Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je normaal pre-op/scan geen vragenlijst invullen?mag vannacht om 7u15 een MRI scan laten doen, maar ik besef nu juist dat ik ooit een metalen plaat in mijn kaak heb moeten laten steken.
Vermoedelijk titanium (al is het 20 jaren geleden dat dit erin is gestoken, letterlijk tegen de muur gelopen toen), dat is paramagnetisch en zou geen problemen moeten geven.
De artsen zullen dat wel weten zeker? mss toch nog ne keer bellen.
Zover ik me herinner hangen daar ook wel bordjes dat je de technieker hiervan op de hoogte moet brengen. Nuja, gewoon de dokter bellen en dan ben je gerust, al denk ik niet dat het echt problemen geeft tenzij wat ze willen zien op dezelfde plaatd zit.mag vannacht om 7u15 een MRI scan laten doen, maar ik besef nu juist dat ik ooit een metalen plaat in mijn kaak heb moeten laten steken.
Vermoedelijk titanium (al is het 20 jaren geleden dat dit erin is gestoken, letterlijk tegen de muur gelopen toen), dat is paramagnetisch en zou geen problemen moeten geven.
De artsen zullen dat wel weten zeker? mss toch nog ne keer bellen.
Gaat het concert nu wel door?Uw geld terugkrijgen van Teleticketservice is werkelijk onmogelijk. Wat een absoluut bagger bedrijf. 3 jaar na datum ga ik niet speciaal een dag verlof pakken voor een optreden.
geen idee, huisarts heeft mij doorverwezen met een voor ingevuld aanvraagformulier waar wat extra stuff opstaat zoals allergie etc.Moet je normaal pre-op/scan geen vragenlijst invullen?
niet echt op de plek, wel in de buurt.Zover ik me herinner hangen daar ook wel bordjes dat je de technieker hiervan op de hoogte moet brengen. Nuja, gewoon de dokter bellen en dan ben je gerust, al denk ik niet dat het echt problemen geeft tenzij wat ze willen zien op dezelfde plaatd zit.
De tour is nu gewoon uitgesteld tot 2023, ondertussen dan ook al 3 jaar na datum. En vooral dat het nu door de week doorgaat ipv in het weekend, en ik ga geen dag verlof nemen om op tijd in Antwerpen te zijn en ik heb er ook geen interesse meer in.Gaat het concert nu wel door?
Ik heb hier nog tickets van een concert dat al verschoven is van 2020 -> 2021 -> 2022 -> 2023
Mogelijks is de band tegen dan op pensioen.
Wat gaat ze doen?Vriendin daarstraks afgezet in Zaventem voor een half jaar int buitenland, en nu alleen in leeg appartement![]()

6 maand lijkt lang, maar eigenlijk vliegt dat voorbij hoor. Om de zoveel tijd (dagelijk, paar keer per week) eens videochatten en over de dag vertellen en dat loopt wel los.Vriendin daarstraks afgezet in Zaventem voor een half jaar int buitenland, en nu alleen in leeg appartement![]()
I know + we gaan tussendoor wel eens om en weer, maar dat maakt het momenteel niet minder zuur.6 maand lijkt lang, maar eigenlijk vliegt dat voorbij hoor. Om de zoveel tijd (dagelijk, paar keer per week) eens videochatten en over de dag vertellen en dat loopt wel los.
Hier voor we getrouwd zijn ook elkaar een langere periode niet gezien, zij was als toeriste in België voor 90 dagen, waarna ze terug naar huis ging voor zo'n 5 maand tot we dan getrouwd zijn in haar thuisland. We hebben daar dan 3 weken rondgereist en dan was het nog bijna 2 maand voor ze in België bij mij kwam wonen.
Veldonderzoek voor doctoraat, dus echt wel iets waarvoor ze een langere periode ter plekke moet zijn.Wat gaat ze doen?
Courage alleszins, laat ons hopen dat die 6 maanden voorbij vliegen.![]()
Het lastigste voor ons was het tijdsverschil van 7 uur, waardoor je iets minder spontaan kan bellen.I know + we gaan tussendoor wel eens om en weer, maar dat maakt het momenteel niet minder zuur.
Gezellig daarzo. En echt niemand anders dat je kan helpen?Gaan fitnessen, krijg de locker niet open en de eigenaar nog niet gezien sinds ik om 12u aankwam hier...
Geen gsmnr en vaste lijn wordt ook niet doorgeschakeld naar hem. Lets play the waiting game!
#steundekleinezelfstandige mijn gat ja!
Heel vriendelijke mensen, de vaste sporters, maar niemand die zijn nr heeft.Gezellig daarzo. En echt niemand anders dat je kan helpen?

Eens offertes aanvragen voor elektrische screens langs de buitenkant voor het huis.
51m² ramen of 31 lopende meter ramen
Benieuwd 1. hoe lang het zal duren voordat ik offertes krijg 2. hoeveel de grap zal kosten
Time to work on that summerbody of yours. Laat ze maar eens goed verschieten als ze terugkomt.Vriendin daarstraks afgezet in Zaventem voor een half jaar int buitenland, en nu alleen in leeg appartement![]()

Grappig dat ge het zegt. Ben afgelopen jaar al 20 kilo kwijtgespeeld, en dat is het volgende op het lijstje.Time to work on that summerbody of yours. Laat ze maar eens goed verschieten als ze terugkomt.![]()