Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je mijn paspoort inleest staat het natuurlijk wel nog altijd op dat oude adres maar dat boeit eigenlijk niet voor zover ik weet.
Ja, zolang ge het nergens voor iets moet laten inlezen valt dat wel mee. Maar nu moet ik dat dus wel regelmatig doen dus ik wil het zo snel mogelijk in orde hebben.

edit: Als je domicilië gewijzigd, dan heeft de gemeente wel het juiste adres. staat gewoon fout op je pas dan :p

Ja, zolang ge het nergens voor iets moet laten inlezen valt dat wel mee. Maar nu moet ik dat dus wel regelmatig doen dus ik wil het zo snel mogelijk in orde hebben.

edit: Als je domicilië gewijzigd, dan heeft de gemeente wel het juiste adres. staat gewoon fout op je pas dan :p
Maar dat is toch in 3 stappen normaal?
1) Je doet bij de gemeente aangifte dat je verhuisd bent
2) Een wijkagent komt controle doen of je effectief verblijft op het nieuwe adres
3) Je gaat naar de gemeente om je identiteitskaart laten aan te passen

Al denk ik wel dat vanaf de wijkagent doorgeeft aan de gemeente dat het in orde is, dat ze al beginnen met de wijziging door te geven aan alle overheidsinstanties. Dus geen idee of er werkelijk vanuit de gemeent aan follow-up wordt gedaan of je langs bent gekomen om uw ID aan te passen.

Ja, awel, stap 1 en 2 zijn al gebeurd he :)

edit: zal wel geen follow up zijn achteraf denk ik want heb dat al eens een half jaar laten aanslepen vroeger en toen ik ermee langs ging
hebben ze daar ook niks over gezegd.

Ja, awel, stap 1 en 2 zijn al gebeurd he :)

edit: zal wel geen follow up zijn achteraf denk ik want heb dat al eens een half jaar laten aanslepen vroeger en toen ik ermee langs ging
hebben ze daar ook niks over gezegd.
stap 3 na 3 jaar nog steeds niet uitgevoerd hier, het helpt ook niet dat ik het gemeentehuis niet weet liggen :')

Moet naar de gemeente om het adres van mijn ID te laten wijzigen maar de eerstvolgende data is pas binnen 2 weken. Al de andere dagen ervoor zitten al vol.

Maar op die brief staat dat het binnen de 8 dagen gewijzigd moet zijn.

Gemeente op zijn best weer :p
Als je mijn paspoort inleest staat het natuurlijk wel nog altijd op dat oude adres maar dat boeit eigenlijk niet voor zover ik weet.
Dat boeit niet ... tot dat PostNL iets moet komen leveren :eek: !!

Ik mag geen bloed geven <o/
Ik vind het schandalig dat dit in 2021 nog de regel is ... . Dat we filteren op "veel en wisselende contacten" makes sense. Maar om gewoon homos uit te sluiten vind ik echt te onnozel voor woorden.

Dat boeit niet ... tot dat PostNL iets moet komen leveren :eek: !!
Daarstraks al gelezen. Die thread is geniaal :')

Weer één of andere foemp hier in het gebouw, die zijn PMD in een gewone blauwe zak heeft aangeboden ter ophaling.
Ik trek het mij deze keer NIET aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan