probleem mevrouw... We sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw toestel op.
Antwoord ring/amazon. Nee mevrouw die maken we niet meer. We sturen u de versie 2 op. 249 euro. Zomaar omdat je een goede klant bent... :unsure:

Ik stel me toch de vragen in hoeverre ze verdienen aan je data als ze vlot toestellen na 5 jaar vervangen.

Online H&M en Hunkemöller nog solden bij de vleet, in de winkel bubkes. Wat ik wel begrijp aan maar aan de andere kant, mensen die nog de moeite willen doen om de fysieke winkel te bezoeken vooral het laatste solden weekend was vroeger zo drukbezocht. Vervelende vicieuze cirkel tussen on- en offline shoppen. Uw angora truien zijn heel mooi maar ik ga die nu niet volle prijs kopen als het een week 28° zal zijn.

Goeie service!
Hier kapotte hartslagmeter opgestuurd, 10,50 euro verzendingskosten.
Nieuw duurder model terug opgestuurd gekregen, 10,50 euro terug en het aankoopbedrag van die eerste kreeg ik ook ineens terug 🤷🏻‍♂️ ik klaag niet.

Ondanks het feit dat ik al jaren nauwelijks computerspelletjes speel en ondertussen al een serieuze backlog heb staan, blijf ik af en toe computerspelletjes kopen want 'ik zal die wel spelen als ik ooit eens een paar weken niets te doen heb'. Ik ben ondertussen al 7 jaar geen student meer, maar het lukt mijn brein maar niet om te aanvaarden dat die 'paar weken niets te doen hebben' nooit meer gaat komen.

;_;

Ondanks het feit dat ik al jaren nauwelijks computerspelletjes speel en ondertussen al een serieuze backlog heb staan, blijf ik af en toe computerspelletjes kopen want 'ik zal die wel spelen als ik ooit eens een paar weken niets te doen heb'. Ik ben ondertussen al 7 jaar geen student meer, maar het lukt mijn brein maar niet om te aanvaarden dat die 'paar weken niets te doen hebben' nooit meer gaat komen.

;_;
Idem. Tijdens het jaar maak ik altijd een paar grote routes om te fietsen omdat ik in mijn verlof daar dan toch tijd voor zal hebben. Heb ondertussen al van 5 jaar ver mooie routes staan die ik uiteindelijk eens zal kunnen doen als ik op pensioen ben.

;_;
Intussen al 15j geen student meer en ik game toch bijna dagelijks nadat de kinderen in bed liggen. Ik kijk wel zo goed als nooit TV.
Het probleem is eerder dat ik nog maar weinig games leuk vind. Momenteel vooral online Battlefield.

Idem. Tijdens het jaar maak ik altijd een paar grote routes om te fietsen omdat ik in mijn verlof daar dan toch tijd voor zal hebben. Heb ondertussen al van 5 jaar ver mooie routes staan die ik uiteindelijk eens zal kunnen doen als ik op pensioen ben.

Het komt wel goed.

marcus-cook-big-to-little-cycling-01-1539196371.jpg

Als mijn dochter tv kijkt en totaal in niks anders zin lijkt te hebben, start ik ook wel eens een spelletje op. Het durft gebeuren dat ze er gewoon komt bijzitten en meekijkt hoe papa alles loopt af te slachten. Wel educatief zo. :unsure:

;_;
Tot je eens iets voorhebt en plots voor lange tijd uitvalt en maanden of zelfs jaren op ziekenverlof / invaliditeit beland. Ik wens het niemand toe, maar het kan altijd gebeuren.

Laatst bewerkt:
Welk soort lenzen gebruik je?
Heb ik ooit voorgehad met jaarlenzen en daarna overgestapt naar maandlenzen…
Daglenzen, die zijn echt nog dunner dan maandlenzen.

Lang maandlenzen gebruikt maar ik doe ze eigenlijk amper in. Vooral om met de auto te rijden als ik een zonnebril moet dragen want ik heb nog geen zonnebril op sterkte.

Vooral om met de auto te rijden als ik een zonnebril moet dragen want ik heb nog geen zonnebril op sterkte.
Dat probleem ken ik.
Ik zet nu een Ray Ban zonnebril bovenop mijn gewone bril. Dat ziet er misschien niet uit, maar het zicht is wel fantastisch.

Kga stoppen met het nieuws te lezen, denk ik: kind van 9 doodgestoken, man sluit vrouw en kinderen 17 jaar op, Russische soldaat castreert Oekraïnse soldaat met een breekmes.
Fuck this world. Dat het klimaat maar verder verslechterd en ons allemaal een paar meter onder water zet of zo.

Kga stoppen met het nieuws te lezen, denk ik: kind van 9 doodgestoken, man sluit vrouw en kinderen 17 jaar op, Russische soldaat castreert Oekraïnse soldaat met een breekmes.
Fuck this world. Dat het klimaat maar verder verslechterd en ons allemaal een paar meter onder water zet of zo.
Zo negatief. Is de roze wolk voorbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan