Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand steekt Mac-bc naar de rant-kroon.
Ik moet hier dringend enkele documenten digitaal tekenen, ook niet mogelijk door itsme problemen.moet code voor pcr test aanvragen maar natuurlijk kunt ge momenteel niet inloggen via itsme -_-
moet code voor pcr test aanvragen maar natuurlijk kunt ge momenteel niet inloggen via itsme -_-
Ik moet hier dringend enkele documenten digitaal tekenen, ook niet mogelijk door itsme problemen.
Ha, itsme. Ik stel me al langer vragen over het feit dat je tegenwoordig met die ene app bijna alles moet regelen.

Het is verschrikkelijk handig dat we zoveel kunnen met onze smartphone, maar als dat ding niet werkt of je moet alles opnieuw installeren is het wel kloterij, ja.Echt een blue monday bah bah. Smartphone laadt niet meer op en nu is 't definitief. Ik had dit vermoeden allanger en voorbije 2 weken gebeld naar Vandenborre voor verzekering of 't gedekt werd. Na weer 10 minuten of langer aan de lijn te zijn gehoord dat 't kan. Duurt 2 à 3 weken, kan gebeuren.
Had nog 2 oude smartphones hier liggen die ik voorlopig kon gebruiken. Ene is blijkbaar de "inputsleuf" kwijt en de andere had geen nano-simkaartingang. Nieuwe simkaart moeten laten afkomen, maar kan er ten vroegste donderdag zijn.
Oké, zware eerstewereld problemen, maar een smartphone lijkt wel een vereiste zowaar voor Itsme, CST-app, banking en wat is 't nog allemaal.
Of hoe hard we wel afhankelijk lijken van zo'n baksek![]()
Die bewoording alleen al is mijn glimlach van de dagBuikgriepke, wat een genot zo kunnen plassen langs m'n gat.

Prachtig toch die redundantie die ingebouwd is in ons lichaam. Zo kan je ook overgeven door je neus bv.Buikgriepke, wat een genot zo kunnen plassen langs m'n gat.
En in het slechtste geval kan het zelfs uit 3 gaten tegelijk spuiten!Prachtig toch die redundantie die ingebouwd is in ons lichaam. Zo kan je ook overgeven door je neus bv.

Welke gemeente laat zijn huisvuil met een container ophalen ipv een zak?Wie bij Limburg.net heeft er dit goedgekeurd?
Wie dacht dat dit een goed idee was?
Ik dacht dat de overheid inclusief moest zijn en mensen met een beperking het zo gemakkelijk mogelijk moesten maken?
KIES DAN EEN ANDER KLEURKE GROEN HE, DWAZEN!
![]()
Is hier al jaar en dag zoWelke gemeente laat zijn huisvuil met een container ophalen ipv een zak?
Can confirm en als ze op dat moment zouden zeggen ‘schieten we u gewoon af’ je zou het aannemen. Miserie pur sang.En in het slechtste geval kan het zelfs uit 3 gaten tegelijk spuiten!
^dat heb ik van horen zeggen want zelf ben ik gelukkig nooit zo ziek geweest
ah, de nostalgie![]()
Met je billen bloot "Op een onbewoond eiland": "Niet truttig en zonder die afschuwelijke clichés" | VRT NWS Nieuws
Hoe mooi kon het leven zijn, 40 jaar geleden: zorgeloos leven op een eiland, met de billen bloot, lurkend aan de melk uit een kokosnoot en nooit problemen met je fiets, om de eenvoudige reden dat niets moet. In Nederland, maar ook in Vlaanderen zongen kinderen dan ook gretig mee met "Op een...www.vrt.be
Al de hele dag met dat lied in mijn hoofd. En trouwens nooit fan geweest van KvK want dat wordt altijd in dat afschuwelijk Hollands Nederlands gezongen.