DiffieHM
Well-known member
Sorry, ik zag een gat en ben erin gesprongen. Dat is gewoon de aard van het beestje. Mijn intenties zijn echter nooit boosaardig.Dat is mijn ergernis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik zag een gat en ben erin gesprongen. Dat is gewoon de aard van het beestje. Mijn intenties zijn echter nooit boosaardig.Dat is mijn ergernis.
Ik heb ook zo een collega gehad...via Messenger wel ipv Whatsapp.zo slim is 'm wel, het is altijd in de privé. Ze laat mij dan vantijd es de whatsapps zien dat ie stuurt

Veel sterkte, kerelHet zat eraan te komen maar het is al zover: mijn oma is overleden![]()

Daarstraks in de avondles. Komt de docent binnen met een mondmasker dat was al hint nr1 en zegt doodleuk: Weet niet of ik het ga volhouden, voel me nogal grieperig. Waarna hij het masker aflegde.
![]()
Om te rotten zo een mensen.Daarstraks in de avondles. Komt de docent binnen met een mondmasker dat was al hint nr1 en zegt doodleuk: Weet niet of ik het ga volhouden, voel me nogal grieperig. Waarna hij het masker aflegde.
![]()
Met de elleboog?Gisteren stevige opstoot gehad en serieus pijn aan mijn kaak, met als gevolg dak heel slecht geslapen heb.

Mensen die altijd alles serieus nemen en niet meer kunnen lachen om een (flauw) grappeke.
Redacteurs die vergeleken werden met parkeerwachters.We'll be the judge of that....
wat was het flauw grappeke?
Redacteurs die vergeleken werden met parkeerwachters.
iedereen weet dat parkeerwachters alle mensen zijn die niet in antwerpen wonen.
![]()
Tomski in het wild - wachtend om zijn prooi te bespringen - er blijven nog 2' over op het parkeerticket
Ik dacht net hetzelfdewaarom heb ik deze zin gelezen met de stem van David Attenborough?