Coolguy
Well-known member
Bpost: je pakje werd gisteren geleverd - hoeveel sterren geeft u onze dienst?Je vergeet de ‘je pakje werd geleverd’ nog
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bpost: je pakje werd gisteren geleverd - hoeveel sterren geeft u onze dienst?Je vergeet de ‘je pakje werd geleverd’ nog
Echt hé. Als je zo 4 dingen besteld op een week zit heel uwe inbox vol met zo'n zever.Emails.
H&M: Bedankt voor je bestelling.
BPost: Moh, een bestelling bij H&M!
HM: we gaan je bestelling versturen. Straks ergens.
BP: de H&M gaat ons je bestelling bezorgen.
BP: ze komt er aan! Maar nu hebben we ze nog niet.
HM: je bestelling is verzonden!
BP: Psych! We weten wel dat ze verzonden zál worden maar we hebben ze nog niet.
BP: wootwoot, we hebben ze!
HM: Bpost heeft ze! Nu voor echt!
BP: we verwerken je pakje. Kan nog een dag of vijf duren.
BP: just kidding, het komt morgen aan!
BP: ja, over die vorige mail… pak overmorgen.
HM: BPost gaat je pakje leveren! Echt, in uw pollen, vandaag! Of morgen.
BP: uw pakje is onderweg. Nog 17 stops en het is er.
HM: je pakje komt vandaag!
BP: je pakje komt vandaag!
BP: Je pakje is geleverd!
**zit inhoud van pakje uit te pakken.
HM: hebben we al gezegd dat je pakje vandaag komt??
H&M over een week: wat vind je van je bestelde product?Bpost: je pakje werd gisteren geleverd - hoeveel sterren geeft u onze dienst?
De week nadien: schrijf een review!H&M over een week: wat vind je van je bestelde product?
Van de H&M nog niet gezien, wel al een ‘je kocht dit, zou je dit dit en dat ook niet kopen’ Neen, dank u, H&M, mijn zoon gaat niet in een jurk naar school.Je vergeet de ‘je pakje werd geleverd’ nog
Ondertussen nog altijd niet geweest. Ik had gehoopt ondertussen al terug wakker te zijn.Ik moest om 8 uur binnen zijn dus ik hoopte rond dit uur aan de beurt te zijn. Maar blijkbaar ben ik pas iets na de middag aan de beurt![]()
Ik dacht dat je ruimdenkender was dan dat.Van de H&M nog niet gezien, wel al een ‘je kocht dit, zou je dit dit en dat ook niet kopen’ Neen, dank u, H&M, mijn zoon gaat niet in een jurk naar school.
die klote vent van de pizza hut, werkt nu in de AVA papierwaren.
vanmorgen moesten we "dubbelzijdig" doorschrijf papier hebben op het werk, dus ik daarheen.
aan de kassa zat toch wel die kerel zeker.
ik zei dat ik een factuur nodig had, omdat die aankoop niet voor mezelf was. Heeft me daar bijna een kwartier aan de kant laten staan, tot er een manager bij kwam om dat te regelen voor me (overigens in 3 minuten gefixt).
Had ik het geweten, ik had het in een ander filiaal gekocht, maar ja had natuurlijk al betaald....
we weten dat nu ook weer....
Heb je buiten moeten wachten omdat het om een afhaling ging of kon je gewoon binnen blijven?die klote vent van de pizza hut, werkt nu in de AVA papierwaren.
vanmorgen moesten we "dubbelzijdig" doorschrijf papier hebben op het werk, dus ik daarheen.
aan de kassa zat toch wel die kerel zeker.
ik zei dat ik een factuur nodig had, omdat die aankoop niet voor mezelf was. Heeft me daar bijna een kwartier aan de kant laten staan, tot er een manager bij kwam om dat te regelen voor me (overigens in 3 minuten gefixt).
Had ik het geweten, ik had het in een ander filiaal gekocht, maar ja had natuurlijk al betaald....
we weten dat nu ook weer....
Misschien was er een bankje om op te zittenHeb je buiten moeten wachten omdat het om een afhaling ging of kon je gewoon binnen blijven?

mocht binnen blijven deze keer....Heb je buiten moeten wachten omdat het om een afhaling ging of kon je gewoon binnen blijven?

Ik wel maar hij nog niet. Jongens en meisjes zijn heel strikt aparte begrippen in zijn hoofdje.Ik dacht dat je ruimdenkender was dan dat.
Hier beide kinderen positief geweest, ik en madam niet. En echt niet afstand gehouden van de kinderen ofzo.gevaccineerd of niet, als je kind het heeft ga je het sowieso zitten hebben. Iedereen dat ik ken is gevaccineerd en van zodra 1 in het gezin het zitten heeft dan heeft heel het gezin prijs binnen de week. (ik incl vorige week)

Die app heeft wel een paar speciale "features", zoals dat niet alles tegelijkertijd update. Zo gisteren op het scherm "treinen tussen A en B" een hoop vertraging, druk je op de details van die trein: "nee hoor alles ok".De website/routeplanner van de NMBS..
Wil ik voor het eerst in 3 jaar eens met de trein ergens naartoe en wil kijken om hoelaat ik moet vertrekken.
Treinrit van 20 minuten, rechtstreekse verbinding.
Ik kies voor aankomstuur 15u00, ik zie dat ik om 12u17 de trein zou moeten nemen. Ik kijk verder, die trein komt om 12u33 toe. Dat is toch wel overdreven veel te vroeg ze... Moet ge nog op "later' gaan klikken om een trein te vinden die op een aanvaardbaar uur toekomt.
De plaats waar ik moet zijn is op 5 minuten wandelen van het station daar en die persoon is pas vanaf 15u beschikbaar. Ik ga geen 2.5u daar staan schilderen ze...![]()
Da is iets anders, en ik weet hoe dat achterliggend in elkaar kan zittenDie app heeft wel een paar speciale "features", zoals dat niet alles tegelijkertijd update. Zo gisteren op het scherm "treinen tussen A en B" een hoop vertraging, druk je op de details van die trein: "nee hoor alles ok".

tututut, ze liggen in de koelafdeling van de okay, dus belanden ze bij mij in de koelkastTomaten horen niet in de frigo.
![]()
ik herinner me anders toch ook wel dat ik vroeger veel gevloekt heb toen ik als tiener met cassettes van de radio liedjes opnam en de presentator ook bleeft tetteren tijdens de intro van een lied of als de gitaarsolo of outro werd afgekapt. Is iets van alle tijden. Hangt ook wel van de post af, classique 21 heeft bijv. toch meer de neiging om liedjes tot de laatste noot uit te spelen, maar dan moet je ook wel kunnen verdragen dat er franse muziek wordt gespeeld natuurlijk en tussen hun platen kunnen ze soms ook wel veel zagenRadio presentators die praten tijdens een solo in de muziek. Wat denken die op dat moment? Ah, de zanger is gestopt met zingen, die heeft dat zeker gedaan zodat ik hier wat onnutige praat kan verkopen. Laat toch gewoon die solo ongemoeid, en stop met het verkloten van de muziek.
Waar is den tijd van de lokale radio stations die muziek draaiden voor de muziek liefhebbers. Waar de focus lag op muziek, en niet op het voltateren van een uur, met af en toe een liedje door tussen de verslagen van de liefdesperikelen van een of andere Amerikaanse superster en de "onderzoeken" dat rood WC papier er voor zorgt dat uw hoofdhaar harder gaat glanzen of zoiets.
.