Str8_6
Well-known member
Of de andere bestuurders denken: die mens heeft al genoeg problemen met zo een moordlustige vrouw, we gaan zijn dag nu niet nog erger maken.Squid rijdt dan nog niet eens zèlf met de auto, wat een vibes straalt die uit zeg!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de andere bestuurders denken: die mens heeft al genoeg problemen met zo een moordlustige vrouw, we gaan zijn dag nu niet nog erger maken.Squid rijdt dan nog niet eens zèlf met de auto, wat een vibes straalt die uit zeg!![]()
Vrtkanalen, is een infomercial voor het ochtendprogramma van stubruop welke post is dat dan, want ik heb dat nog nooit gehoord.
Ah da wist ik niet. Das idd wel een goed idee.Met te laten liggen doet ge het u zelf een beetje aan natuurlijk. Uit ervaring (zal ook wel van regio en keuring afhangen maar heb deze week van een collega gehoord die in andere provincie gaat dat het daar ook zo is) weet ik dat als ik wacht op de uitnodiging voor een afspraak te maken ik eigenlijk al grandioos te laat ben (en die uitnodiging komt +/- 1 maand voor einddatum). Dan heb ik met wat chance nog een mogelijkheid in een van de laatste dagen maar nog veel meer chance nodig om het ook op een tijdstip te hebben dat het voor mij nog past.
Ik zet tegenwoordig een herinnering in mijn agenda 2 maand voor einddatum. Dan weet ik dat ik een afspraak moet maken en heb ik tijd genoeg om een afspraak te maken die op een goed moment ligt. Vanaf 2 maand voor datum mag je je wagen zelf aanbieden voor keuring met behoud van datum.

Ik heb die reclame 1 keer gezien en de 2nd hand cringe was al te erg.'You snooze, you lose, b*tch'. Serieus, ik ben die reclame al zo kotsbeu gehoord/gezien.
Dat briefje dat je krijgt is sowieso een gunst.Ah da wist ik niet. Das idd wel een goed idee.
Tja "laten liggen"... Het lag hier misschien 10 dagen, minder dan 2 weken allezins.
Kheb al 2 x tevergeefs gebeld, alles bij elkaar zeker half uur mee bezig geweest (trage website + proberen binnen te geraken telefonisch).
Waar is die oude goede tijd dat je gewoon nr daar reed en dat daar mee opgelost was?![]()
De overheid denkt aan zijn werknemers.Geen 4 dagen werkweek voor ambtenaren...
En terecht. Zou jij het fijn vinden als je ineens 4 dagen per week meer zou moeten werken?Geen 4 dagen werkweek voor ambtenaren...
Inderdaad van 7u30 slaap naar 9u30 slaap overdag. Die mensen zouden 's nachts geen oog meer kunnen dicht doenDe overheid denkt aan zijn werknemers.
Anders kunnen die mensen niet genoeg slaap pakken in de week.

Mijn ergernis is de enorme populariteit van het woord hun. Daar waar hen eigenlijk moet gebruikt worden (maar omdat zoveel mensen het fout gebruiken is het ondertussen aanvaard)
Hier krijg ik de kriebels van:
Ik heb het hun gevraagd
Hij heeft het aan hun gegeven.
Maar de meest ergerlijke variant:
Hun hebben gezegd dat
Mijn ergernis is de enorme populariteit van het woord hun. Daar waar hen eigenlijk moet gebruikt worden (maar omdat zoveel mensen het fout gebruiken is het ondertussen aanvaard)
Ik heb het hun gevraagd
Hun hebben gezegd dat
Ik heb het hun gevraagd
Hun hebben gezegd dat

Jou/jouw en u/uw is ook zo'n klassieker.In dezelfde categorie: mensen die "men" en "m'n"/"mijn" door elkaar gebruiken![]()
daar ben ik een expert in.. NOTJou/jouw en u/uw is ook zo'n klassieker.
Iedereen maakt fouten, en onze hersenen gaan sneller een fout niet registeren als het toch hetzelfde klinkt. Heel de dt-discussie valt daaronder, of bij Engelstaligen zaken zoals there/their en bij Franstaligen travailler/travaillé.daar ben ik een expert in.. NOT
Jou/jouw en u/uw is ook zo'n klassieker.