Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus? Wie? PM mag. :unsure:
Dat was tot een jaar of twee terug iemand uit mijn straat, maar die is verhuisd naar Aviko.
Heb je nooit gekend. Is een meisje die een jaar of 2 in het magazijn gewerkt heeft van 2017-2019 ongeveer. Maar ze is famillie van de oprichters en zo daar geraakt.

Heb je nooit gekend. Is een meisje die een jaar of 2 in het magazijn gewerkt heeft van 2017-2019 ongeveer. Maar ze is famillie van de oprichters en zo daar geraakt.
Ahja, zal ik idd niet hebben gekend. Ik zou normaal vragen of ze knap is, maar aangezien ze familie is, is die vraag overbodig.

Boxx van Engie geeft al een paar dagen de melding dat hij niet met de wifi/router kan verbinden.
Reden: wachtwoord onjuist.

Straf, dit is niet veranderd en alle andere toestellen kunnen wel verbinden.

Gisteren pas de tijd om alle menu's van de klantendienst te overlopen en contact met iemand van het callcenter.

Ik: leg probleem uit
Hij: Ja, U bent niet de enige, blijkbaar iets misgelopen met een gepushte update vorige week.
Ik: En nu?
Hij: We zullen dit wel oplossen met een volgende update die we pushen.
Ik: Hoe?
Hij: via wifi hé menee.....toen viel zelf zijn euro al 😂

Oei, ja, dan ga ik U moeten laten terugbellen

Geen call-back, maar een mailtje.
No shit Sherlock, het is na die update dat het niet meer werkt.

Ons technical boxx support team meldt dat jouw boxx niet meer verbonden is met het service center. Wij vinden dit eigenaardig omdat de laatste software update op 26/05/2022 met succes werd uitgevoerd.

Dan een stap voor stap uitleg hoe je een modem reset(stekker uit, wachten, stekker in) en het paswoord in de boxx ingeeft.

Dus als vandaag mijn 4 banden van mijn auto vallen en ik verhaal ga halen bij het bandencenter kan het antwoord zijn:
Dit is eigenaardig we hebben vorige week pas nieuwe gestoken.
Dat er bij die installatie misschien iets mis is gegaan, lijkt geen optie. 😂

één of ander genie op Instagram "het gras is het groenst daar waar je het water geeft"
En zijn gras aan het besproeien is

Op de middag, op een zonnige dag, (met een verbod? is dat nog geldig)
Als ge dat wilt doen, doe het dan 's avonds hé als de zon weg is

Een neurotypische die eens gaat zeggen wat ik moet doen. ‘Werk aan jezelf, Squid’ ‘Trek je op aan blahdiblah’. Ik haat van die mensen die genre ‘oh, je bent depri? Heb je al eens geprobeerd om niet depri te zijn?’
Ne keer goed slapen da's al wat je nodig hebt!

(/s he)

Ik ga op kantoor naar de koffie-automaat en ik zie een collega op de volgende manier haar brouwsel maken en ik ben sindsdien de rest van de voormiddag hier irrationeel geïrriteerd over:

1. Men neme een lege tas
  2. Men neme een pakje suiker
  3. Men ledigt het pakje suiker in de lege tas
  4. Men plaatse de tas met het bodempje suiker onder onder de bak
  5. Men drukke op het knopje voor het warme water voor thee
  6. Men verwijdert het kopje dat nu gevuld is met een warm mengsel van suiker ende water van onder de bak
  7. Men neme een theezakje ende men dompelt dat onder in dat warme mengsel van suiker en de water
  8. Men roere dit alles goed door elkaar

WIE.DE.FOK.MAAKT.NU.ZIJN/HAAR/X.THEE.OF.KOFFIE.OP.ZO'N.GATACHTERLIKE.MANIER??????? :wallbash:

Laatst bewerkt:
Ik ga op kantoor naar de koffie-automaat en ik zie een collega op de volgende manier haar brouwsel maken en ik ben sindsdien de rest van de voormiddag hier irrationeel geïrriteerd over:

1. Men neme een lege tas
  3. Men ledigt het pakje suiker in de lege das
  6. Men verwijdert het kopje dat nu gevuld is met een warm mengsel van suiker ende water van onder de bak
  7. Men neme een theezakje ende men dompelt dat onder in dat warme mengsel van suiker en de water

WIE.DE.FOK.MAAKT.NU.ZIJN/HAAR/X.THEE.OF.KOFFIE.OP.ZO'N.GATACHTERLIKE.MANIER??????? :wallbash:
Ik durf bijna niet te vragen wat daar mis mee is...

Vriendelijke groeten,
Iemand die suiker in een lege tas flikkert alvorens de koffie erin te laten lopen om daarna met een stevige scheut melk alles te roeren... :unsure:

1. Men neme een lege tas
  3. Men ledigt het pakje suiker in de lege das

Doet me denken aan “scherpe Jan” op’t werk. Die mens was zo mager, dat ge maar 1 kleur zag wanneer hij een hemd met streepjes aan had.
In een vergadering met tafels in U-vorm zat die naast mij met nog 1 collega tussen (dus ik zag hem zelf niet).
Maar ik hoorde wel hoe hij zijn koffie maakte; een plastic beker waar hij koffie in deed en dan begon hij aan de suiker.
1. “Tiktiktik” van papieren zakje tegen de tafel
2. “krrrr” van scheuren papieren zakje
3. “Sshhhh” van suiker die uit het zakje schuift

Dit 7 (zeven) keer opnieuw.

En daarna minutenlang
“KrrrrKrrrrrKrrrrKrrrrr…” van het roeren om die suiker opgelost te krijgen.

Ik keek met bevreemde blik naar een collega aan de overkant van de U, die meteen begreep wat ik bedoelde en deed alsof hij iets uit zijn tas op de grond wou nemen om niet te laten merken dat hij in een deuk lag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan