Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
daarmee dat ik ook mijn eetgewoonten en voorraad aan voedsel hier post, dan appreciëren jullie allemaal jullie eetgewoonten wat meer en dat jullie kelder/diepvries goed gevuld is met gezond voedsel. Eigenlijk ben ik gewoon de belichaming van een altruïst. Sint-Tonerider.
Nikste gezond voedsel...

Lekker voedsel. Ik moet toch zorgen dat ik op mijn 67ste de pijp aan maarten geef zeker... Ik wil jullie besparen dat jullie voor mijn pensioen moeten zorgen.

daarmee dat ik ook mijn eetgewoonten en voorraad aan voedsel hier post, dan appreciëren jullie allemaal jullie eetgewoonten wat meer en dat jullie kelder/diepvries goed gevuld is met gezond voedsel. Eigenlijk ben ik gewoon de belichaming van een altruïst. Sint-Tonerider.
*kijkt naar de volle tube mayonaise* Dank u, Sint-Tonerider.

Vooruit, weer een dag waarop ik niet 5 minuten kan zitten, liggen of staan zonder pijn te hebben aan m'n been. Nog 7 dagen en dan is dat eindelijk gedaan.

Mijn vader en mijn grootmoeder maken mayonaise met de hand.

Ik vind die niet te vreten... Ze doen het wel altijd met de staafmixer. Al heb ik ze af en toe al eens horen vloeken dat het mislukte. Waarna ze als ik mij goed herinner opnieuw startte en dat misbaksel zodra het goed ging dan mee verwerkte in de nieuwe mayonaise. En dat was niet problematisch.

Maar ik moet zeggen dat mayonaise hier altijd een redelijk groot aandeel had in ons verbruik... 1 pot per 2 weken voor mij alleen was niet uitzonderlijk. (en tot mijn 30ste kon ik eten wat ik wilde zonder te verdikken... na mijn 30ste was dat spijtig genoeg niet meer het geval :()

Maar zoals gezegd, ik koop wel een pot mayonaise aan 0.5€.

Die regen is niks, maar die wind..

Hebben indertijd van die grote draadpanelen gezet en die zijn dicht geweven. Telkens het zo waait staat dat zo bol als een zeil
En de buitenunit van de airco staat op het dak. En ik weet dat dat die op voeten staat van 1.20m en dus stevig staat, maar toch hé..

En is het dan de bedoeling dat ik de chips zelf maak of mag ik deze voorgemaakt kopen? :unsure:

En merci!
Een aardappel in heel fijne plakjes snijden en dan kan je een microgolf gebruiken om heel goeie chips te maken.
Voor het zout, alleen rechtstreeks uit de zoutmijn natuurlijk. Simple comme bonjour, soit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan