Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betaalbericht van FOD financiën over schuld die ik zou hebben voor rolrecht rechtbank afdeling Mechelen. 🤔 Geen idee wat dat is dus dacht eerst scam, maar ziet er wel heel echt uit.
Als de kinderen slapen, eens kijken of ik met die referentie verder geraak.
Sinds vorig jaar moet Financiën rolrechten innen dus ik zou er toch nog eens goed naar kijken.
Normaal staat er ook een contactnummer op en via de referentie gaan ze kunnen zeggen of de schuld wel echt is.

Voor een kopie van uw veroordeling tot betaling zal je de rechtbank zelf moeten contacteren.

/EDIT:

Hierzo meer info

Betaalbericht van FOD financiën over schuld die ik zou hebben voor rolrecht rechtbank afdeling Mechelen. 🤔 Geen idee wat dat is dus dacht eerst scam, maar ziet er wel heel echt uit.
Teveel in het hooi gerold?

Is van de scheiding, ALS die in 2021 uitgesproken is door de rechtbank.
Stond bij mij op minfin.

Marginaal jeugdig koppel op een fiets, reden deze namiddag op dit fietspad, aan de rechterkant weliswaar.
Ik dacht, toch hen maar even melden dat ze tegen de richting in rijden.
Wat krijg je dan? "Uw Moeder!" Klassiek voor marginalen natuurlijk.
Moge ze eens of morgen een ferm accident tegenkomen, zullen dan wel toontje lager zingen, of niks meer zingen.
Krijg ik een herkansing en is er blauw aanwezig, dat is dan een dubbele boete.

What. The. Fuck.

Is er nu ineens een WACHTTIJD om op de "my e-box" te MOGEN aanmelden? Meer dan 2000 wachtenden voor mij en 11 minuten verwachte wachttijd.
Er staat zelfs dat vanaf ik ingelogd ben ik de volle 30 minuten krijg.

Nogmaals. What. The. Fuck. Onze servercapaciteit kan het ni aan dus "fixen" we dat op deze manier?!

What. The. Fuck.

Is er nu ineens een WACHTTIJD om op de "my e-box" te MOGEN aanmelden? Meer dan 2000 wachtenden voor mij en 11 minuten verwachte wachttijd.
Er staat zelfs dat vanaf ik ingelogd ben ik de volle 30 minuten krijg.

Nogmaals. What. The. Fuck. Onze servercapaciteit kan het ni aan dus "fixen" we dat op deze manier?!
Idd, deze middag ging het niet en nu dit. Rare dingen, ik wacht wel tot morgen.

wat haat ik shit proberen te verkopen op marketplace. Zou menne nest nog liever op het container park gaan smijten eigenlijk maar voor 100+ euro wou ik toch wat moeite doen.

Een schoendoos nodig voor school. Maar geen gewone, een oversized. Ze gaan een eigen snoepautomaat maken.
Bon, ik heb wel een licht oversized schoendoos maar ik check bij de schoonouders voor een echt grote. Nee, dat hebben ze niet. Ah, wacht, ze hebben er wel eentje.
Vandaag doe in die doos open en zit daar Arnold Schwarzenspider in. Jean-Claude Van Spin. Spinvester Stallone.
Ik dat niet verwachtende schop die doos weg (geen held, nee) en vaneigens die kleinen curieus en gaat kijken. Kleinen ook bleek.
Het zal dus de medium doos worden, die andere wil hij niet zelfs nadat Dolf Spindgren in de tuin gezet is.
Mijn ergernis is dat schoonpapa wist dat ze er in zat. Ik vind dat niet grappig, kwest had hij die doos zonder erg mee naar school. In die bepaalde klas wil je de juf daar niet mee opzadelen.

Toen het allemaal al vlot ging :love:

ik ben in 2005 uitéén gegaan met mijn vrouw en heb er tot 2007 getrouwd mee moeten blijven voor de scheiding uitgesproken kon worden (minimum 2j gruwelijk)
Is dat nog altijd verplicht om een bepaalde periode getrouwd te zijn? Dat is toch ook een behoorlijk fucked up systeem, dan hang je daar.

wat is een dringende afspraak voor een huisarts?

ik zit met een vinger kootje in de linkerhand dat 'ingezakt' is, die vinger (linker ring vinger) is immobiel.
vinger is niet nodig om te typen, al loopt dat stroever dan voorheen.

zou ik daar een dringende afspraak voor maken?
ik zou daarmee naar spoed trekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan