Hmm dat zou kunnen, maar da’s al bijna 2 jaar geleden. De tijd vliegt als je je amuseert@Wannez
Iets ivm echtscheidingsprocedure?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm dat zou kunnen, maar da’s al bijna 2 jaar geleden. De tijd vliegt als je je amuseert@Wannez
Iets ivm echtscheidingsprocedure?

Sinds vorig jaar moet Financiën rolrechten innen dus ik zou er toch nog eens goed naar kijken.Betaalbericht van FOD financiën over schuld die ik zou hebben voor rolrecht rechtbank afdeling Mechelen.Geen idee wat dat is dus dacht eerst scam, maar ziet er wel heel echt uit.
Als de kinderen slapen, eens kijken of ik met die referentie verder geraak.
Teveel in het hooi gerold?Betaalbericht van FOD financiën over schuld die ik zou hebben voor rolrecht rechtbank afdeling Mechelen.Geen idee wat dat is dus dacht eerst scam, maar ziet er wel heel echt uit.
Sowieso, maar niet buiten de wettelijke bepalingen hieromtrent.

Is van de scheiding, ALS die in 2021 uitgesproken is door de rechtbank.Betaalbericht van FOD financiën over schuld die ik zou hebben voor rolrecht rechtbank afdeling Mechelen.Geen idee wat dat is dus dacht eerst scam, maar ziet er wel heel echt uit.
Idd, deze middag ging het niet en nu dit. Rare dingen, ik wacht wel tot morgen.What. The. Fuck.
Is er nu ineens een WACHTTIJD om op de "my e-box" te MOGEN aanmelden? Meer dan 2000 wachtenden voor mij en 11 minuten verwachte wachttijd.
Er staat zelfs dat vanaf ik ingelogd ben ik de volle 30 minuten krijg.
Nogmaals. What. The. Fuck. Onze servercapaciteit kan het ni aan dus "fixen" we dat op deze manier?!
Mijn scheiding was uitgesproken in 2020Is van de scheiding, ALS die in 2021 uitgesproken is door de rechtbank.
Stond bij mij op minfin.

Mijn scheiding was uitgesproken in 2020![]()

Maar heb je toen rond de 85 euro moeten betalen? Of is het nu corona-achterstand die ze inhalen?Mijn scheiding was uitgesproken in 2020![]()
Is dat nog altijd verplicht om een bepaalde periode getrouwd te zijn? Dat is toch ook een behoorlijk fucked up systeem, dan hang je daar.Toen het allemaal al vlot ging
ik ben in 2005 uitéén gegaan met mijn vrouw en heb er tot 2007 getrouwd mee moeten blijven voor de scheiding uitgesproken kon worden (minimum 2j gruwelijk)
Nee, na mij zijn ze daar vanaf gestapt. Dwaas systeem.Is dat nog altijd verplicht om een bepaalde periode getrouwd te zijn? Dat is toch ook een behoorlijk fucked up systeem, dan hang je daar.
Ik mag niet lachen maar kan mij zo inbeelden in het wetboek ‘Na Casus Tomski is dit aangepast’Nee, na mij zijn ze daar vanaf gestapt. Dwaas systeem.
Ik mag niet lachen maar kan mij zo inbeelden in het wetboek ‘Na Casus Tomski is dit aangepast’
Frituur tarieven…ik heb vaak van die dingen voor dat ze het na mij aanpassen...
ik zou daarmee naar spoed trekkenwat is een dringende afspraak voor een huisarts?
ik zit met een vinger kootje in de linkerhand dat 'ingezakt' is, die vinger (linker ring vinger) is immobiel.
vinger is niet nodig om te typen, al loopt dat stroever dan voorheen.
zou ik daar een dringende afspraak voor maken?