Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin Januari een pak besteld uit Hongarije.
Staat sinds 10 januari nog steeds op de status dat het onderweg is naar België.
Die komen er met de kruiwagen mee denk ik :sop: .

Begin Januari een pak besteld uit Hongarije.
Staat sinds 10 januari nog steeds op de status dat het onderweg is naar België.
Die komen er met de kruiwagen mee denk ik :sop: .
Hier april 2021 een T-shirt besteld uit Polen.
Nog steeds niet toegekomen. Op mails antwoorden ze niet...

Ik denk niet dat ik die T-shirt ooit ga zien...

Nog altijd die t-shirt van Batushka? Ja vergeet dat dan maar. Ook ooit eens iets gekocht via dieje pippo (paar cd's die onder zijn label zaten) ook nooit gehad.

De externe hdd die ik kocht, begint na een keer Lightroom al moeilijk te doen :( Ik zal maar snel een back-up maken voordat ik alles van foto's en filmpjes kwijt ben. Ik heb het onding ocharme 1 dag aangesloten.

Ze geven dat mee aan een rondtrekkende dader groep. Dat kan even duren voor die uw huis aandoen.
Moet het nog gaan geloven op den duur.
Je pakje in de plaats van je televisie ofzo.

Hier krijg ik gelukkig wel antwoord van de verkoper.
Denk dat het probleem meer bij de verzendfirma ligt.

Eén van de belangrijkste wetenschappelijke projecten van onze tijd (James Webb space telescope) heeft vandaag na een maand onderweg te zijn z'n einddoel bereikt. (Lagrange 2) op ongeveer 1.5 miljoen kilometer van hier. Zowat de meest geavanceerde ontplooiing in de ruimte die de mensheid tot nu toe gedaan heeft. (met medewerking van enkele Belgische bedrijven, by the way)

Nu de ergernis: Pieter Loridon z'n gatachterlijk gedrag is het grote nieuws van de dag. De wereld is omzeep. :(

Visa afrekening betwisten en geld terugclaimen. Kan een paar maand duren, maar Visa haalt het wel terug vanbij google Ads of whatever, daar moet jij je geen zorgen om maken.
Bij Worldline leveren ze wel goed werk. Ook om verdachte transacties te onderscheppen (geen idee hoe ze het doen). Al 2x mijn kaart geblokkeerd nadat ze een verdachte transactie hadden gezien. Paar jaar geleden en vorige week nog eens. (vorige week 0,81 euro andere keer een paar honderd euro's).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan