Mr.Anderson
Well-known member
Ik smot zonnecrème is anders ook niet mis.@Wannez omgekeerd is Zennaw (kallem joenge!)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik smot zonnecrème is anders ook niet mis.@Wannez omgekeerd is Zennaw (kallem joenge!)
Spannend, laat me gokken?! Username: Myllana, wachtwoord zal gewoon omgekeerd zijn Anal... nvm.
Nee, redacteurs horen wel bij onze (zeer gewaardeerde) crew, maar zijn geen forummoderatoren.Even een gewone vraag tussenin: Zijn redacteurs mods of niet? Ik zie in een bepaald topic een redacteur iets zeggen (witte tekst), als ware hij een mod, en iedereen volgt dat. Maar die heeft toch geen mod-powers?![]()
.Een voorstel is geen bevel natuurlijk. Ik ga deze info wel meenemen naar de toekomst.Nee, redacteurs horen wel bij onze (zeer gewaardeerde) crew, maar zijn geen forummoderatoren.
Maar zoals Recipe4Hate hierboven al laat zien, kunnen er ook soms heel zinnige voorstellen komen van niet-mods.

Waarom zou je dat zeggen over mensen die hun tijd steken in het maken van leuke content die jij gratis kunt lezen?Zou je dan kunnen zeggen dat de redacteurs de parkeerwachters zijn van de crew?
Is er iets mis met parkeerwachter zjin dan?Waarom zou je dat zeggen over mensen die hun tijd steken in het maken van leuke content die jij gratis kunt lezen?
Awel, parkeerwachters steken ook hun tijd in maatschappelijke zaken, zonder dat ze iets te zeggen hebben. De vergelijking klopt.Waarom zou je dat zeggen over mensen die hun tijd steken in het maken van leuke content die jij gratis kunt lezen?
Is er iets mis met parkeerwachter zjin dan?
Aldus de supermod.Nee, met je nood tot rangschikking. Maar ik denk dat dit nergens nog iets mee te maken heeft.

Op geen enkel manier stel ik mij boven iemand, hoor. Ik werk zelfs in dienst van de moderatoren, en zal het ook nooit anders zien.Aldus de supermod.![]()
Ik zie ze niet als minderwaardig hoor, ik stelde de vraag uit interesse, omdat ik een redacteur zich zag gedragen als een moderator in een bepaalde topic. Voor de rest niet veel achter zoeken buiten humor.Op geen enkel manier stel ik mij boven iemand, hoor. Ik werk zelfs in dienst van de moderatoren, en zal het ook nooit anders zien.
Maar REpute zijn insinuatie, en jouw foute conclusie, dat ze een soort minderwaardige crew zijn omdat ze geen "mod powers" hebben (parkeerwachter vs politie), was duidelijk een grapje, maar ik kon het niet smaken. Zij doen dingen ik niet zou kunnen, ik doe dingen die zijn niet doen.
Dat is mijn ergernis.
Ik heb dan zoiets van...Mensen die eerst gewoon in het Nederlands praten, dan overschakelen naar van dat influencer-Engels ("You know, like...") en dan een mengeling praten moeten gewoon dood.
Fijn om zo op het terras te zitten
De helft van mijn gezicht is hier tijdelijk verlamd na een tandvleesbehandeling
Ik heb honger!
Ik heb dorst!
Maar alles loopt uit mijn bakkes de grond op![]()
![]()