Tonerider
Well-known member
Op de beklaagdenbank?We weten waar je zat toen je dit typte.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de beklaagdenbank?We weten waar je zat toen je dit typte.
Uiteraard. Ik heb die van mij wakker gemaakt met het geluid van m'n scheten.We weten waar je zat toen je dit typte.
Ik wou een mop maken, maar vanwege het nieuwe beleid en de lange teentjes van sommigen heb ik ze maar weer verwijderdUiteraard. Ik heb die van mij wakker gemaakt met het geluid van m'n scheten.
Like to live life dangerously enzo, na paar minuten toch maar op de pot gaan zitten.

Niets zo handig als maar 1x per dag kunnen kakken. Alles scheurt dan wel open, maar het is me het wel waard.Je moet even Tone zijn dieet volgen.
Dan gaat de diarree over.
De mogelijke constipatie moet je erbij nemen.
Evenwichtig. Dat wel. Ook voor de nieren.Ibuprofen afwisselen met Dafalgan, om de 3u
Dan weet je weer wat echte voldoening betekent.Niets zo handig als maar 1x per dag kunnen kakken. Alles scheurt dan wel open, maar het is me het wel waard.
Die heeft een uur onder de douche gestaan neem ik aan.Uiteraard. Ik heb die van mij wakker gemaakt met het geluid van m'n scheten.
Like to live life dangerously enzo, na paar minuten toch maar op de pot gaan zitten.

Ge kunt ne lasagne maken?Ideaal motor weer maar met dat m'n rug nog niet 100% is, durf ik niet gaan rijden. Wandelen zit er ook nog niet in. Dus weer een zaterdag om me te vervelen

Ideaal motor weer maar met dat m'n rug nog niet 100% is, durf ik niet gaan rijden. Wandelen zit er ook nog niet in. Dus weer een zaterdag om me te vervelen
(ondanks China virus).Veel ijsjes eten!Iemand werkende tips voor next level keelpijn? Indien niet mag squid een brouwseltje voorzien maar wel graag iets dat ik kan opsnuiven.

We hebben daar ne thread voor he @OldskoolerSauna niets voor u?
Ik ga straks![]()
Meeste ketels kunnen wel naar hoge temperatuur gaan, rendement is dan natuurlijk iets minder. Ook een mogelijkheid is om van die jaga dbe ventilatoren op uw convectoren te plaatsen, zou je wat lager mee in temperatuur kunnen gaan dan.CV ketel gaat zijn laatste adem uitblazen.
Warmtewisselaar lekt en reparatie zou maar een dure pleister op de wonde zijn.
Nu het hoofd breken over welke moderne HR condensatieketel lief wil samenspelen met onze 10 jaar oude convectoren.
Mag er niet aan denken om die allemaal al te moeten vervangen
Het gekregen advies is voor eventueel naar oversized radiatoren te gaan maar daar is de plaatsing van onze convectoren nu eens niet op voorzien waardoor het geen optie lijkt.Meeste ketels kunnen wel naar hoge temperatuur gaan, rendement is dan natuurlijk iets minder.