Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge hebt toch uw witte sokken en sandalen aan he?
@Carrion represent!

pic.png

Update ivm mijn Bpost probleem:

Ik kon de postbode, jonge kerel, nog eens aanspreken toen hij de post ging rondbrengen. Hij heeft het nergens anders achtergelaten, maar ging nog eens 'kijken'.. als hij het had 'gevonden' zou hij het morgen langsbrengen... Heb zijn naam én zijn badgenummer en ik vermoed dat hij geschrokken is, hij vermelde ook iets als 'duur hé'. Morgen gaat dat plots gevonden zijn...

denk dat hij geschrokken is van de snelheid die ik erachter zet.

Ik ben vanochtend gewoon vertrokken zonder jas. Ff kou lijden aan de bushalte maar straks niet kapot zweten of jas meesleuren :tongue:

Hier stond zaterdag een Transit-camionette van de Post een kwartier op onze oprit geparkeerd (ik verwachte een pakje).

Komt hij uit zijn camionette gekropen toen ik buiten kwam "ah tiens, ik vind het niet - dan zal het voor maandag zijn"

Onze verontschuldigingen, je pakje kon niet worden uitgereikt. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk te bezorgen. Als je pakje binnen de komende 2 werkdagen niet geleverd werd, neem dan contact op met de afzender.

En de tracker heeft vandaag nog niet bewogen dus ik ben er haast zeker van dat ik Amazon zal mogen contacteren dinsdagavond...

Ik heb die tandenborstel echt wel nodig :hug:
Ik heb nog vakantiejobs bij de post gedaan. Meestal zijn die pakken die ze "niet vinden" verkeerd gesorteerd en beland bij een andere postbode. Die andere postbode steekt dat meestal in zijn/haar camionette zonder te controleren en komen er pas later achter dat ze die meehebben. Dan brengen ze die terug mee voor de volgende dag. Logisch ook, ge kunt niet verwachten dat die mannen gaan omrijden terwijl hun eigen ronde ver gelegen is van dat punt.

De meeste postbodes controleren niet of ze alle pakken meehebben die op hun lijst staan, dus staan ze dan ter plaatse te zoeken als ze een bepaald pak niet mee hebben. En dan ist van "tiens, kheb die nie mee", next. Ma voor alles te gaan controleren verliest ge enorm veel tijd, en alle pakjesrondes zijn volgepropt tot op de limiet, dus daar hebt ge simpelweg geen tijd voor. Dus alles in uw camionette smijten en GO is het voor die mannen. Er mag eigenlijk niks fout gaan op uw ronde of ge zijt eigenlijk al over tijd bezig.

Maja kijk, da krijgt ge ervan als het allemaal rap rap moet gaan in zo'n sorteercentrum. Tis nie omdat die mannen lui zijn, integendeel. Postbode is een zware job, qua stressgehalte dan. Vooral voor de mensen met nen véloronde. Dat is echt nonstop 7u30 bezig zijn zonder pauze te nemen, want ge hebt daar simpelweg geen tijd voor.

Ik heb nog vakantiejobs bij de post gedaan
<verhaal>

Kan dat verklaren waarom beide pakketten, met een ander track & trace nummer, met exact hetzelfde track en trace nummer zijn afgetekend :unsure:

Bijvoorbeeld:
Pakket A: 323211191403059534449090
Pakket B: 323211191403059534449080

Bij het afteken bewijs staat bij beide pakketten de code van pakket A :thinking:

Omdat ge zo slecht ziet zonder lenzen of omdat ge niet weet hoe het te herkennen?
Indien optie 2: lens dubbel vouwen tussen duim en wijsvinger, indien het heel mooi dubbel vouwt zoals een mosseltje zit je goed, indien het dubbel plooien niet vlot gaat moet je ze omdraaien.
Daarstraks eens geprobeerd, en ik merk echt geen verschil. Absoluut geen idee of ik mijn lenzen nu verkeerd in heb, of ik er nog aan moet wennen. Ik begrijp dat het een leerproces is, maar Jezus Christus wat een gedoe.

Net op een haar na omver gereden op mijn stepke.
Een vrouw die 60-70 reed in hare SUV, voorrang van rechts negeerde en aan 't sms'en/facebooken whatever was.
Class act 👌

Daarstraks eens geprobeerd, en ik merk echt geen verschil. Absoluut geen idee of ik mijn lenzen nu verkeerd in heb, of ik er nog aan moet wennen. Ik begrijp dat het een leerproces is, maar Jezus Christus wat een gedoe.
Ik zie dat op het zicht, ge legt die op een vinger en houdt die op ooghoogte, lijkt het meer op een UFO/bord met schuine en scherpe randen, dan is het niet juist.

Zijn de zijkanten wat boller zoals een typische visbokaal, zit ge juist. :p

Ik spreek nu wel over lenzen voor ver te zien, misschien is het voor dichtbij anders. :unsure:

Als ge ze voor den eerste keer uit het verzegelde doosje haalt dan zitten die ook altijd juist hier, dus zo kunt ge de juiste basisvorm ook herkennen.

En zien dat uw lenzen niet overdreven vochtig zijn bij het indoen, want dan krijgt ge ze veel moeilijker in ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan