LouGarou
Well-known member
Tot ge bloed gaat geven ofzo.Als je mijn paspoort inleest staat het natuurlijk wel nog altijd op dat oude adres maar dat boeit eigenlijk niet voor zover ik weet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot ge bloed gaat geven ofzo.Als je mijn paspoort inleest staat het natuurlijk wel nog altijd op dat oude adres maar dat boeit eigenlijk niet voor zover ik weet.
Ja, zolang ge het nergens voor iets moet laten inlezen valt dat wel mee. Maar nu moet ik dat dus wel regelmatig doen dus ik wil het zo snel mogelijk in orde hebben.Als je mijn paspoort inleest staat het natuurlijk wel nog altijd op dat oude adres maar dat boeit eigenlijk niet voor zover ik weet.

Ik mag geen bloed geven <o/Tot ge bloed gaat geven ofzo.
Maar dat is toch in 3 stappen normaal?Ja, zolang ge het nergens voor iets moet laten inlezen valt dat wel mee. Maar nu moet ik dat dus wel regelmatig doen dus ik wil het zo snel mogelijk in orde hebben.
edit: Als je domicilië gewijzigd, dan heeft de gemeente wel het juiste adres. staat gewoon fout op je pas dan![]()

stap 3 na 3 jaar nog steeds niet uitgevoerd hier, het helpt ook niet dat ik het gemeentehuis niet weet liggen :')Ja, awel, stap 1 en 2 zijn al gebeurd he
edit: zal wel geen follow up zijn achteraf denk ik want heb dat al eens een half jaar laten aanslepen vroeger en toen ik ermee langs ging
hebben ze daar ook niks over gezegd.
Allez, en vinden jullie dat dan niet vervelend?stap 3 na 3 jaar nog steeds niet uitgevoerd hier, het helpt ook niet dat ik het gemeentehuis niet weet liggen :')

Is dat al niet langer dan 6 maand geleden?Ik mag geen bloed geven <o/

Staat er bij mij niet eens op.Nu vraag ik mij oprecht af bij hoeveel mensen het adres juist staat op hun identiteitskaart![]()
Dat staat in uw chip he...Staat er bij mij niet eens op.
bij mijNu vraag ik mij oprecht af bij hoeveel mensen het adres juist staat op hun identiteitskaart![]()
Moet naar de gemeente om het adres van mijn ID te laten wijzigen maar de eerstvolgende data is pas binnen 2 weken. Al de andere dagen ervoor zitten al vol.
Maar op die brief staat dat het binnen de 8 dagen gewijzigd moet zijn.
Gemeente op zijn best weer![]()
Dat boeit niet ... tot dat PostNL iets moet komen leverenAls je mijn paspoort inleest staat het natuurlijk wel nog altijd op dat oude adres maar dat boeit eigenlijk niet voor zover ik weet.
!!
Ik vind het schandalig dat dit in 2021 nog de regel is ... . Dat we filteren op "veel en wisselende contacten" makes sense. Maar om gewoon homos uit te sluiten vind ik echt te onnozel voor woorden.Ik mag geen bloed geven <o/
Context hebben we nodig, verdomme!
Ik ben een persoon met een handicap, en blijkbaar kan dat niet als je 19 bent.Na 3 keer lezen begijp ik het nog altijd niet.
En daarom laat ik me dus niet vaccineren, zie.Dat staat in uw chip he...
Bang dat uw adres ook op die chip staat die ze met het vaccin injecteren?En daarom laat ik me dus niet vaccineren, zie.

Echt super was dat antwoord nu ook niet hé.En daarom laat ik me dus niet vaccineren, zie.

Daarstraks al gelezen. Die thread is geniaal :')Dat boeit niet ... tot dat PostNL iets moet komen leveren!!
![]()
Wettelijkheid PostNL ID eisen/vragen bij aflevering of ophaling pakket?
Wat me al jarenlang stoort bij postnl is dat die koeriers telkens ze iets afleveren mijn ID vragen terwijl ze weten dat het pakket voor mij bestemd is op mijn adres duh ze hebben mijn gegevens! Bij mijn weten mag in Belgie enkel de politie en overheidsinstanties en banken je ID vragen/zien. Een...www.beyondgaming.be
Toch wel, het is sterker dan uzelfWeer één of andere foemp hier in het gebouw, die zijn PMD in een gewone blauwe zak heeft aangeboden ter ophaling.
Ik trek het mij deze keer NIET aan.