Coolguy
Well-known member
Komen uw nachos uit Zwijndrecht ofzo?Niks van! Er zit al pfos genoeg op die nachos!

Buitenverlichting geeft weeral kortsluiting door de stortregen buiten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen uw nachos uit Zwijndrecht ofzo?Niks van! Er zit al pfos genoeg op die nachos!

Komen uw nachos uit Zwijndrecht ofzo?
Buitenverlichting geeft weeral kortsluiting door de stortregen buiten![]()
Dat stond niet in mijn weekendkrant neenNee, de krant nog ni gelezen? Pfos is everywhere. We mogen in heel vlaanderen geen groenten of eieren van eigen kweek eten als het van de EU afhangt.

enDat stond niet in mijn weekendkrant neen
Ne mens moet ergens dood van gaan!
Niets zo goed als eitjes van eigenen
Brenger van slecht nieuws gij :-(Vlaams PFAS-rapport waarschuwt: “In heel Vlaanderen geen eieren van eigen kweek meer volgens Europese norm”
![]()
Vlaams PFAS-rapport waarschuwt: “In heel Vlaanderen geen eieren van eigen kweek meer volgens Europese norm”
Als we de strenge Europese normen volgen, dan is het in heel Vlaanderen afgeraden om nog eieren van eigen kweek te eten. Niet alleen in zwaar verontreinigde gebieden als Zwijndrecht. Dat besluit een nieuw Vlaams rapport van Professor Karl Vrancken, de PFAS-opdrachthouder van de Vlaamse overheid...www.hln.be
Brenger van slecht nieuws gij :-(
en gij maar zeggen dat koken plezier geeft.Straks Audrie & Daisy bekijken met den trouwboek. Ik heb er vorig jaar lessen mee gemaakt en ik denk dat hij er ook mee kan werken. Ik heb die film vorig jaar zes keer gezien met klassen en ik blijf echt koken van colère zelfs nu nog. Het zou verplicht kijkwerk moeten zijn in elke school. (On topic de ergernis dat dit soort vetzakskes echt geen inzicht heeft in wat ze doen)
Nee, ik zeg daen gij maar zeggen dat koken plezier geeft.
Eens echt kwaad worden kan ook wel deugd doen. Maar in alle serieux, de film zou in elke school en voor elke leerkracht verplicht moeten zijn. Mijn hart blijft breken voor die meisjes.en gij maar zeggen dat koken plezier geeft.
Om eerlijk te zijn: ik snapte eigenlijk niet waar ge het over had. Ne film bekijken met uwe vent en ge hebt er lessen mee en ge hoopt dat uwe vent er ook lessen mee heeft.Eens echt kwaad worden kan ook wel deugd doen. Maar in alle serieux, de film zou in elke school en voor elke leerkracht verplicht moeten zijn. Mijn hart blijft breken voor die meisjes.
Altijd welkom in de bbq thread om u een nieuwe verslaving te laten aanpraten.Neenee, voorgerecht was op zo een plankske gerookte zalm met kewpie en opgelegde gember![]()
Facebook voor werkzoekenden
Wat voor een shitplatform is me dat toch
Of een circle-jerk voor managersFacebook voor werkzoekenden
Ja zeg wel. Ik zag in BFV eerst 2 keer de skybox raar doen. Boten die in de lucht hingen en de skybox die mee bewoog met mijn crosshair. Daarna kwamen de artifacts. Sindsdien geen tijd meer gehad om te spelen.Weer zo typisch. Zaken die stuk gaan op het moment dat ge het net niet wilt.
Wacht, ik zal snel een nieuwe, moderne en schappelijk geprijsde GPU kopen voor mijn systeemJa zeg wel. Ik zag in BFV eerst 2 keer de skybox raar doen. Boten die in de lucht hingen en de skybox die mee bewoog met mijn crosshair. Daarna kwamen de artifacts. Sindsdien geen tijd meer gehad om te spelen.