Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo slim is 'm wel, het is altijd in de privé. Ze laat mij dan vantijd es de whatsapps zien dat ie stuurt
Ik heb ook zo een collega gehad...via Messenger wel ipv Whatsapp.
Diplomatisch of met een kwinkslag wat antwoorden hielp totaal niet. Zijn vriendin is ook een rechtstreekse collega van mij en toen ik zei dat ik me door zijn opmerkingen en mopjes ongemakkelijk naar haar toe voelde was zijn reactie ' ooh maar ze weet dat en ze vindt u ook knap. Ze staat zelfs open voor een trio...' 🙈
Uiteindelijk heel concreet moeten zeggen dat het niet meer leuk was en dat ik ermee verder ging als het niet onmiddellijk stopte.
Toen was het plots ' allez zeg dat was toch maar om te lachen en te zwansen...'

Sommige mannen snappen subtiel en diplomatisch niet.

Daarstraks in de avondles. Komt de docent binnen met een mondmasker dat was al hint nr1 en zegt doodleuk: Weet niet of ik het ga volhouden, voel me nogal grieperig. Waarna hij het masker aflegde.

giphy.gif

Daarstraks in de avondles. Komt de docent binnen met een mondmasker dat was al hint nr1 en zegt doodleuk: Weet niet of ik het ga volhouden, voel me nogal grieperig. Waarna hij het masker aflegde.

giphy.gif

Zou ge ziektekiemen en virussen kunnen verspreiden via speekseldeeltjes en ademen en zou het dus beter zijn in zo'n geval u niet tussen andere mensen te begeven? Als dat zo is, zou het mss niet slecht zijn dat ze daar in de media toch eens even op wijzen want wellicht is er gewoon niemand die dat weet.

Alhoewel dat nu niet echt gebruikelijk is, kunnen ze mss zelfs eens een viroloog of andere expert uitnodigen in de nieuwstudio?

giphy.gif
Om te rotten zo een mensen.

Hier weer zieke dochter. 3 de keer op 2 weken tijd. Straks naar kinderarts. Toch een zorgenkindje, want als ze niet ziek is maken we ons zorgen dat ze niet goed drinkt en stapt (19 maanden).

Weer een dag verlof en extra achterstand op het werk, want zelf ook al veel ziek geweest de laatste tijd. Ik begin er een beetje door te zitten. Zie dat meisje doodgraag maar kijk regelmatig met heimwee terug naar die rust en zorgeloosheid zonder kind.

Laatst bewerkt:
Gisteren stevige opstoot gehad en serieus pijn aan mijn kaak, met als gevolg dak heel slecht geslapen heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan