Str8_6
Well-known member
Kan niet missen dat het op niks trekt. Het is een ex p***e werker die daar nu voor in staat.![]()
Een schande zeg ik u!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet missen dat het op niks trekt. Het is een ex p***e werker die daar nu voor in staat.![]()
Een schande zeg ik u!
Serieus? Wie? PM mag.Kan niet missen dat het op niks trekt. Het is een ex p***e werker die daar nu voor in staat.

Heb je nooit gekend. Is een meisje die een jaar of 2 in het magazijn gewerkt heeft van 2017-2019 ongeveer. Maar ze is famillie van de oprichters en zo daar geraakt.Serieus? Wie? PM mag.
Dat was tot een jaar of twee terug iemand uit mijn straat, maar die is verhuisd naar Aviko.
Ahja, zal ik idd niet hebben gekend. Ik zou normaal vragen of ze knap is, maar aangezien ze familie is, is die vraag overbodig.Heb je nooit gekend. Is een meisje die een jaar of 2 in het magazijn gewerkt heeft van 2017-2019 ongeveer. Maar ze is famillie van de oprichters en zo daar geraakt.

Boxx van Engie geeft al een paar dagen de melding dat hij niet met de wifi/router kan verbinden.
Reden: wachtwoord onjuist.
Straf, dit is niet veranderd en alle andere toestellen kunnen wel verbinden.
Gisteren pas de tijd om alle menu's van de klantendienst te overlopen en contact met iemand van het callcenter.
Ik: leg probleem uit
Hij: Ja, U bent niet de enige, blijkbaar iets misgelopen met een gepushte update vorige week.
Ik: En nu?
Hij: We zullen dit wel oplossen met een volgende update die we pushen.
Ik: Hoe?
Hij: via wifi hé menee.....toen viel zelf zijn euro al
Oei, ja, dan ga ik U moeten laten terugbellen

Ne keer goed slapen da's al wat je nodig hebt!Een neurotypische die eens gaat zeggen wat ik moet doen. ‘Werk aan jezelf, Squid’ ‘Trek je op aan blahdiblah’. Ik haat van die mensen die genre ‘oh, je bent depri? Heb je al eens geprobeerd om niet depri te zijn?’

Ik durf bijna niet te vragen wat daar mis mee is...Ik ga op kantoor naar de koffie-automaat en ik zie een collega op de volgende manier haar brouwsel maken en ik ben sindsdien de rest van de voormiddag hier irrationeel geïrriteerd over:
- Men neme een lege tas
- Men neme een pakje suiker
- Men ledigt het pakje suiker in de lege das
- Men plaatse de tas met het bodempje suiker onder onder de bak
- Men drukke op het knopje voor het warme water voor thee
- Men verwijdert het kopje dat nu gevuld is met een warm mengsel van suiker ende water van onder de bak
- Men neme een theezakje ende men dompelt dat onder in dat warme mengsel van suiker en de water
- Men roere dit alles goed door elkaar
WIE.DE.FOK.MAAKT.NU.ZIJN/HAAR/X.THEE.OF.KOFFIE.OP.ZO'N.GATACHTERLIKE.MANIER???????![]()

Doet me denken aan “scherpe Jan” op’t werk. Die mens was zo mager, dat ge maar 1 kleur zag wanneer hij een hemd met streepjes aan had.Ik ga op kantoor naar de koffie-automaat en ik zie een collega op de volgende manier haar brouwsel maken en ik ben sindsdien de rest van de voormiddag hier irrationeel geïrriteerd over:
- Men neme een lege tas
- Men neme een pakje suiker
- Men ledigt het pakje suiker in de lege das
- Men plaatse de tas met het bodempje suiker onder onder de bak
- Men drukke op het knopje voor het warme water voor thee
- Men verwijdert het kopje dat nu gevuld is met een warm mengsel van suiker ende water van onder de bak
- Men neme een theezakje ende men dompelt dat onder in dat warme mengsel van suiker en de water
- Men roere dit alles goed door elkaar
WIE.DE.FOK.MAAKT.NU.ZIJN/HAAR/X.THEE.OF.KOFFIE.OP.ZO'N.GATACHTERLIKE.MANIER???????![]()
3. Men ledigt het pakje suiker in de lege das
@Ruigen Das zal op die manier wel te veel suiker in zijn systeem krijgenDa's wel heel raar inderdaad.
Gaat mijne werkgever niet zo plezant vinden denk ik.

Gaat mijne werkgever niet zo plezant vinden denk ik.![]()
Kak in uw broek. Dan zal het wel ok zijn.Gaat mijne werkgever niet zo plezant vinden denk ik.![]()
Elon Musk says no....Kak in uw broek. Dan zal het wel ok zijn.
Enfin, dat hoop ik dan toch. Anders zit je daar met uw broek vol kak.