Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sabam.Radio presentators die praten tijdens een solo in de muziek. Wat denken die op dat moment? Ah, de zanger is gestopt met zingen, die heeft dat zeker gedaan zodat ik hier wat onnutige praat kan verkopen. Laat toch gewoon die solo ongemoeid, en stop met het verkloten van de muziek.
Waar is den tijd van de lokale radio stations die muziek draaiden voor de muziek liefhebbers. Waar de focus lag op muziek, en niet op het voltateren van een uur, met af en toe een liedje door tussen de verslagen van de liefdesperikelen van een of andere Amerikaanse superster en de "onderzoeken" dat rood WC papier er voor zorgt dat uw hoofdhaar harder gaat glanzen of zoiets.
Succes kerel!Ik moest om 8 uur binnen zijn dus ik hoopte rond dit uur aan de beurt te zijn. Maar blijkbaar ben ik pas iets na de middag aan de beurt![]()
Radio presentators die praten tijdens een solo in de muziek. Wat denken die op dat moment? Ah, de zanger is gestopt met zingen, die heeft dat zeker gedaan zodat ik hier wat onnutige praat kan verkopen. Laat toch gewoon die solo ongemoeid, en stop met het verkloten van de muziek.
Waar is den tijd van de lokale radio stations die muziek draaiden voor de muziek liefhebbers. Waar de focus lag op muziek, en niet op het voltateren van een uur, met af en toe een liedje door tussen de verslagen van de liefdesperikelen van een of andere Amerikaanse superster en de "onderzoeken" dat rood WC papier er voor zorgt dat uw hoofdhaar harder gaat glanzen of zoiets.
Toitoitoi!Ik moest om 8 uur binnen zijn dus ik hoopte rond dit uur aan de beurt te zijn. Maar blijkbaar ben ik pas iets na de middag aan de beurt![]()

- praten tijdens soloRadio presentators die praten tijdens een solo in de muziek. Wat denken die op dat moment? Ah, de zanger is gestopt met zingen, die heeft dat zeker gedaan zodat ik hier wat onnutige praat kan verkopen. Laat toch gewoon die solo ongemoeid, en stop met het verkloten van de muziek.
gevaccineerd of niet, als je kind het heeft ga je het sowieso zitten hebben. Iedereen dat ik ken is gevaccineerd en van zodra 1 in het gezin het zitten heeft dan heeft heel het gezin prijs binnen de week. (ik incl vorige week)Collega is niet gevaccineerd en haar zoon heeft positief getest. Gevolg: wij kunnen 10 dagen oplossen ipv 0.
Ik (bij mijn weten) niet!gevaccineerd of niet, als je kind het heeft ga je het sowieso zitten hebben. Iedereen dat ik ken is gevaccineerd en van zodra 1 in het gezin het zitten heeft dan heeft heel het gezin prijs binnen de week. (ik incl vorige week)
Ik (bij mijn weten) niet!
Twee jarige had het, heeft verschillende keren (perongeluk?) in mijn gezicht gehoest of gelachen of ge-weet-ik-veel dat ik de speekseldruppels voelde landen op mijn gezicht dat ik ook dacht lap nu heb ik prijs.
Maar niets. Ben me ook twee keer gaan laten testen, laatste keer 7 dagen na zijn positieve test.
En met dit nu neer te typen zal ik binnen x aantal dagen wel prijs hebben door een verdwaalde bacil in de winkel of zo....
Het sterke geslacht heSame here bij ons thuis. Madam is door mij overlekt geweest als ik positief was, de klein mannen hoesten in haar gezicht, ze laat ze mee eten van haar vork.
super immuun!

Het sterke geslacht he![]()
Klopt niet altijd. Bij mijn broer hebben de kindjes het naar huis gebracht. Een 2-tal weken geleden. Kinderen ziek, beide ouders negatief.gevaccineerd of niet, als je kind het heeft ga je het sowieso zitten hebben. Iedereen dat ik ken is gevaccineerd en van zodra 1 in het gezin het zitten heeft dan heeft heel het gezin prijs binnen de week. (ik incl vorige week)
Nope. Beide kinderen en vrouw zijn alle drie al apart ziek geweest en ik testte telkens negatief. Idem op het werk : het weekend gedaan met twee collega's. Beide waren besmet en ik testte opnieuw negatief.gevaccineerd of niet, als je kind het heeft ga je het sowieso zitten hebben. Iedereen dat ik ken is gevaccineerd en van zodra 1 in het gezin het zitten heeft dan heeft heel het gezin prijs binnen de week. (ik incl vorige week)
Ik (bij mijn weten) niet!
Twee jarige had het, heeft verschillende keren (perongeluk?) in mijn gezicht gehoest of gelachen of ge-weet-ik-veel dat ik de speekseldruppels voelde landen op mijn gezicht dat ik ook dacht lap nu heb ik prijs.
Maar niets. Ben me ook twee keer gaan laten testen, laatste keer 7 dagen na zijn positieve test.
En met dit nu neer te typen zal ik binnen x aantal dagen wel prijs hebben door een verdwaalde bacil in de winkel of zo....
Same here bij ons thuis. Madam is door mij overlekt geweest als ik positief was, de klein mannen hoesten in haar gezicht, ze laat ze mee eten van haar vork.
super immuun!
Klopt niet altijd. Bij mijn broer hebben de kindjes het naar huis gebracht. Een 2-tal weken geleden. Kinderen ziek, beide ouders negatief.
Ik begin meer en meer te denken dat ze bij mij ook zo een lege spuit in mijn arm gestoken hebben bij mijn derde prik.Nope. Beide kinderen en vrouw zijn alle drie al apart ziek geweest en ik testte telkens negatief. Idem op het werk : het weekend gedaan met twee collega's. Beide waren besmet en ik testte opnieuw negatief.
Waarschijnlijk ben ik vroeger eens besmet geweest, maar weinig last van gehad waardoor ik nu resistenter ben? Ofwel stom geluk, dat kan ook.
kameraad van mij zit met 7 in het gezin. Eerste corona ronde allemaal ziek buiten hijzelf. Tweede corona ronde enkel hij en een van de klein mannen. Its complicated.Ik begin meer en meer te denken dat ze bij mij ook zo een lege spuit in mijn arm gestoken hebben bij mijn derde prik.
Je vergeet de ‘je pakje werd geleverd’ nogEmails.
H&M: Bedankt voor je bestelling.
BPost: Moh, een bestelling bij H&M!
HM: we gaan je bestelling versturen. Straks ergens.
BP: de H&M gaat ons je bestelling bezorgen.
BP: ze komt er aan! Maar nu hebben we ze nog niet.
HM: je bestelling is verzonden!
BP: Psych! We weten wel dat ze verzonden zál worden maar we hebben ze nog niet.
BP: wootwoot, we hebben ze!
HM: Bpost heeft ze! Nu voor echt!
BP: we verwerken je pakje. Kan nog een dag of vijf duren.
BP: just kidding, het komt morgen aan!
BP: ja, over die vorige mail… pak overmorgen.
HM: BPost gaat je pakje leveren! Echt, in uw pollen, vandaag! Of morgen.
BP: uw pakje is onderweg. Nog 17 stops en het is er.
HM: je pakje komt vandaag!
BP: je pakje komt vandaag!
BP: Je pakje is geleverd!
**zit inhoud van pakje uit te pakken.
HM: hebben we al gezegd dat je pakje vandaag komt??