{BK}Black Devil
Well-known member
wachten op technieker die ergens tussen 08uur en 13uur komt .. voor iemand die snachts werkt is dat al niet evident . Gecombineerd met de dierenarts , dat gedaan om 8uur , nu wachten , geeuw .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nagel op de kop.radio zenders die teveel praten.
ik heb 4 radio zenders die ik beluister , in mijn preselecties in mijn auto.
maar van zodra ze babbelen "zap" ik naar een ander. ik wil enkel muziek horen.
en vaak is het nu zo dat ze op alle 4 tegelijk babbelen. ok het nieuws wil ik nog wel horen elk uur, maar die stomme zever zoals belspelletjes en de stelling van vandaag pffff
Die gaat gegarandeerd om 12u55 voor uw deur staanwachten op technieker die ergens tussen 08uur en 13uur komt .. voor iemand die snachts werkt is dat al niet evident . Gecombineerd met de dierenarts , dat gedaan om 8uur , nu wachten , geeuw .

Zeker wetenDe nagel op de kop.
Dat heb ik dus ook. Soms zit ik tussen 4 zenders te zappen en niks dan geleuter of reclame.
Radio is niet meer wat het geweest is.
Die gaat gegarandeerd om 12u55 voor uw deur staan![]()
kak .Ik luister tegenwoordig meestal naar Radio 1. Heeft natuurlijk geen jong en hip imago, maar als ze daar geen muziek spelen is het geleuter tenminste meestal wel interessant.De nagel op de kop.
Dat heb ik dus ook. Soms zit ik tussen 4 zenders te zappen en niks dan geleuter of reclame.
Radio is niet meer wat het geweest is.
Zelfde met een pakje overlaatst: "De leverancier zal je pakje aanbieden tussen 08:00 en 20:00 uur".Zeker wetenkak .
welke dan, regio brugge oostende?Je hebt tegenwoordig toch digitale radiozenders die zo goed als alleen maar muziek draaien, non stop.
Ik luister inderdaad ook alleen in de wagen.Ik luister tegenwoordig meestal naar Radio 1. Heeft natuurlijk geen jong en hip imago, maar als ze daar geen muziek spelen is het geleuter tenminste meestal wel interessant.
Nuja sowieso luister ik enkel naar de radio in de wagen, wat ook zeker niet elke dag is.
Ik ben van de andere kant van het land, dus ik weet niet hoe de ontvangst daar zit, maar er zijn tegenwoordig toch heel wat zenders die naast hun standaard kanaal 1 of meerdere extra kanalen heeft waar constant muziek word gespeeld.welke dan, regio brugge oostende?
ik ken enkel XRAY FM en ja die draait enkel 90's hits. 106.8 fm frequentie.
welke dan, regio brugge oostende?
ik ken enkel XRAY FM en ja die draait enkel 90's hits. 106.8 fm frequentie.
Dat is via DAB+ alleen denk ik?Ik ben van de andere kant van het land, dus ik weet niet hoe de ontvangst daar zit, maar er zijn tegenwoordig toch heel wat zenders die naast hun standaard kanaal 1 of meerdere extra kanalen heeft waar constant muziek word gespeeld.
MNM, Q, Nostalgie, Joe, Klara,....
Inderdaad digitaal, dat had ik toch al gezegd in mijn vorige bericht?Dat is via DAB+ alleen denk ik?
Haar vrijheid? How ironicIk lees dat er deze week een vlucht van Florida naar de Uk is omgekeerd na 500 mijl omdat er een vrouw aan boord weigerde haar mondmasker op te houden, mid air. Ze is opgepakt op Miami airport. Ik vraag me af wat dat gaat kosten

Prachtig. Mijn eerste resultaat:Er is een grappige trend online waarbij ge "florida man" gevolgd door uw geboortedag en -maand googelt en dat je voor elke datum wel iets leuks krijgt van krantenkop. het eerste resultaat bij de mijne is "Naked Florida Man Performs 'Strange Dance' at McDonald's Before 'Trying to Have Relations With a Railing'"![]()
May 27: Florida Man Arrested for Grand Theft After Trying to Walk Out of Store with AK-47s Stuffed Down His Pants MayEr is een grappige trend online waarbij ge "florida man" gevolgd door uw geboortedag en -maand googelt en dat je voor elke datum wel iets leuks krijgt van krantenkop. het eerste resultaat bij de mijne is "Naked Florida Man Performs 'Strange Dance' at McDonald's Before 'Trying to Have Relations With a Railing'"![]()