Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, nee?

BANHAMMER.png

Waarom je anno 2022 je bij een bank zoals Belfius, nog altijd moet wachten tot na het weekend voordat je loon op je rekening staat. Ook al heeft je werknemer deze al de vrijdag gestort.

Er moeten geen rekeningen betaald worden

Ondanks dat tegenwoordig alles online gebeurd, en men meer en meer bankloketten sluit. Moet men nog enkele dagen wachten waar je recht op heb. En dan durven ze nog onkosten vragen.
Gohja, je kan eerlijk gezegd al niet klagen als je werkt voor een baas die al voor het eind vd maand betaalt imo. En dat banken in het weekend niet altijd de betalingen doorgeven, kan je op zich ook rekening mee houden.

Ale, ik snap uw punt wel hoor, daar niet van, maar ik ben gewoon iemand die met zo'n dingen rekening houdt.

Ale, ik snap uw punt wel hoor, daar niet van, maar ik ben gewoon iemand die met zo'n dingen rekening houdt.
Ik hou daar ook rekening mee hoor, maar ik betaal mijn rekeningen liefst goed op tijd, ook al heb ik daar nog wat tijd voor. Maar ik heb zoiets van mennekes tis 2022 hoe moeilijk kan het zijn? Misschien toch overwegen om de zelfde bank van de werkgever te nemen, dan staat het nog de zelfde dag op de rekening.

Ik hou daar ook rekening mee hoor, maar ik betaal mijn rekeningen liefst goed op tijd, ook al heb ik daar nog wat tijd voor. Maar ik heb zoiets van mennekes tis 2022 hoe moeilijk kan het zijn? Misschien toch overwegen om de zelfde bank van de werkgever te nemen, dan staat het nog de zelfde dag op de rekening.
Is dat echt een reden om van bank te wisselen?
Wat is het probleem exact met dat het er na het weekend pas op staat?

Waarom je anno 2022 je bij een bank zoals Belfius, nog altijd moet wachten tot na het weekend voordat je loon op je rekening staat. Ook al heeft je werknemer deze al de vrijdag gestort.
Raar, als bij mij iets op vrijdag op mijn rekening gestort is, dan staat dat er ook op vrijdag op.
En ik ben ook bij Belfius.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan