Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
In temse is dat ook met container. Elke container heeft een code en bij het ophalen wordt de container gewogen. Eind van het jaar krijg je dan een factuur. Grootste mankement aan dat systeem is dat een ander zijn vuil eventueel ook in uwe container kan steken en dat ge niet kunt controleren of het gewicht wel klopt.

Bij ons kan daar indien gewenst een slot op. in Temse (miwa als ik het goed zie?) ook:

Kan de container op slot gedaan worden?
Je kan een slot aanvragen via 0800 98 003. Bezit je al een container? Dan wordt je container vervangen door een container met slot. Nog geen container? Dan leveren we een grijze container met slot. Een slot kost 25 euro. Deze aankoop komt op je aanslagbiljet terecht. Je koopt een slot voor het leven, de 25 euro wordt dus niet terugbetaald.

Wie bij Limburg.net heeft er dit goedgekeurd?
Wie dacht dat dit een goed idee was?
Ik dacht dat de overheid inclusief moest zijn en mensen met een beperking het zo gemakkelijk mogelijk moesten maken?
KIES DAN EEN ANDER KLEURKE GROEN HE, DWAZEN!

8bgsNBD.jpg
Maar die GFT container is toch ook groen? :unsure:

In temse is dat ook met container. Elke container heeft een code en bij het ophalen wordt de container gewogen. Eind van het jaar krijg je dan een factuur. Grootste mankement aan dat systeem is dat een ander zijn vuil eventueel ook in uwe container kan steken en dat ge niet kunt controleren of het gewicht wel klopt.
Hier ook direct eentje met slot genomen, aangezien ik die toch nooit vol krijg. Heb zo een kleintje dat 1x per maand maar buiten wordt gezet.

Hier ook direct eentje met slot genomen, aangezien ik die toch nooit vol krijg. Heb zo een kleintje dat 1x per maand maar buiten wordt gezet.
hier soms om de veertien dagen en soms om de maand: het hangt ervan af of ik mijn papier van rond de frieten mooi opvouw of gewoon bijeenfrommel :unsure:

Bij ons kan daar indien gewenst een slot op. in Temse (miwa als ik het goed zie?) ook:

Kan de container op slot gedaan worden?
Je kan een slot aanvragen via 0800 98 003. Bezit je al een container? Dan wordt je container vervangen door een container met slot. Nog geen container? Dan leveren we een grijze container met slot. Een slot kost 25 euro. Deze aankoop komt op je aanslagbiljet terecht. Je koopt een slot voor het leven, de 25 euro wordt dus niet terugbetaald.
ja, heb er ook al zien staan, maar omdat ik toch maar een kleine container heb en het pas buiten zet als het vol is (of stinkt), lijkt me dat een beetje een nutteloze kost.

Prachtig toch die redundantie die ingebouwd is in ons lichaam. Zo kan je ook overgeven door je neus bv.

het leukste eraan zijn de brokken die achterblijven in de neusholte zo achter u keel, en ge zit dan nog een uur lang zure brokskes in te slikken :unsure:

En in het slechtste geval kan het zelfs uit 3 gaten tegelijk spuiten! :coolbrows:

^dat heb ik van horen zeggen want zelf ben ik gelukkig nooit zo ziek geweest
ooit nog salmonella opgelopen, als ik gedaan was met schijten haddek zelfs geen tijd genoeg om te sjassen voor ik moest spugen, dus de geur en tzicht gaf dan nog eens een extra spuugboost :unsure:

Om het helemaal traumatisch te maken moestek dan nog eens een pil in mijn gat duwen om te genezen

Wie bij Limburg.net heeft er dit goedgekeurd?
Wie dacht dat dit een goed idee was?
Ik dacht dat de overheid inclusief moest zijn en mensen met een beperking het zo gemakkelijk mogelijk moesten maken?
KIES DAN EEN ANDER KLEURKE GROEN HE, DWAZEN!

8bgsNBD.jpg
Voor uw afvalkalender kan je Recycle! gebruiken:

- Via website: Recycle!
- Via een app: Android of iOS

We hadden blijkbaar nog een oud doosje eitjes in de frigo dat ik was vergeten weggooien. Ik heb zonet een ei gegeten dat 6 weken overtijd was en ik zag het maar achteraf :unsure:

Het ga jullie goed :lol:

We hadden blijkbaar nog een oud doosje eitjes in de frigo dat ik was vergeten weggooien. Ik heb zonet een ei gegeten dat 6 weken overtijd was en ik zag het maar achteraf :unsure:

Het ga jullie goed :laugh:
Da’s het mooie aan eieren; als ze niet meer goed zijn, merk je dat direct bij het openen. Dat eet je echt niet meer op.
You’ll be fine 💪

Het ga jullie goed :laugh:
Je kan testen of een ei nog goed is met een groot glas water.

Je doet het ei in het glas.
* Blijft het mooi op de bodem liggen is het nog goed.
* Als één van de twee punten van het ei omhoog komt, is het ei al wat ouder maar nog perfect eetbaar.
* Drijft het => vuilbak.

Een keer aan de hand gehad dat ik een omelet wou maken met (mijn laatste) drie eieren. Uiteraard was de derde die ik in mijn kommetje deed slecht, heel het boeltje om zeep dus. 🙄 En een lucht om van te gaan lopen. 🤢
Sindsdien leg ik ze altijd even in water zoals @Visenya beschreef 👌
Zo typisch dat het bij het laatste eitje prijs is :crazy:

Mmmm, straks eens spiegeleitjes bakken

Da’s het mooie aan eieren; als ze niet meer goed zijn, merk je dat direct bij het openen. Dat eet je echt niet meer op.
You’ll be fine 💪
Tenzij iemand in het Muscleduck huishouden al maanden iets ‘extra’ in de eieren doet en er geen verschil te merken is. You will mos def not be fine.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan