DOOF?
Tis een Ergernis van me, wat rust in je huis als je het broodnodig hebt is moeilijk vandaag blijkbaar.
Het is idd een rant én bouw gerelateerd. Je zou eens moeten weten in 10 jaar hoe veel en lang ik dat al moeten aanhoren heb

... en LOL volgende week pal tegenover de werf gaat het voetpad nog es open langs 2 kanten door fluvius. En dan zelf alles zo duur zien worden dat je zelf niks (meer) kan kopen en maar aan huurmarkt overgelaten bent. Bad health + too much shit = more shit.
ps. Ik ben niet de klaag buur hoor, ik pas me aan. Maar je wordt het wel eens beu na 10 jaar in Gent bvb bijna continue daar mee te maken krijgen. Ook in je verlof en het bouwverlof, constant straten 3x open etc.... en dan zien dat in je dorpje van 1500 man gans het dorp ook net vebouwd word op de moment dat je er komt.
Ach ja sign of the times zoals ik zei, te weinig huizen, teveel volk, Belg met baksteen op maag, projectmaklaars die poen willen scheppen, gentrificatie....
ps2.Blijkbaar asbest dak, mannen met maskers in witte pakken, container in plastiek. Dus logisch dat m'n niet de kraan erin zet en veel manueel doet.
Ghostbusters! (gisteren gekeken)