Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge zou er bijna aan gewoon geraken.

image.png

Dit is toch echt compleet idioot. Je wilt op 2dehands linken naar de productpagina van het ding dat je verkoopt; 9 euro graag. Serieuze bende oplichters.
wGHrsWB.jpg

Nvm, je kan het oplossen door 2 spaties te zetten. Maar nog steeds idioot :unsure:

Dit is toch echt compleet idioot. Je wilt op 2dehands linken naar de productpagina van het ding dat je verkoopt; 9 euro graag. Serieuze bende oplichters.
wGHrsWB.jpg

Nvm, je kan het oplossen door 2 spaties te zetten. Maar nog steeds idioot :unsure:
Een echte buchtsite vol oplichters.
Het jammere is dat ze zowat een monopolie hebben (buiten het geweldige verkoopforum hier natuurlijk, wat ik nog het liefste gebruik).

Loop al bijna twee weken met een vervelende hoest. Vorige week maandag naar de dokter geweest, antibiotica gekregen, maar hielp drie keer niets.
Mijn vrouw zat dit weekend tot in den treure te zeggen dat ik bij een nieuwe afspraak bij de dokter zeker moest vragen naar een voorschrift voor radiologie, want dat klopt toch niet dat die hoest zolang duurt, blablabla...

Goed, ik gisteren naar de dokter, die neemt bloed af en geeft een voorschrift voor radiologie. Ik kom thuis, doe mijn verslag en plots is mijn vrouw ongerust, ze denkt dat het ernstig is omdat ik foto's moet laten maken en er bloed is afgenomen.

Ja, wat is het nu. Eerst twintig keer zeuren dat ik zeker moet vragen voor foto's en nu dit. Als de dokter géén voorschrift voor radiologie had gegeven, zou het óók niet goed geweest zijn. Vrouwen... :sop:

Loop al bijna twee weken met een vervelende hoest. Vorige week maandag naar de dokter geweest, antibiotica gekregen, maar hielp drie keer niets.
Mijn vrouw zat dit weekend tot in den treure te zeggen dat ik bij een nieuwe afspraak bij de dokter zeker moest vragen naar een voorschrift voor radiologie, want dat klopt toch niet dat die hoest zolang duurt, blablabla...

Goed, ik gisteren naar de dokter, die neemt bloed af en geeft een voorschrift voor radiologie. Ik kom thuis, doe mijn verslag en plots is mijn vrouw ongerust, ze denkt dat het ernstig is omdat ik foto's moet laten maken en er bloed is afgenomen.

Ja, wat is het nu. Eerst twintig keer zeuren dat ik zeker moet vragen voor foto's en nu dit. Als de dokter géén voorschrift voor radiologie had gegeven, zou het óók niet goed geweest zijn. Vrouwen... :sop:
Betekent wel dat ze oprecht bezorgd is op haar eigen manier. :love: :hug:

Laatst bewerkt:
die klote vent van de pizza hut, werkt nu in de AVA papierwaren.

vanmorgen moesten we "dubbelzijdig" doorschrijf papier hebben op het werk, dus ik daarheen.
aan de kassa zat toch wel die kerel zeker.

ik zei dat ik een factuur nodig had, omdat die aankoop niet voor mezelf was. Heeft me daar bijna een kwartier aan de kant laten staan, tot er een manager bij kwam om dat te regelen voor me (overigens in 3 minuten gefixt).

Had ik het geweten, ik had het in een ander filiaal gekocht, maar ja had natuurlijk al betaald....

we weten dat nu ook weer....
Moh! Wie zou dat nu kunnen zien aankomen dat wanneer je de eikel uithangt bij iemand, die in een andere context niet ineens super vriendelijk en behulpzaam is. De wereld is toch wel een onvoorspelbare plaats, zeg.

De computersim gezien van de ‘toffe nieuwe buurt’ die ze hier een beetje achter ons gaan bouwen. Witte blokjes for everybody. Pas op, het is hier aangenaam wonen en ik misgun dat niemand maar als ik uit mijn hoogste raam kijk, vind ik het toch zo jammer van het stuk veld en bos dat moet wijken. Zeker als je dan die campagne hoort ‘plant een bos op uw grond’ Bitch, er stáát een bos op die grond.

Heb briefje v autokeuring gekregen.
Heb da beetje late liggen, gisteren eens gekeken om afspraak te maken (blijkbaar kan da nt meer zonder afspraak).
Kvul netjes mn gegevens in maar als ik op pagina kom v afspraak lijkt het alsof de eerst mogelijke afspraak 14/03 is...
Ik wil vroeger maar dan bevriest mn scherm constant...
Vandaag wou ik eens bellen, antwoord apparaat, als ik dan ergens terecht ben krijg ik "al onze medewerkers zijn in gesprek... Even geduld".
Dan uit frustratie opgehangen en dan maar mn afspraak gezet op 14/03.

Als ik kijk naar mijn oud keuringsbewijs zie ik dat er op staat "geldig van tem 09/03/2022"....
Mn keuring is op 14/03/22... :rolleyes:
Kheb nu de mail ter bevestiging v die afspraak gestopt bij mn auto papieren.

Heb briefje v autokeuring gekregen.
Heb da beetje late liggen, gisteren eens gekeken om afspraak te maken (blijkbaar kan da nt meer zonder afspraak).
Kvul netjes mn gegevens in maar als ik op pagina kom v afspraak lijkt het alsof de eerst mogelijke afspraak 14/03 is...
Ik wil vroeger maar dan bevriest mn scherm constant...
Vandaag wou ik eens bellen, antwoord apparaat, als ik dan ergens terecht ben krijg ik "al onze medewerkers zijn in gesprek... Even geduld".
Dan uit frustratie opgehangen en dan maar mn afspraak gezet op 14/03.

Als ik kijk naar mijn oud keuringsbewijs zie ik dat er op staat "geldig van tem 09/03/2022"....
Mn keuring is op 14/03/22... :rolleyes:
Kheb nu de mail ter bevestiging v die afspraak gestopt bij mn auto papieren.
Da's op zich geen probleem hoor. Als je echt heel laat gaat, kan je een boete krijgen maar zelfs die valt nog goed mee.
Check: https://www.km.be/autokeuring/tarieven

Toeslag voor een laattijdige volledige keuring van een voertuig
In de eerste maand8,80
Tijdens de tweede en derde maand12,60
Tijdens de vierde, vijfde en zesde maand18,80
Na de zesde maand31,40

Als je dus op 14/03 gaat, zal je waarschijnlijk 8,80€ extra moeten betalen. Probeer eens met een andere browser of via een ander apparaat anders?

Een echte buchtsite vol oplichters.
Het jammere is dat ze zowat een monopolie hebben (buiten het geweldige verkoopforum hier natuurlijk, wat ik nog het liefste gebruik).
Ik vind het nog goed meevallen qua oplichters, maar het is soms wel vermoeiend.
Ook dat typische spel, 150euro willen dus 180 ofzo moeten vragen zodat de potentiele koper toch de kick kan hebben dat 'm 30euro heeft kunnen afpingelen van de prijs. Kickeuuuuu

Da's op zich geen probleem hoor. Als je echt heel laat gaat, kan je een boete krijgen maar zelfs die valt nog goed mee.

In de eerste maand8,80
Na de zesde maand31,40

Als je dus op 14/03 gaat, zal je waarschijnlijk 8,80€ extra moeten betalen. Probeer eens met een andere browser of via een ander apparaat anders?
Klopt inderdaad. Ik was een maand of 2 te laat.

In de eerste maand8,80
Na de zesde maand31,40

Merci vr de uitleg. Kga later nog eens proberen te bellen, misschien kan ik vroeger of ga ik op andere locatie.

Maar in de tussentijd rijd je wel rond met gevaar om een boete te krijgen wegens niet-geldige keuring.

Hier dezelfde farce voorgehad in 2020 volop in de lockdown.

Krijg op dag X papier voor keuring
Te laten keuren ten laatste dag X+60 (ofzo)

Ik maak op dag X+1 een afspraak (want ze werken enkel nog op afspraak)

Eerste vrije plaats weken na de uiterste datum.
Eens gebeld naar het centrum waarop een boertige trut zei dat ik pech had.

Dan zelf de komende dagen de reservatiesite af en toe bekeken en heb dan een vroegere afspraak kunnen maken doordat iemand waarschijnlijk geannuleerd had.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan