Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand steekt Mac-bc naar de rant-kroon.
imposibru.jpg

Ha, itsme. Ik stel me al langer vragen over het feit dat je tegenwoordig met die ene app bijna alles moet regelen.

In KBC kon ik vroeger makkelijk aanmelden via hun KBC Sign app, maar sinds vorig jaar gaat dit enkel nog met ItsMe of met die kaartlezer die je niet altijd bij de hand hebt.

Via idkaartlezen ging het ook niet, lekker handig. Dan maar via de dokter zelf geregeld, die er eerst ook niet in kon wegens technische problemen.

Echt een blue monday bah bah. Smartphone laadt niet meer op en nu is 't definitief. Ik had dit vermoeden allanger en voorbije 2 weken gebeld naar Vandenborre voor verzekering of 't gedekt werd. Na weer 10 minuten of langer aan de lijn te zijn gehoord dat 't kan. Duurt 2 à 3 weken, kan gebeuren.

Had nog 2 oude smartphones hier liggen die ik voorlopig kon gebruiken. Ene is blijkbaar de "inputsleuf" kwijt en de andere had geen nano-simkaartingang. Nieuwe simkaart moeten laten afkomen, maar kan er ten vroegste donderdag zijn.

Oké, zware eerstewereld problemen, maar een smartphone lijkt wel een vereiste zowaar voor Itsme, CST-app, banking en wat is 't nog allemaal.
Of hoe hard we wel afhankelijk lijken van zo'n baksek :unsure:

Echt een blue monday bah bah. Smartphone laadt niet meer op en nu is 't definitief. Ik had dit vermoeden allanger en voorbije 2 weken gebeld naar Vandenborre voor verzekering of 't gedekt werd. Na weer 10 minuten of langer aan de lijn te zijn gehoord dat 't kan. Duurt 2 à 3 weken, kan gebeuren.

Had nog 2 oude smartphones hier liggen die ik voorlopig kon gebruiken. Ene is blijkbaar de "inputsleuf" kwijt en de andere had geen nano-simkaartingang. Nieuwe simkaart moeten laten afkomen, maar kan er ten vroegste donderdag zijn.

Oké, zware eerstewereld problemen, maar een smartphone lijkt wel een vereiste zowaar voor Itsme, CST-app, banking en wat is 't nog allemaal.
Of hoe hard we wel afhankelijk lijken van zo'n baksek :unsure:
Het is verschrikkelijk handig dat we zoveel kunnen met onze smartphone, maar als dat ding niet werkt of je moet alles opnieuw installeren is het wel kloterij, ja.

Wie bij Limburg.net heeft er dit goedgekeurd?
Wie dacht dat dit een goed idee was?
Ik dacht dat de overheid inclusief moest zijn en mensen met een beperking het zo gemakkelijk mogelijk moesten maken?
KIES DAN EEN ANDER KLEURKE GROEN HE, DWAZEN!

8bgsNBD.jpg

Buikgriepke, wat een genot zo kunnen plassen langs m'n gat.
Die bewoording alleen al is mijn glimlach van de dag 😂🤭

OT da’s hier al de 2e keer kort na elkaar dat onze huishoudvuilzak opengereten is. Normaal zit die in een zwarte ton, maar omdat ie vol was, er al een nieuwe ingestoken en de volle ernaast. Het zijn ook niet eens onze eigen katten die de dader zijn want die gaan niet buiten 😤

Wie bij Limburg.net heeft er dit goedgekeurd?
Wie dacht dat dit een goed idee was?
Ik dacht dat de overheid inclusief moest zijn en mensen met een beperking het zo gemakkelijk mogelijk moesten maken?
KIES DAN EEN ANDER KLEURKE GROEN HE, DWAZEN!

8bgsNBD.jpg
Welke gemeente laat zijn huisvuil met een container ophalen ipv een zak?

Al de hele dag met dat lied in mijn hoofd. En trouwens nooit fan geweest van KvK want dat wordt altijd in dat afschuwelijk Hollands Nederlands gezongen.

In temse is dat ook met container. Elke container heeft een code en bij het ophalen wordt de container gewogen. Eind van het jaar krijg je dan een factuur. Grootste mankement aan dat systeem is dat een ander zijn vuil eventueel ook in uwe container kan steken en dat ge niet kunt controleren of het gewicht wel klopt.

Al de hele dag met dat lied in mijn hoofd. En trouwens nooit fan geweest van KvK want dat wordt altijd in dat afschuwelijk Hollands Nederlands gezongen.
ah, de nostalgie :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan