Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk wel, EPDM.

En als 't echt niet meer gaat de mensen doorverwijzen naar iemand anders. Vol is vol é. Niemand kan toveren.

die vlieger gaat ni meer op

epdm-roofing-1-1.jpg

Vriendin had gevraagd om een brood te bakken vandaag. Mij daar dus eens aan gewaagd. Ding weegt 850g en is even groot als een pistolet. 'k Zal best eens herbeginnen en die klomp aan de kippen geven. :unsure:

Vriendin had gevraagd om een brood te bakken vandaag. Mij daar dus eens aan gewaagd. Ding weegt 850g en is even groot als een pistolet. 'k Zal best eens herbeginnen en die klomp aan de kippen geven. :unsure:
Doet me wat denken aan bretoense koek. Op een wijnbeurs was een stand met lokale Franse specialiteiten, waaronder dus die koek.
Wij al een voormiddag aardig wat wijn “gedegusteerd” en dan na het middageten nog een stukje van die koek. Dat leek even dens als lood en vettiger dan boter zelf.

Hmm nu wil ik terug naar de wijnbeurs.

Gij let toch ook nooit goed op he :laugh:. Was dat op school ook zo?

@Tomski zijn broer is ne wittekop, gene zwarte.
:frown:
Ik ben echt slecht in dat soort dingen man lees hier en daar dingen maar onthoud geen namen.:frown:
Kan amper mijn eigen inloggevens onthouden.

Witten van 9l?

Serieuze ergernissen op het spoor.

- Vorige week in Brussel-Zuid komt mijn S trein naar Leuven quasi tegelijk aan met de S trein naar Antwerpen-Centraal, maar onze heeft +2’. Laten ze de S Antwerpen voor ons vertrekken hoewel die in Kappellekerk, Centraal én Congres stopt. Gevolg: onze S trein van +2’ naar +10’
- Vandaag de IC naar Oostende die +26’ toekomt in Brussel en dus vlak achter de Knokke zit (die later nog 5’ in Gent aan perron staat én in Knokke stopt). In Brussel-Zuid zetten ze ons op het spoor er naast en toch laten ze de Knokke eerst vertrekken. Gevolg: in plaats van makkelijk 10 tot 15’ goed te maken, nog 5’ mogen stilstaan voor Gent omdat -jawel- de Knokke nog aan perron staat. En in Aalter uiteraard exact hetzelfde.

Hoeveel minuten zouden er zo verloren gaan door een teveel aan regels of een gebrek aan creativiteit bij Infrabel en NMBS?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan