Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen uw nachos uit Zwijndrecht ofzo? :unsure:

Buitenverlichting geeft weeral kortsluiting door de stortregen buiten :angry:

Nee, de krant nog ni gelezen? Pfos is everywhere. We mogen in heel vlaanderen geen groenten of eieren van eigen kweek eten als het van de EU afhangt.

Nee, de krant nog ni gelezen? Pfos is everywhere. We mogen in heel vlaanderen geen groenten of eieren van eigen kweek eten als het van de EU afhangt.
Dat stond niet in mijn weekendkrant neen :hug:

Ne mens moet ergens dood van gaan!
Niets zo goed als eitjes van eigen 🐔 en

Dat stond niet in mijn weekendkrant neen :hug:

Ne mens moet ergens dood van gaan!
Niets zo goed als eitjes van eigen 🐔 en

Vlaams PFAS-rapport waarschuwt: “In heel Vlaanderen geen eieren van eigen kweek meer volgens Europese norm”

Vlaams PFAS-rapport waarschuwt: “In heel Vlaanderen geen eieren van eigen kweek meer volgens Europese norm”

Brenger van slecht nieuws gij :-(

Straks Audrie & Daisy bekijken met den trouwboek. Ik heb er vorig jaar lessen mee gemaakt en ik denk dat hij er ook mee kan werken. Ik heb die film vorig jaar zes keer gezien met klassen en ik blijf echt koken van colère zelfs nu nog. Het zou verplicht kijkwerk moeten zijn in elke school. (On topic de ergernis dat dit soort vetzakskes echt geen inzicht heeft in wat ze doen)

Straks Audrie & Daisy bekijken met den trouwboek. Ik heb er vorig jaar lessen mee gemaakt en ik denk dat hij er ook mee kan werken. Ik heb die film vorig jaar zes keer gezien met klassen en ik blijf echt koken van colère zelfs nu nog. Het zou verplicht kijkwerk moeten zijn in elke school. (On topic de ergernis dat dit soort vetzakskes echt geen inzicht heeft in wat ze doen)
en gij maar zeggen dat koken plezier geeft.

Eens echt kwaad worden kan ook wel deugd doen. Maar in alle serieux, de film zou in elke school en voor elke leerkracht verplicht moeten zijn. Mijn hart blijft breken voor die meisjes.
Om eerlijk te zijn: ik snapte eigenlijk niet waar ge het over had. Ne film bekijken met uwe vent en ge hebt er lessen mee en ge hoopt dat uwe vent er ook lessen mee heeft.
Nu heb ik even opgezocht waar de film over gaat en begrijp ik het al meer. (en nu ik dat weet zou ik ook die poging tot een mop niet gemaakt hebben.)

Ja zeg wel. Ik zag in BFV eerst 2 keer de skybox raar doen. Boten die in de lucht hingen en de skybox die mee bewoog met mijn crosshair. Daarna kwamen de artifacts. Sindsdien geen tijd meer gehad om te spelen.
Wacht, ik zal snel een nieuwe, moderne en schappelijk geprijsde GPU kopen voor mijn systeem

Rage.jpg

Weer een mooi cadeautje van de k*te maatschappij die denkt dat de openbare weg een vuilstort is.
Weer een lekke band vanachter aan mijn fiets, dat is één per kwartaal.
Pech jaar dit jaar, dat voel ik al zo aankomen.
Chauffage weer eens moeten laten nakijken, nog maar eens een lichtschakelaar mogen vervangen.
Het mag gaan ophouden.

Deze avond nog slechter als mogelijk, zeker 12 fietsers/voetgangers die mij negeerden en zomaar overstaken.
Wat sta ik daar eigenlijk nog te doen, gewoon voor piet snot ja.
Ik denk dat ik het maar opgeef.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eens offertes aanvragen voor elektrische screens langs de buitenkant voor het huis.

51m² ramen of 31 lopende meter ramen

Benieuwd 1. hoe lang het zal duren voordat ik offertes krijg 2. hoeveel de grap zal kosten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan