Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het al een tijd geleden gezegd hier van Pieter Loridon en zijn anti-corona shit. Nu zegt dit genoeg over hem:

Hopelijk loopt het goed af voor hem. Zou niet de eerste zijn die vervolgens het loodje legt.

Ik had het al een tijd geleden gezegd hier van Pieter Loridon en zijn anti-corona shit. Nu zegt dit genoeg over hem:
Laten we een tweederangs basketter die al meer dan 10 jaar niet meer relevant us nu niet té serieus nemen. Het is al erg genoeg dat ze zo’n mensen weer gaan optrommelen in de krant.

Laten we een tweederangs basketter die al meer dan 10 jaar niet meer relevant us nu niet té serieus nemen. Het is al erg genoeg dat ze zo’n mensen weer gaan optrommelen in de krant.

Ik hoop wel dat ie iets ernstig voor heeft zodat de rest van de idioten zich mss bedenkt. Tzou den eerste ni zijn die antivaxxig iedereen ligt te verwittigen vanop een ziekenbed.

Kging net zeggen, wie kent die kerel nog, ik heb die al zoveel jaren niet meer op tv gezien dat ik op zijn gezicht geen naam meer zou kunnen plakken...

Kging net zeggen, wie kent die kerel nog, ik heb die al zoveel jaren niet meer op tv gezien dat ik op zijn gezicht geen naam meer zou kunnen plakken...

Ik dacht dat zijn familienaam Loridon was of zo, maar klinkt eerder als Oliedom.

Ik hoop wel dat ie iets ernstig voor heeft zodat de rest van de idioten zich mss bedenkt. Tzou den eerste ni zijn die antivaxxig iedereen ligt te verwittigen vanop een ziekenbed.
er is een hele verzameling posts speciaal voor screenshots van de wijsheden op antivaxxers hun facebook, net voor ze stierven https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/top/?t=all
afi3qwx5jhm71.jpg

Ik lees dat er deze week een vlucht van Florida naar de Uk is omgekeerd na 500 mijl omdat er een vrouw aan boord weigerde haar mondmasker op te houden, mid air. Ze is opgepakt op Miami airport. Ik vraag me af wat dat gaat kosten

Ik lees dat er deze week een vlucht van Florida naar de Uk is omgekeerd na 500 mijl omdat er een vrouw aan boord weigerde haar mondmasker op te houden, mid air. Ze is opgepakt op Miami airport. Ik vraag me af wat dat gaat kosten
Das stevig. Ook enorm klote voor iedeeen die aan boord zat.

veel lijkt me. ze was blijkbaar zat. maar het was een die in first class zat dus ik vrees dat ze de boete misschien wel kan betalen

Florida... dat heeft toch echt wel de reputatie van vol te zitten met idioten... Allez, nog meer dan de rest.
Van mij mag zo iemand die moedwillig lastig doet alle kosten op zijn/haar nek krijgen.

Florida... dat heeft toch echt wel de reputatie van vol te zitten met idioten... Allez, nog meer dan de rest.
Er is een grappige trend online waarbij ge "florida man" gevolgd door uw geboortedag en -maand googelt en dat je voor elke datum wel iets leuks krijgt van krantenkop. het eerste resultaat bij de mijne is "Naked Florida Man Performs 'Strange Dance' at McDonald's Before 'Trying to Have Relations With a Railing'" :laugh:

Er is een grappige trend online waarbij ge "florida man" gevolgd door uw geboortedag en -maand googelt en dat je voor elke datum wel iets leuks krijgt van krantenkop. het eerste resultaat bij de mijne is "Naked Florida Man Performs 'Strange Dance' at McDonald's Before 'Trying to Have Relations With a Railing'" :laugh:
De tweede bij mij is echt hilarisch

Florida man claiming to be Alice in Wonderland says 'hookah-smoking caterpillar' told him to destroy liquor store with forklift​

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

:cool::cool:

Hij wilt geen vuiligheid in zen lijf maar hij is wel een wandelende kleurenboek. Hoop da em ga blijte int ziekenhuis

Een perfect appartement gevonden maar dan doen ze toch altijd iets om het naar de vaantjes te helpen. Appartement hier in het midden van het centrum, nieuwbouw op de bovenste verdieping. Maar dan gaan ze aan de achterkant een 2de mini terras van 2,5x2,5m te bouwen. Dan had ik liever gehad dat ze dat hadden weggelaten en de kamer ernaast hadden doorgetrokken zodat die ook bruikbaar was. Maar ja, nu kunnen ze zeggen dat het terrasoppervlak 20 vierkante meter is. Spijtig.

radio zenders die teveel praten.

ik heb 4 radio zenders die ik beluister , in mijn preselecties in mijn auto.

maar van zodra ze babbelen "zap" ik naar een ander. ik wil enkel muziek horen.

en vaak is het nu zo dat ze op alle 4 tegelijk babbelen. ok het nieuws wil ik nog wel horen elk uur, maar die stomme zever zoals belspelletjes en de stelling van vandaag pffff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan