Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die drafts maken het af
.Dan kan ik enkel deze aanraden:Aan het kijken voor een nieuwe elektrische tandenborstel. Hoe moeilijk is het eigenlijk om gewoon een te maken zonder bijhorende brol, like wtf waarom zou ik een tandenborstel willen met bluetooth of weet ik veel wat. Het is een tandenborstel for fuck sake. Ik hoef er niet mee te kunnen bellen, de gazet lezen of de voordeur te kunnen openen.
Aan het kijken voor een nieuwe elektrische tandenborstel. Hoe moeilijk is het eigenlijk om gewoon een te maken zonder bijhorende brol, like wtf waarom zou ik een tandenborstel willen met bluetooth of weet ik veel wat. Het is een tandenborstel for fuck sake. Ik hoef er niet mee te kunnen bellen, de gazet lezen of de voordeur te kunnen openen.
Zoals gij als uw moppen nog flauwer worden?Da's gewoon omdat er tooth in dat woord staat, marketing vond dat cool. Hopelijk slaan ze niet blauw uit.
Wordt ge daar blauw van? Ik was al lang een smurf dan.Zoals gij als uw moppen nog flauwer worden?
Zelfs voor de smurfen beginnen uw moppen te flauw te worden.Wordt ge daar blauw van? Ik was al lang een smurf dan.
Er is niks mis met stoppen op een hoogtepunt.De dad-jokes van @Tomski horen gewoon bij het patrimonium van BG, daar moet je gewoon respect voor hebben

Ik weet niet of uw vrouw daar tevreden mee gaat zijn.Er is niks mis met stoppen op een hoogtepunt.![]()
Zolang hij het eten klaar maakt en ze kan genieten aan de rand van het zwembad zal ze wel niet klagen.Ik weet niet of uw vrouw daar tevreden mee gaat zijn.
Zelfs voor de smurfen beginnen uw moppen te flauw te worden.
Er is niks mis met stoppen op een hoogtepunt.![]()
En dat noemt zich dan it'erGe moogt blij zijn dan, vanaf binnenkort zal het gedaan zijn met overdag te posten. Ik ga amper nog aan mijn pc zitten in de nieuw job.
.En dat noemt zich dan it'er.
Geef gewoon toe dat je ons zal missen.

Waar een wil is is een weg.Ik ga wel aan it systemen zitten. Maar BG zal op die schermen niet te raadplegen vallen![]()
FTFYWaar een wil is is eenweg.Smartphone
Smartphone mag ik niet meepakken waar ik binnenga (medical monitoring setups)
Maar wel efkes lowkey stoefen met zijn elektrische auto!Smartphone mag ik niet meepakken waar ik binnenga (medical monitoring setups)
En als ik daar buiten ben dan zit ik in de auto. Kan mss effe forummen als ik een laadstop voor de auto inlas. Of als ik van thuiswerk en remote dinges kan fixen.
Nee, tzal een pak minder forum zijn vanaf binnenkort.