Tuurlijk wel, EPDM.
En als 't echt niet meer gaat de mensen doorverwijzen naar iemand anders. Vol is vol é. Niemand kan toveren.
die vlieger gaat ni meer op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk wel, EPDM.
En als 't echt niet meer gaat de mensen doorverwijzen naar iemand anders. Vol is vol é. Niemand kan toveren.
das hier niet familie of thuis hè. Trouwens heb al genoeg aan de dames bij ons opt werk om achter die van mijn broer aan te zitten.
Gij let toch ook nooit goed op heBen je de broer van Tomski?
. Was dat op school ook zo?Vriendin had gevraagd om een brood te bakken vandaag. Mij daar dus eens aan gewaagd. Ding weegt 850g en is even groot als een pistolet. 'k Zal best eens herbeginnen en die klomp aan de kippen geven.![]()
Doet me wat denken aan bretoense koek. Op een wijnbeurs was een stand met lokale Franse specialiteiten, waaronder dus die koek.Vriendin had gevraagd om een brood te bakken vandaag. Mij daar dus eens aan gewaagd. Ding weegt 850g en is even groot als een pistolet. 'k Zal best eens herbeginnen en die klomp aan de kippen geven.![]()
Gij let toch ook nooit goed op he. Was dat op school ook zo?
@Tomski zijn broer is ne wittekop, gene zwarte.

PM ze maar naar mij, ik zal wel helpen.
Ik ben echt slecht in dat soort dingen man lees hier en daar dingen maar onthoud geen namen.
Kan amper mijn eigen inloggevens onthouden.
Witten = Zwarten = broeder van Tom indeed. Maar Witten was geband, Zwarten niet, positieve discriminatie noemen ze dat denk ik.Witten van 9l?
Witten was niet geband.PM ze maar naar mij, ik zal wel helpen.
Witten = Zwarten = broeder van Tom indeed. Maar Witten was geband, Zwarten niet, positieve discriminatie noemen ze dat denk ik.
Waarom niet?Witten was niet geband.
Witten was niet geband.
Spannend, laat me gokken?! Username: Myllana, wachtwoord zal gewoon omgekeerd zijn Anal... nvm.
Ik ben echt slecht in dat soort dingen man lees hier en daar dingen maar onthoud geen namen.
Kan amper mijn eigen inloggevens onthouden.
Witten van 9l?
Ah ik dacht van wel. Dat is dan zijn white privilege waarschijnlijk.Witten was niet geband.
Ge moet alles eens geprobeerd hebben.

Ik ga dus nooit nog iets anders kunnen lezen als zij iets zegt.anale lijm, what crazy times we live in