Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En nu buiten in t-shirt in het zonneke zittenNu vertrokken met shortje en trui = veel beter

Ge hebt toch uw witte sokken en sandalen aan he?En nu buiten in t-shirt in het zonneke zitten![]()
Durf ik, moest ik iets van kleur in mijn kast hebben liggenGe hebt toch uw witte sokken en sandalen aan he?

BadassIk ben vanochtend gewoon vertrokken zonder jas. Ff kou lijden aan de bushalte maar straks niet kapot zweten of jas meesleuren![]()

Ik heb zelfs gene jas. Al jaren niet meer. Dat zit in de familie want mijn jongere broer doet, tot ergernis van zijn vrouw, ook nooit een jas aanIk ben vanochtend gewoon vertrokken zonder jas. Ff kou lijden aan de bushalte maar straks niet kapot zweten of jas meesleuren![]()

Ik heb nog vakantiejobs bij de post gedaan. Meestal zijn die pakken die ze "niet vinden" verkeerd gesorteerd en beland bij een andere postbode. Die andere postbode steekt dat meestal in zijn/haar camionette zonder te controleren en komen er pas later achter dat ze die meehebben. Dan brengen ze die terug mee voor de volgende dag. Logisch ook, ge kunt niet verwachten dat die mannen gaan omrijden terwijl hun eigen ronde ver gelegen is van dat punt.Hier stond zaterdag een Transit-camionette van de Post een kwartier op onze oprit geparkeerd (ik verwachte een pakje).
Komt hij uit zijn camionette gekropen toen ik buiten kwam "ah tiens, ik vind het niet - dan zal het voor maandag zijn"
Onze verontschuldigingen, je pakje kon niet worden uitgereikt. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk te bezorgen. Als je pakje binnen de komende 2 werkdagen niet geleverd werd, neem dan contact op met de afzender.
En de tracker heeft vandaag nog niet bewogen dus ik ben er haast zeker van dat ik Amazon zal mogen contacteren dinsdagavond...
Ik heb die tandenborstel echt wel nodig![]()
Ik heb nog vakantiejobs bij de post gedaan
<verhaal>

Daarstraks eens geprobeerd, en ik merk echt geen verschil. Absoluut geen idee of ik mijn lenzen nu verkeerd in heb, of ik er nog aan moet wennen. Ik begrijp dat het een leerproces is, maar Jezus Christus wat een gedoe.Omdat ge zo slecht ziet zonder lenzen of omdat ge niet weet hoe het te herkennen?
Indien optie 2: lens dubbel vouwen tussen duim en wijsvinger, indien het heel mooi dubbel vouwt zoals een mosseltje zit je goed, indien het dubbel plooien niet vlot gaat moet je ze omdraaien.
Amai nee in de winter zou ik toch bevriezen of als ge buiten moet zijn hele tijdIk heb zelfs gene jas. Al jaren niet meer. Dat zit in de familie want mijn jongere broer doet, tot ergernis van zijn vrouw, ook nooit een jas aan![]()

Let maar wat op, heb morgen een fotograaf nodig!Net op een haar na omver gereden op mijn stepke.
Een vrouw die 60-70 reed in hare SUV, voorrang van rechts negeerde en aan 't sms'en/facebooken whatever was.
Class act![]()
Toch eens met uw manbag op haar capot geslagen?Net op een haar na omver gereden op mijn stepke.
Een vrouw die 60-70 reed in hare SUV, voorrang van rechts negeerde en aan 't sms'en/facebooken whatever was.
Class act![]()
Toch eens met uw manbag op haar capot geslagen?
Ik zie dat op het zicht, ge legt die op een vinger en houdt die op ooghoogte, lijkt het meer op een UFO/bord met schuine en scherpe randen, dan is het niet juist.Daarstraks eens geprobeerd, en ik merk echt geen verschil. Absoluut geen idee of ik mijn lenzen nu verkeerd in heb, of ik er nog aan moet wennen. Ik begrijp dat het een leerproces is, maar Jezus Christus wat een gedoe.

Vaarwel Tomski , het was een waar genoegen U hier te lezen.Zit in de wachtzaal van mijn kinesist... hij is die voor mij aan het vermoorden denk ikazo roepen.