Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is goedbedoeld!
Ik ging ooit een lolly openen voor de oudste - er zijn er hier nog die dat moeilijk vinden - dus ik neem het eerste wat ik zie, zijnde een broodmes. Ik heb die mens zijn levenskeuzes zien herdenken. Nu probeer ik daar wel op te letten want kinderen zien echt alles maar ik moet dus idd eerst nadenken en dan doen, da’s moeilijk.

Nog 1 groot blik hondenvoer, natuurlijk plooit dat lipje zodat het deksel niet open kan. De enige blikopener die ik kan vinden is - optimistisch gezien - van 1902. Ik ga dan straks wel naar de winkel maar de hond is niet zeker of hij tegen dan niet op apengapen zal liggen van de honger.
Blikken hondenvoer?!? 😱
Geef dat beest eens ècht eten!
Markus muhle bestellen via zooplus.nl, zal je veel minder kosten én da beestje gaat er gezonder bij varen. 🙈

700€ van m'n VISA waar ik geen enkel weet van heb. Mededeling: Google Ads. Bij Google loopt de situatie maar weinig hoop op. VISA, terugbetaling moet ik nog doen maar moet je kunnen aantonen dat je contact hebt gehad met handelaar. Triestig dat deze organisatie maar zo weinig bescherming biedt tegen dit soort zaken.

Visa afrekening betwisten en geld terugclaimen. Kan een paar maand duren, maar Visa haalt het wel terug vanbij google Ads of whatever, daar moet jij je geen zorgen om maken.

Blikken hondenvoer?!? 😱
Markus muhle bestellen via zooplus.nl, zal je veel minder kosten én da beestje gaat er gezonder bij varen. 🙈
Of steun iets lokaal kwalitatief en koop https://gowill.be/. Zowel versvoer als geperste brokken.
Van die blikken is gewoon goed voor op vakantie gemakkelijk te zijn, maar de voedingswaarde is daarin zo laag per kg dat je je enerzijds blauw betaalt en anderzijds de hond volpropt met nutteloze stoffen.

Blikken hondenvoer?!? 😱
Hohoho! Deze Golden heeft alles mogen proberen in zijn 6 jaar. Wij zijn begonnen als typische jonge ouders met alles natuurlijk, home made en volgens receptuur van experts. Reactie van hond: stoof ze.
Daarna hebben we speciaal Deens hondenvoer gedaan, via een heel vriendelijke mens die dat importeerde. Ook weer op universitair niveau getest. Reactie hond: 🤮.
Het blik Pure Wanhoop Pedigree brokjes in saus. Reactie van de hond: OMG taste sensation amazeballs moooore. Maar elke andere soort: 😡.

Dus alle side-eye moet echt wel naar Herculleke.

Hohoho! Deze Golden heeft alles mogen proberen in zijn 6 jaar. Wij zijn begonnen als typische jonge ouders met alles natuurlijk, home made en volgens receptuur van experts. Reactie van hond: stoof ze.
Daarna hebben we speciaal Deens hondenvoer gedaan, via een heel vriendelijke mens die dat importeerde. Ook weer op universitair niveau getest. Reactie hond: 🤮.
Het blik Pure Wanhoop Pedigree brokjes in saus. Reactie van de hond: OMG taste sensation amazeballs moooore. Maar elke andere soort: 😡.

Dus alle side-eye moet echt wel naar Herculleke.
Ja nee. Je kan dat snel genoeg aanleren, nu nog op zijn leeftijd. Zeker als het zo'n veelvraat is.
Kom eten er zetten. Na kwartier niet aangeraakt? Jammer, geen eten. Dag er op hetzelfde. Desnoods dag daar op hetzelfde. Er komt een dat dat hij zijn gezond voer zeer lekker vindt.
Ik heb al een paar foto's van je hond gezien, en ik vind hem er eerlijk gezegd niet zo gezond uitzien. En hele dagen natvoer geven zal niet helpen.

Bij ons krijgen ze ook enkel vers van gowill. De rottweiler slokt het binnen, en voor de labrador moeten we constant andere smaken doen omdat hij er ook niet al te zot van is. Maar als je er wat rijst en een rauw ei bij doet dan eet hij het wel vlotjes op. Maar blik en van die chemische korrelbrol komt bij ons niet binnen.

Onze DA heeft het nog proberen aan te smeren omdat hij een allergie heeft, maar die allergie heeft uit ondervinding dus totaal niks met voeding te maken. Volgens mij krijgen die gasten daar ook een procentje op zeker?

Bij ons krijgen ze ook enkel vers van gowill. De rottweiler slokt het binnen, en voor de labrador moeten we constant andere smaken doen omdat hij er ook niet al te zot van is. Maar als je er wat rijst en een rauw ei bij doet dan eet hij het wel vlotjes op. Maar blik en van die chemische korrelbrol komt bij ons niet binnen.

Onze DA heeft het nog proberen aan te smeren omdat hij een allergie heeft, maar die allergie heeft uit ondervinding dus totaal niks met voeding te maken. Volgens mij krijgen die gasten daar ook een procentje op zeker?
Wel grappig. Onze saarloos vreet dat ook op zonder nadenken, en de witte zit altijd eens dom te kijken als je een andere smaak geeft. Die wil precies enkel de kip opeten. Maar elke dag kip is ook niet aan te raden, dus die krijgt meestal de high 5. De zalm zou die ook nog met goesting opeten, maar de saarloos gaat dan in hongerstaking. Dus ze hebben ondertussen elk hun vriesvak. :p
We geven er ook wel nog de brokken van gowill bij, 50/50 ongeveer. Als ze dan eens bij mijn ouders logeren of ze zijn mee op vakantie, zijn ze al gewoon van brokken te eten wat ook handig is.

Het ziet er gewoon wat vuil uit en als er een botfragment in zit en dat kraakt terwijl ze eten, is dat ook wat vies te noemen, maar gezonder ga je uw hond geen eten kunnen geven.

Wel grappig. Onze saarloos vreet dat ook op zonder nadenken, en de witte zit altijd eens dom te kijken als je een andere smaak geeft. Die wil precies enkel de kip opeten. Maar elke dag kip is ook niet aan te raden, dus die krijgt meestal de high 5.
We geven er ook wel nog de brokken van gowill bij, 50/50 ongeveer. Als ze dan eens bij mijn ouders logeren of ze zijn mee op vakantie, zijn ze al gewoon van brokken te eten wat ook handig is.
ja voor de labrador hebben we de brokkenversie ook genomen, want het vlees zelf at hij op de duur niet meer. Best dat de Rottweiler het graag eet of ik stond daar met een diepvries vol vlees.

De brokken eet hij wel al een paar jaar nu. Als hij aan het treuzelen is volstaat het dat de Rottweiler of een kat of konijn wat dichter komt en dan slokt hij het ook op :D

ja voor de labrador hebben we de brokkenversie ook genomen, want het vlees zelf at hij op de duur niet meer. Best dat de Rottweiler het graag eet of ik stond daar met een diepvries vol vlees.

De brokken eet hij wel al een paar jaar nu. Als hij aan het treuzelen is volstaat het dat de Rottweiler of een kat of konijn wat dichter komt en dan slokt hij het ook op :D
Dat werkt hier ook wel. Ah, ge wil niet eten? De andere zijn kom is leeg, dus we roepen die er eens bij. Meestal begint hij dan snel zijn kom leeg te eten. :D

Den hond die hier sinds 2 dagen plots binnen begint te markeren. Heeft op 2.5 jaar misschien 5 keer iets binnen gedaan, zelfs als puppy niet.

Ik heb hem net uitgelegd dat ik em ga laten castreren als em niet stopt.
Heb hem op het aanrecht gezet langs mij en ne wortel in 2 gekapt.
Aan zijne blik zag ik dat em het verstond.

Weer een probleem direct aangepakt se.

Den hond die hier sinds 2 dagen plots binnen begint te markeren. Heeft op 2.5 jaar misschien 5 keer iets binnen gedaan, zelfs als puppy niet.

Ik heb hem net uitgelegd dat ik em ga laten castreren als em niet stopt.
Heb hem op het aanrecht gezet langs mij en ne wortel in 2 gekapt.
Aan zijne blik zag ik dat em het verstond.

Weer een probleem direct aangepakt se.
Op den hond pissen is de volgende stap?

@Squidward Gelukkig hier zo geen kieskeurige eter maar je kan het bvb aanleren ook door 2/3de korrels en daar dan 1/3de blikvoer over te kappen?
Van Markus Muhle krijgt hij de natuurversie maar de black angus is toch duidelijk van een andere categorie voor meneer! 😁 Die zal geen halve kom sparen tot later op de dag dan!

radio zenders die teveel praten.

ik heb 4 radio zenders die ik beluister , in mijn preselecties in mijn auto.

maar van zodra ze babbelen "zap" ik naar een ander. ik wil enkel muziek horen.

en vaak is het nu zo dat ze op alle 4 tegelijk babbelen. ok het nieuws wil ik nog wel horen elk uur, maar die stomme zever zoals belspelletjes en de stelling van vandaag pffff

halloowwwwkes liefste vrienden het is weer tijd voor je favoriete radiopresentator z'n hersendode praatprogramma jaaaa, nog een uurtje en het is weer weeeeekeeeeend, maar eerst nog een uurtje foute muziek! Laat ons zeker weten wat je knotsgekke plannen zijn voor je weekend in de [RADIOZENDER]-epppp!!!!

Geen ergernis: oprecht wel merci aan wie tips had over het eten van onze hond. We gaan hier ook direct mee aan de slag. Ik zou niet willen dat iemand zich uitgelachen voelt en ik zou hopen dat de meeste wel inzien dat ik geen kwetsend mens ben.

Geen ergernis: oprecht wel merci aan wie tips had over het eten van onze hond. We gaan hier ook direct mee aan de slag. Ik zou niet willen dat iemand zich uitgelachen voelt en ik zou hopen dat de meeste wel inzien dat ik geen kwetsend mens ben.
Moest je voor versvoer gaan is "duck" trouwens ook een goed merk. Per 100gr gedoseerd. In NL geproduceerd en in de meeste Aveve's te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan