Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier april 2021 een T-shirt besteld uit Polen.Begin Januari een pak besteld uit Hongarije.
Staat sinds 10 januari nog steeds op de status dat het onderweg is naar België.
Die komen er met de kruiwagen mee denk ik.
Nog altijd die t-shirt van Batushka? Ja vergeet dat dan maar. Ook ooit eens iets gekocht via dieje pippo (paar cd's die onder zijn label zaten) ook nooit gehad.Hier april 2021 een T-shirt besteld uit Polen.
Nog steeds niet toegekomen. Op mails antwoorden ze niet...
Ik denk niet dat ik die T-shirt ooit ga zien...
Jep, nog steeds deze.Nog altijd die t-shirt van Batushka? Ja vergeet dat dan maar. Ook ooit eens iets gekocht via dieje pippo (paar cd's die onder zijn label zaten) ook nooit gehad.
Ze geven dat mee aan een rondtrekkende dader groep. Dat kan even duren voor die uw huis aandoen.Begin Januari een pak besteld uit Hongarije.
Staat sinds 10 januari nog steeds op de status dat het onderweg is naar België.
Die komen er met de kruiwagen mee denk ik.
Ik zal maar snel een back-up maken voordat ik alles van foto's en filmpjes kwijt ben. Ik heb het onding ocharme 1 dag aangesloten.Moet het nog gaan geloven op den duur.Ze geven dat mee aan een rondtrekkende dader groep. Dat kan even duren voor die uw huis aandoen.
Hier krijg ik gelukkig wel antwoord van de verkoper.Hier april 2021 een T-shirt besteld uit Polen.
Nog steeds niet toegekomen. Op mails antwoorden ze niet...
Ik denk niet dat ik die T-shirt ooit ga zien...
Ik zou iets willen zeggen maarNet een beet genomen van een muffe appelsien.
ik wil hier wat meer lief zijn.
Oei, en ik dacht net dat jij mijn favoriete gifmengstertje was...Ik zou hopen dat de meeste wel inzien dat ik geen kwetsend mens ben.

Bij Worldline leveren ze wel goed werk. Ook om verdachte transacties te onderscheppen (geen idee hoe ze het doen). Al 2x mijn kaart geblokkeerd nadat ze een verdachte transactie hadden gezien. Paar jaar geleden en vorige week nog eens. (vorige week 0,81 euro andere keer een paar honderd euro's).Visa afrekening betwisten en geld terugclaimen. Kan een paar maand duren, maar Visa haalt het wel terug vanbij google Ads of whatever, daar moet jij je geen zorgen om maken.
En hoeveel gifmengers ken je?Oei, en ik dacht net dat jij mijn favoriete gifmengstertje was...![]()
eentje, mijn favoriet zijn is dus misschien niet zo'n verwezenlijkingEn hoeveel gifmengers ken je?

Voila, zo zet je jezelf op haar lijstje.eentje, mijn favoriet zijn is dus misschien niet zo'n verwezenlijking![]()

Ik neem populariteit waar ik ze kan vinden, I accept.eentje, mijn favoriet zijn is dus misschien niet zo'n verwezenlijking![]()
Neen hoor, @Squidward zou direct begrijpen dat ik gewoon een partner in crime zou zijn, de zotte professor die op zoek gaat nog efficiëntere gifmengsels.Voila, zo zet je jezelf op haar lijstje.![]()
![]()
Bij voorkeur uit eigen tuin?Neen hoor, @Squidward zou direct begrijpen dat ik gewoon een partner in crime zou zijn, de zotte professor die op zoek gaat nog efficiëntere gifmengsels.

Ik zeg je Digitalis lanataBij voorkeur uit eigen tuin?![]()