Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren gaan eten bij vrienden. Entrecote gaan eten op 3 wijzen (zout, mayosear en koffierub) allemaal reverse seared en smoked op de kamado joe.

Ergernis van de dag: nu moet ik dat ook kopen :( fok das duur.
Kan je perfect op een Weber doen ook eigenlijk.
Maar als je als experiment dat wil doen, kan je dat ook in de oven even reverse searen.
Wel maken dat je probes hebt voor de kern temp te meten constant.

Tgoh, van zodra het bekend werd dat dat manneke in een put is terecht gekomen kun je al wel van het ergste uitgaan tbh. Ik weet nu niet of Rayan op slag dood was
Neen hij was in het begin zelfs nog bij bewustzijn én in paniek. (maar hij was wel gewond)

Zelfs vrijdag kwam er nog een bericht uit de media, dat de camera opgepikt had dat hij nog ademde en nog bewoog. Daarna werd het stil en kwamen er meldingen binnen dat ze op de camera alleen nog konden zien dat hij op zijn zij lag en ze daardoor niet meer konden zien of hij nog leefde (dit bericht was een veeg teken, hij is toen vermoedelijk overleden).

Vermoedelijk heeft hij dus nog ongeveer 3 dagen geleefd (al kan ik dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen want de media heeft véél tegenstrijdige berichten gepost) en is hij gestorven op vrijdag of zaterdag. :frown:

Gisteren gaan eten bij vrienden. Entrecote gaan eten op 3 wijzen (zout, mayosear en koffierub) allemaal reverse seared en smoked op de kamado joe.

Ergernis van de dag: nu moet ik dat ook kopen :( fok das duur.
als je die enkel gaat kopen om steaks te searen zou ik mijn geld in iets anders steken. En oppassen dat je geen steaks eet die gemaakt worden op een soapstone, dat geeft een nog betere crust.

Welke zieke geest heeft er keelspray met alcohol uitgevonden? @Squidward? Ik vrolijk 5x spuiten want hoho het verlicht de pijn.

What the flying fuck. 1 seconde later kreeg ik een error incl piepende oren in mijn hoofd van de pijn. Precies of er ging een steekvlam door.

Verlicht de pijn.. Ja als je de pijn eerst naar een ongekende level brengt dan verlicht het wel ja.

Met wat geluk heeft hij alle ingrediënten in huis om de Mayo in laagjes op elkaar te leggen op zijn beschuitje! 👍
ik heb nog een blik sardienen ontdekt. Living the good life.

amy-poehler-thug.gif

Wie zijn al die pipo's die een paraplu buitenbrengen met dit weer?
5 minuten later eindigt het in een vuilbak.
Ikke niet, ik blijf binnen.

Maar mijne 2 diepvriezers steken nokvol en mijn voorraadkast puilt uit. En mijn reserve voorraadkast in de kelder is ook goed gevuld.
En sardintjes zitten daar niet bij, want dat mot ik niet...

Al is dit geen normale paraplu hé. Dit is een stormparaplu... die moet daar tegen kunnen. En ik moet eerlijk zijn, kheb nog nooit een paraplu in de vuilbak moeten flikkeren...

Welke zieke geest heeft er keelspray met alcohol uitgevonden? @Squidward? Ik vrolijk 5x spuiten want hoho het verlicht de pijn.

What the flying fuck. 1 seconde later kreeg ik een error incl piepende oren in mijn hoofd van de pijn. Precies of er ging een steekvlam door.

Verlicht de pijn.. Ja als je de pijn eerst naar een ongekende level brengt dan verlicht het wel ja.
Het geeft u een vernieuwde appreciatie dat het dus echt wel nog erger kon, lijkt mij een gezond principe.

Doet me zo wat denken daan die truc om keelpijn weg te werken.
Gewoon met een hamer eens flink op je pink slaan, en die keelpijn is direct vergeten.

Het geeft u een vernieuwde appreciatie dat het dus echt wel nog erger kon, lijkt mij een gezond principe.
daarmee dat ik ook mijn eetgewoonten en voorraad aan voedsel hier post, dan appreciëren jullie allemaal jullie eetgewoonten wat meer en dat jullie kelder/diepvries goed gevuld is met gezond voedsel. Eigenlijk ben ik gewoon de belichaming van een altruïst. Sint-Tonerider.

Kan je perfect op een Weber doen ook eigenlijk.
Maar als je als experiment dat wil doen, kan je dat ook in de oven even reverse searen.
Wel maken dat je probes hebt voor de kern temp te meten constant.
als je die enkel gaat kopen om steaks te searen zou ik mijn geld in iets anders steken. En oppassen dat je geen steaks eet die gemaakt worden op een soapstone, dat geeft een nog betere crust.

Neenee, voorgerecht was op zo een plankske gerookte zalm met kewpie en opgelegde gember :drool:

Ik heb zo een stormparaplu, een oude hoteljob van mij had die. Zo een die in een vreemde vorm gesneden is en verondersteld is om zwaar weer te weerstaan. Als je dat ding in een héél welbepaalde hoek hield dan viel het nog wel mee maar je was even Mary Poppins of met een andere paraplu. Vond het vooral zwaar om tegen te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan