Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
wachten op technieker die ergens tussen 08uur en 13uur komt .. voor iemand die snachts werkt is dat al niet evident . Gecombineerd met de dierenarts , dat gedaan om 8uur , nu wachten , geeuw .

radio zenders die teveel praten.

ik heb 4 radio zenders die ik beluister , in mijn preselecties in mijn auto.

maar van zodra ze babbelen "zap" ik naar een ander. ik wil enkel muziek horen.

en vaak is het nu zo dat ze op alle 4 tegelijk babbelen. ok het nieuws wil ik nog wel horen elk uur, maar die stomme zever zoals belspelletjes en de stelling van vandaag pffff
De nagel op de kop.
Dat heb ik dus ook. Soms zit ik tussen 4 zenders te zappen en niks dan geleuter of reclame.
Radio is niet meer wat het geweest is.
wachten op technieker die ergens tussen 08uur en 13uur komt .. voor iemand die snachts werkt is dat al niet evident . Gecombineerd met de dierenarts , dat gedaan om 8uur , nu wachten , geeuw .
Die gaat gegarandeerd om 12u55 voor uw deur staan 😀

De nagel op de kop.
Dat heb ik dus ook. Soms zit ik tussen 4 zenders te zappen en niks dan geleuter of reclame.
Radio is niet meer wat het geweest is.
Ik luister tegenwoordig meestal naar Radio 1. Heeft natuurlijk geen jong en hip imago, maar als ze daar geen muziek spelen is het geleuter tenminste meestal wel interessant.

Nuja sowieso luister ik enkel naar de radio in de wagen, wat ook zeker niet elke dag is.

Ik luister tegenwoordig meestal naar Radio 1. Heeft natuurlijk geen jong en hip imago, maar als ze daar geen muziek spelen is het geleuter tenminste meestal wel interessant.

Nuja sowieso luister ik enkel naar de radio in de wagen, wat ook zeker niet elke dag is.
Ik luister inderdaad ook alleen in de wagen.
Altijd een fervent StuBru luisteraar geweest, maar wat daarvan geworden is tegenwoordig vind ik echt wel triest.
Ik koop eigenlijk nog altijd veel cd's die ik dan rip op een sd-kaartje voor in de auto en daar luister ik eigenlijk nog het meeste naar.
En soms Radio 2 omdat daar ook wel interessante dingen op komen zoals "de inspecteur" en dergelijke.

welke dan, regio brugge oostende?

ik ken enkel XRAY FM en ja die draait enkel 90's hits. 106.8 fm frequentie.
Ik ben van de andere kant van het land, dus ik weet niet hoe de ontvangst daar zit, maar er zijn tegenwoordig toch heel wat zenders die naast hun standaard kanaal 1 of meerdere extra kanalen heeft waar constant muziek word gespeeld.
MNM, Q, Nostalgie, Joe, Klara,....

welke dan, regio brugge oostende?

ik ken enkel XRAY FM en ja die draait enkel 90's hits. 106.8 fm frequentie.

Ik ben van de andere kant van het land, dus ik weet niet hoe de ontvangst daar zit, maar er zijn tegenwoordig toch heel wat zenders die naast hun standaard kanaal 1 of meerdere extra kanalen heeft waar constant muziek word gespeeld.
MNM, Q, Nostalgie, Joe, Klara,....
Dat is via DAB+ alleen denk ik?

Er is een grappige trend online waarbij ge "florida man" gevolgd door uw geboortedag en -maand googelt en dat je voor elke datum wel iets leuks krijgt van krantenkop. het eerste resultaat bij de mijne is "Naked Florida Man Performs 'Strange Dance' at McDonald's Before 'Trying to Have Relations With a Railing'" :laugh:
Prachtig. Mijn eerste resultaat:

Florida Man Caught With His Pecker In His Hand And A Pickle In His…​

Er is een grappige trend online waarbij ge "florida man" gevolgd door uw geboortedag en -maand googelt en dat je voor elke datum wel iets leuks krijgt van krantenkop. het eerste resultaat bij de mijne is "Naked Florida Man Performs 'Strange Dance' at McDonald's Before 'Trying to Have Relations With a Railing'" :laugh:
May 27: Florida Man Arrested for Grand Theft After Trying to Walk Out of Store with AK-47s Stuffed Down His Pants May

E-mailadres wijzigen? Zo gepiept..... zou je denken.

E-mailadres gewijzigd op de site en kreeg een e-mail op het nieuwe adres en het oude adres. Alle twee bevestigd en dan nog een finale bevestigingsmail op het nieuwe adres. Ik had bijna mijn account er gewoon weg gedaan. Wat een goede.

Het gefluit van de USB-laadpoorten in mijn verdeelstekker op het bureau. Kroniek van een aangekondigde dood, want deze morgen gaven ze geen stroom meer.

Nog 1 groot blik hondenvoer, natuurlijk plooit dat lipje zodat het deksel niet open kan. De enige blikopener die ik kan vinden is - optimistisch gezien - van 1902. Ik ga dan straks wel naar de winkel maar de hond is niet zeker of hij tegen dan niet op apengapen zal liggen van de honger.

700€ van m'n VISA waar ik geen enkel weet van heb. Mededeling: Google Ads. Bij Google loopt de situatie maar weinig hoop op. VISA, terugbetaling moet ik nog doen maar moet je kunnen aantonen dat je contact hebt gehad met handelaar. Triestig dat deze organisatie maar zo weinig bescherming biedt tegen dit soort zaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan