Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand op dit forum kent me, en mijn vrouw ook al helemaal niet. Op facebook ga je me echt niet zien.
Capture.jpg

"Bedankt voor de hulp en het aanbod Guy, maar dat is echt niet nodig. We zullen ons eigen stuk grond wel verder onderhouden. Dus absoluut niet nodig dat jij hier tijd in steekt. We willen er trouwens iets anders mee doen, en javel is daar heel. slecht voor. OK, bedankt, ik moet door eh, byebye".

Ik heb een beter antwoord.

"Nee."

:) :unsure:

Ik ben een boomer geworden, ik kan officieel zeggen dat ik niet meer mee ben met de nieuwe dingen die zich op het internet afspelen. Afbeeldingen van dezelfde cartoon aap in verschillende pakjes worden voor miljoenen verkocht en ik snap het niet. Sorry, met de beste wil van de wereld, ik snap het niet.

Wa voor nen shitshow is die fb Marketplace eigenlijk? Zet iets te koop en binnen het half uur letterlijk 15 berichten van scammers, allemaal met hetzelfde verhaaltje dat ze nen koerierdienst willen sturen..

Winkels en gezellig in 1 zin noemen, daar zou je verdorie een dikke warn voor moeten krijgen.
Op een drukke dag naar een supermarkt gaan laat je gewoon sympathie krijgen voor bepaalde massamoordenaars. Het lijkt soms wel alsof "voedsel verzamelen" een soort primitief egoïstisch gedrag veroorzaakt. Het begint bij de parking waar 1 iemand dan 10 anderen blokkeert omdat hij aan het begin van de parking wil wachten tot iemand klaar is en wegrijdt, zodat hij 5 meter dichter bij de ingang staat. Dan ga je een karretje halen, wat kennelijk ook een soort competitie is als waren die zeldzaam en worden ze niet meer gemaakt. Volgende stap, de kar ontsmetten, waar je een rij vormt met een andere persoon die een opvoeding heeft genoten, waarna een bejaard koppel gewoon hun kar voor de onze ramt om op het gemak alles te ontsmetten.

En dan mag je de winkel betreden, en begint het pas.

Op een drukke dag naar een supermarkt gaan laat je gewoon sympathie krijgen voor bepaalde massamoordenaars. Het lijkt soms wel alsof "voedsel verzamelen" een soort primitief egoïstisch gedrag veroorzaakt. Het begint bij de parking waar 1 iemand dan 10 anderen blokkeert omdat hij aan het begin van de parking wil wachten tot iemand klaar is en wegrijdt, zodat hij 5 meter dichter bij de ingang staat. Dan ga je een karretje halen, wat kennelijk ook een soort competitie is als waren die zeldzaam en worden ze niet meer gemaakt. Volgende stap, de kar ontsmetten, waar je een rij vormt met een andere persoon die een opvoeding heeft genoten, waarna een bejaard koppel gewoon hun kar voor de onze ramt om op het gemak alles te ontsmetten.

tegen de bejaarden luid zeggen: "ga maar voor, jullie hebben toch niet veel tijd meer".

dat kalmeert de boel.

tegen de bejaarden luid zeggen: "ga maar voor, jullie hebben toch niet veel tijd meer".

dat kalmeert de boel.
Dat deed de persoon voor mij (dan toch niet zoveel opvoeding gehad) bijna letterlijk: "Dat is toch niet te geloven hé, dat heeft natuurlijk geen tijd genoeg om tijdens de week te gaan" (het was zaterdag).

Nu eerlijk, ik ben tegen het idee dat oude mensen minder zouden mogen dan jonge mensen, maar het is hier Rusland niet, als er een rij is sluit je maar aan.

Er is een wandeltocht blijkbaar die passeert lang onze hof. De honden zijn vrij rustig alles aan het bezien, op de luidruchtige trees na die een blaf/grom krijgt, maar nu stopt er hier een wijf met 2 kinderen en staan minutenlang de honden uit te dagen. Een vd twee honden begon serieus agressief te worden en ze bleven maar uitdagen en de moeder maar lachen. Ben naar buiten gewandeld, honden aan de lijn genomen en de automatische poort open gedaan. Ze waren snel weg. Ging nochtans vriendelijk vragen of ze zich amuseerden.
Marginalen zeg. Zouden ze dat ook doen bij elke koe of paard die ze in een weide zien staan?
En morgen gaat mijn ergernis zijn dat ik een zak pmd kan vullen met die wandelaars hun afval.

Dan moet je eens aankomen met de vrachtwagen om de winkel te beleveren.
Was altijd een genot en ambiance zo leveringen op zaterdag :unsure: .

Dan moet je eens aankomen met de vrachtwagen om de winkel te beleveren.
Was altijd een genot en ambiance zo leveringen op zaterdag :unsure: .
Good times. Moest eens met camion remork zo leveren. Dus 1 kaai remork afzetten en 2e kaai de camion zelf lossen. Na het lossen stond er een auto voor de remork en kon ik die niet aanpikken. Ze hebben toen nummerplaat afgeroepen in die winkel en er kwam (geheel toevallig natuurlijk) een vrouw met de reactie: "Ik sta toch voor die aanhanger en niet er achter?". Ja madam, zet hem toch maar weg. :rolleyes:

:unsure::unsure::unsure:

Er is een wandeltocht blijkbaar die passeert lang onze hof. De honden zijn vrij rustig alles aan het bezien, op de luidruchtige trees na die een blaf/grom krijgt, maar nu stopt er hier een wijf met 2 kinderen en staan minutenlang de honden uit te dagen. Een vd twee honden begon serieus agressief te worden en ze bleven maar uitdagen en de moeder maar lachen. Ben naar buiten gewandeld, honden aan de lijn genomen en de automatische poort open gedaan. Ze waren snel weg. Ging nochtans vriendelijk vragen of ze zich amuseerden.
Marginalen zeg. Zouden ze dat ook doen bij elke koe of paard die ze in een weide zien staan?
En morgen gaat mijn ergernis zijn dat ik een zak pmd kan vullen met die wandelaars hun afval.
Ah dat is er hier dus aan de hand. Kga weer mogen wachten tot vanavond om hier buiten te geraken met de mijne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan