Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eierschalen zijn poreus, wanneer ze vers van de kip komen is er een kleine tijdsframe waar je een ‘extra’ in gasvorm kan laten binnendringen. Het is voor zij die eens iets anders willen proberen, beetje omslachtig maar dus wel mogelijk.Hier wil ik meer over weten! Hoe doe je iets (onopgemerkt) in gesloten eieren? Mag in PM![]()

Wannez ver van uw eitjes houden!
Wtf, waarom weet gij zo'n dingenEierschalen zijn poreus, wanneer ze vers van de kip komen is er een kleine tijdsframe waar je een ‘extra’ in gasvorm kan laten binnendringen. Het is voor zij die eens iets anders willen proberen, beetje omslachtig maar dus wel mogelijk.![]()

Geen idee, ik onthoud al dat soort akkefietjes maar wiskundig ben ik dan weer 2+2=5. Elk zijn talent denk ik.Wtf, waarom weet gij zo'n dingen![]()
Container (Zwarte/grijze/...) is via limburg.net, net zoals de groene containerMoet ge dan dubbel betalen en zak van limburg.net en container?
Waar is de tijd dat we dat nog mochten maken in het labo op school. Een school gelegen in het centrum van Gent met de labo's gelegen aan een kleine binnenplaats waar ook appartementen waren. Intussen aan de andere kant van de blok mensen op hun balkonnetje hun vers gewassen was aan het ophangen om te drogen. En wij maar H2S maken en naar buiten duwen.H2S to the rescue![]()
![]()
Dat is dus waterstofsulfide ...
En ja, dan loop je (al kotsend) weg, wanneer je dat ruikt.

Een keer aan de hand gehad dat ik een omelet wou maken met (mijn laatste) drie eieren. Uiteraard was de derde die ik in mijn kommetje deed slecht, heel het boeltje om zeep dus.En een lucht om van te gaan lopen.
Sindsdien leg ik ze altijd even in water zoals @Visenya beschreef![]()
Hier natuurlijk ook met het laatste ei in het kommetje te doenH2S to the rescue![]()
![]()
Dat is dus waterstofsulfide ...
En ja, dan loop je (al kotsend) weg, wanneer je dat ruikt.

Hier wil ik meer over weten! Hoe doe je iets (onopgemerkt) in gesloten eieren? Mag in PM![]()

Zij houdt zich wel niet bezig met populistische pubergrapjes natuurlijk.Squid is de queen gifmengster van BG.
Ik dacht dat dit algemeen geweten was.

Zij houdt zich wel niet bezig met populistische pubergrapjes natuurlijk.
@Squidward mengt eerder op UGent-niveau.![]()
Hebben we hier ook maar wat zelftesten gedaan daar we er een paar dagen ervoor ook zaten en gelukkig negatief.2 keer een kans gegeven maar nooit voorbij de eerste aflevering geraakt.waarom ben ik toch begonnen aan The Expanse. Ik haat cliffhangers![]()
tja, ik vind het wel redelijk goed, maar heb vandaag ook pas afl. 8 van S1 gezien en hier komen wat verhaallijnen samen.2 keer een kans gegeven maar nooit voorbij de eerste aflevering geraakt.
maar vind het wel spannend genoeg om te blijven kijken. Zeker deze aflevering zijn cliffhanger was de moeite.