Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken er niets van, alles electriciteit hier.
Maar hij beweerd normaal maar +-450 euro te betalen voor zijn tank op te vullen en nu was het +- 1600 euro :S
(geen idee hoeveel die tank kan vullen, maar op zicht is wel geen grote tank. Hij heeft maar 1 vuur dat daar op aangesloten zit)
Lijkt op een 1500L tank die nooit helemaal leeg getrokken wordt. Die 450 euro is bijna zeker van toen de prijzen op hun absolute minimum stonden, dus eigenlijk gebruikt hij het verkeerde moment om mee te vergelijken als "normaal". :p

Alles wordt duurder en duurder. Ik haat het als mensen met veel geld dan doen alsof ze het niet voelen en bijgevolg het breed laten uithangen.

Mijn collega likt het papiertje van zijne yoghurt NIET af en gooit het direct weg. Belachelijk.
Straks zeg je nog dat hij het yoghurtvocht weggiet voordat hij dit opeet?!

Waanzin!

Boek komt via Bpost uit Amerika. Er zijn geen douanekosten aan maar Bpost wil wel €15 om mij te zeggen dat er geen douanekosten of import aan zijn.
Ook altijd een stom systeem gevonden dat je Bpost moet gaan betalen voor het ook maar bij de douane komt. Zij doen er een kwarteeuw over om het te bekijken, rekenen een belachelijke som aan en dán pas gaat de douane ook eens zien of er geen mdma in de doos zit.

Boek komt via Bpost uit Amerika. Er zijn geen douanekosten aan maar Bpost wil wel €15 om mij te zeggen dat er geen douanekosten of import aan zijn.
Ook altijd een stom systeem gevonden dat je Bpost moet gaan betalen voor het ook maar bij de douane komt. Zij doen er een kwarteeuw over om het te bekijken, rekenen een belachelijke som aan en dán pas gaat de douane ook eens zien of er geen mdma in de doos zit.
Sowieso onnozel om voor import uit de US te zoeken naar mdma, de onze is veel beter!

Wablief, paters die nu ook al wat de hipster willen uithangen?
't Is erg. Ze hadden vorige maand al nieuwe kroonkurken er op gezet en daar kon ik nog net mee leven, maar nu zijn de labels ook veranderd. Ik had hier nog net 1 tripel en een paar 12's staan met de oude labels, kga die moeten houden voor de nostalgie.

Een neurotypische die eens gaat zeggen wat ik moet doen. ‘Werk aan jezelf, Squid’ ‘Trek je op aan blahdiblah’. Ik haat van die mensen die genre ‘oh, je bent depri? Heb je al eens geprobeerd om niet depri te zijn?’

Een neurotypische die eens gaat zeggen wat ik moet doen. ‘Werk aan jezelf, Squid’ ‘Trek je op aan blahdiblah’. Ik haat van die mensen die genre ‘oh, je bent depri? Heb je al eens geprobeerd om niet depri te zijn?’
Heb je al eens St-Bernardus geprobeerd? Ze hebben net een nieuw logo.

Trekt op geen hol!

Ze zijn precies de toer opgegaan van Gouden Carolus die ook al hun etiketten verkloot hebben.
Ahja idd, dat was ook zoiets. Tongerlo heeft da ook gedaan een paar jaar terug. Voor niets nodig imo, die oude labels zijn net een deel van de charme.

Ik snap eigenlijk niet waarom ieder merk wil mee doen met "vernieuwing". Al zeker niet in tijden waar men dan wel vol lof is over authenticiteit

Zolang ze niets aan het recept veranderen en het allemaal goed om te drinken blijft kan het mij niets schelen wat er op dat etiket staat. 😎

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan