Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruik die al jaren omdat ik niet zo snel deftige wax vind die mijn haar effectief in model houdt zonder oftewel steenhard te worden of vettig. En nu is die nergens meer te krijgen.
Er staat bij de meeste websites “tijdelijk uitverkocht” en niet “niet meer verkrijgbaar”. Hopelijk voor jou dus maar tijdelijk?

Bij mij zou dat geen ergernis zijn, maar een fameus probleem. Zeker als zij met de mijne weg is :oops:
De mijne ligt gewoon thuis nog te stinken. Prolly aan mijne pc waar ik hem gisteren heb laten opladen.

Mijn grootste probleem is dat ik geen authenticator mee heb nu en dat ik niet kan gamen :( T'is a cruel world!

De mijne ligt gewoon thuis nog te stinken. Prolly aan mijne pc waar ik hem gisteren heb laten opladen.

Mijn grootste probleem is dat ik geen authenticator mee heb nu en dat ik niet kan gamen :( T'is a cruel world!
Niet kunnen gamen opt werk, lijkt me idd een ergernis :LOL:
tenzij je elders zit ofc

Misschien eerst het artikel eens lezen?
Het is wel een terecht punt dat ze aanhalen... het gaat niet over de rechtzaak noch De Pauw zelf, noch "vrouwen die het echt echt eeeeecht gehad hebben met seksuele intimidatie" .

Het gaat erover dat vrouwen/slachtoffers die naar voor komen niet belaagd moeten worden, want zo is het enkel moeilijker voor slachtoffers (in general) om naar buiten te komen.
Dat het weer in een hashtag moet gegoten worden vind ik ook onnozel... maar dat is nu eenmaal de manier waarop de maatschappij communiceert tegenwoordig 🤷‍♂️.
Ik had het dan inderdaad over de hashtag en niet over de inhoud.
Misschien wat verkeerd uitgedrukt wel.

On topic:
Pak zieken op het werk

Moet naar de gemeente om het adres van mijn ID te laten wijzigen maar de eerstvolgende data is pas binnen 2 weken. Al de andere dagen ervoor zitten al vol.

Maar op die brief staat dat het binnen de 8 dagen gewijzigd moet zijn.

Gemeente op zijn best weer :p

Moet naar de gemeente om het adres van mijn ID te laten wijzigen maar de eerstvolgende data is pas binnen 2 weken. Al de andere dagen ervoor zitten al vol.

Maar op die brief staat dat het binnen de 8 dagen gewijzigd moet zijn.

Gemeente op zijn best weer :p
Ik ben ondertussen al 2 keer verhuisd en heb dat nog nooit laten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan