Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard. Ik heb die van mij wakker gemaakt met het geluid van m'n scheten.

Like to live life dangerously enzo, na paar minuten toch maar op de pot gaan zitten.
Die heeft een uur onder de douche gestaan neem ik aan.

Trouwens geen producten van HG drinken. Diarree weg, maar Kay-gell ook.

Laatst bewerkt:
Ideaal motor weer maar met dat m'n rug nog niet 100% is, durf ik niet gaan rijden. Wandelen zit er ook nog niet in. Dus weer een zaterdag om me te vervelen

M’n ma had gevraagd om wat vroeger langs te komen voor “enkele klusjes”.
Bleek onder andere uitbreken van een tuinpad om te verleggen naar links. Dus vanochtend stenen uitgehaald, ondergrond omgewoeld, gladgelegd, aandammen, terug aanvullen, gladleggen, aandammen,.. en dan stenen leggen vanaf waar ze kwam aanduiden. Ik ken mijn ma ondertussen dus ik had een bamboestokje gestoken waar het vorige pad lag.
Eindresultaat: tuinpad bijna 2 cm meer naar links. 🤷‍♂️

Daarna: “die boom staat daar toch niet goed” (had hem er vorige week op haar instructies geplant). Dus ik vraag waar ze hem wil zetten en voor ik begin te spitten “zeker hier hè?” “Jaja daar is goed!”
Halverwege het gat “of misschien toch beter hier..?”

-> “deze week staat hij hier”

Ik begin te denken dat ze mij wil waarschuwen voor ik zelf terug overweeg samen te wonen.

Hoe het me opvalt dat ik eigenlijk het voorbije jaar eigenlijk niet of amper nog gecontacteerd werd door headhunters.
Ik ben 52 jaar, en dan begin je dus toch wel wat uitgeteld te zijn op de arbeidsmarkt blijkbaar. Niet dat ik direct wil veranderen.

CV ketel gaat zijn laatste adem uitblazen.
Warmtewisselaar lekt en reparatie zou maar een dure pleister op de wonde zijn.

Nu het hoofd breken over welke moderne HR condensatieketel lief wil samenspelen met onze 10 jaar oude convectoren. :crazy:

Mag er niet aan denken om die allemaal al te moeten vervangen

Sauna niets voor u?
Ik ga straks 😎
We hebben daar ne thread voor he @Oldskooler

of afhankelijk van het type sauna

Laatst bewerkt:
CV ketel gaat zijn laatste adem uitblazen.
Warmtewisselaar lekt en reparatie zou maar een dure pleister op de wonde zijn.

Nu het hoofd breken over welke moderne HR condensatieketel lief wil samenspelen met onze 10 jaar oude convectoren. :crazy:

Mag er niet aan denken om die allemaal al te moeten vervangen
Meeste ketels kunnen wel naar hoge temperatuur gaan, rendement is dan natuurlijk iets minder. Ook een mogelijkheid is om van die jaga dbe ventilatoren op uw convectoren te plaatsen, zou je wat lager mee in temperatuur kunnen gaan dan.

Laatst bewerkt:
Meeste ketels kunnen wel naar hoge temperatuur gaan, rendement is dan natuurlijk iets minder.
Het gekregen advies is voor eventueel naar oversized radiatoren te gaan maar daar is de plaatsing van onze convectoren nu eens niet op voorzien waardoor het geen optie lijkt. :(

(nieuwe ketel) in ons vorige huis waren we heel tevreden met onze Junkers Cerapur maar die werkte dan wel weer met gewone radiatoren.

Zal weer veel mogen inlezen, bweuh

Ik switch naar youtube om even een filmpje te bekijken. Ik krijg weer een advertentie van topwargames te zien, waar je iemand in koelen bloede een andere man in de rug ziet afknallen.
Dat is dus dezelfde website die vraagt of je wel 18 bent indien er ergens een verloren borst, piemel of flamoes in een filmpje te zien is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan