nochtans heb ik de indruk dat woestenaars dat soms uitspreken als roestn maar die verdenk ik er dan ook van een spraakgebrek te hebben. Om nog maar te zwijgen van diegene van Reiniengewoestn
Disclaimer: ik heb iets tegen mensen van Reninge.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nochtans heb ik de indruk dat woestenaars dat soms uitspreken als roestn maar die verdenk ik er dan ook van een spraakgebrek te hebben. Om nog maar te zwijgen van diegene van Reiniengewoestn
En dan als bedankje een steak uit de airfryer krijgen? Nee, dank u.Als ge handig zijt: hier ook welgekomen hoor, ik steek u wel in 't werk!![]()

)Nog nooit gemerkt, de enige Woesteling die ik ken is eigenlijk van Ieper.nochtans heb ik de indruk dat woestenaars dat soms uitspreken als roestn maar die verdenk ik er dan ook van een spraakgebrek te hebben. Om nog maar te zwijgen van diegene van Reinienge
Waarom niet?Disclaimer: ik heb iets tegen mensen van Reninge.

Ik ben daar ooit verloofd geweest. Tot de toekomstige schoonouders te weten zijn gekomen dat mijn ouders gescheiden waren. Dan hebben ze hun veto gesteld tegen onze relatie. Dat was een van de donkerste periode's uit mijn leven.Waarom niet?
De Spar daar is wel tof, ze hebben niet veel, maar het is nooit druk.![]()
Ja, een boerendochter binnendoen heeft zijn gevolgen. Dat zijn effectief nog verhalen die je in de regio hoort en als normaal bevonden worden. Wij komen van Meulebeke en Dikkebus en worden al gezien als "stadsvolk dat op het platte komt wonen".Ik ben daar ooit verloofd geweest. Tot de toekomstige schoonouders te weten zijn gekomen dat mijn ouders gescheiden waren. Dan hebben ze hun veto gesteld tegen onze relatie. Dat was een van de donkerste periode's uit mijn leven.

Nagels met koppen, nagels met koppen. En het beste was dan nog dat er bepaalde mensen uit die streek effectief zegden tegen mij dat ge moest verstaan dat die mensen daar 20 jaar achter komen op de rest van vlaanderen. Wat in bepaalde regionen wel effectief zo is. Gelukkig is karma een dikke bitch en is haar broer ondertussen gescheiden. Waarna hij trouwens ook niet meer welkom is thuis.Ja, een boerendochter binnendoen heeft zijn gevolgen. Dat zijn effectief nog verhalen die je in de regio hoort en als normaal bevonden worden. Wij komen van Meulebeke en Dikkebus en worden al gezien als "stadsvolk dat op het platte komt wonen".
't Is hier wel nog wat rustieker te noemen dan Reninge of Woesten.![]()

In de spar?Ik ben daar ooit verloofd geweest.
Dat snap ik, korte verloving in de spar is niet bepaald iets om blij van te worden!Dat was een van de donkerste periode's uit mijn leven.

Welja, we merken dat vooral bij 50+, dat die nog een mentaliteit van een 80+'er dragen, maar de bevolking onder de 45-50 is dan wel weer goed mee met de tijd, maar wil niet leven in de drukte, eigenlijk een beetje waarom wij hier zitten.Nagels met koppen, nagels met koppen. En het beste was dan nog dat er bepaalde mensen uit die streek effectief zegden tegen mij dat ge moest verstaan dat die mensen daar 20 jaar achter komen op de rest van vlaanderen. Wat in bepaalde regionen wel effectief zo is.

wel dat is ook wel mijn indruk. Wat ik eigenlijk erger vind voor die mensen zelf dan voor mij. En al zeker als ik weet wat die hun dochter aan gedaan hebben. Ik hoor die nog nu en dan eens en die is nu gewoon getrouwd met diegene waar de ouders hun goedkeuring voor gegeven hebben. Triest dat dit alles in het huidige vlaanderen nog altijd kan want imo scheelt dit bitter weinig met het uithuwelijken dat in sommige landen nog de standaard is.Welja, we merken dat vooral bij 50+, dat die nog een mentaliteit van een 80+'er dragen, maar de bevolking onder de 45-50 is dan wel weer goed mee met de tijd, maar wil niet leven in de drukte, eigenlijk een beetje waarom wij hier zitten.
We merken vooral dat iedereen vriendelijk is, maar tegelijkertijd enorm afstandelijk. Iedereen heeft zijn eigen grond met een huis op en dat is strikt privé. Als je op wandeling iemand van de buren tegenkomt, is het alsof je elke dag samenzit, maar in de praktijk ken je met moeite elkaar z'n voornaam.
De oudere bevolking die dan idd 20 jaar of meer achterloopt ken je dan wel weer goed, maar je moet hun respect verdienen, wat wij gedaan hebben door dat we beiden een fysieke job doen en ik toen we hier kwamen wonen gemiddeld 80u per week deed. Iemand met een bureaujob van 38u zie ik hier niet geaccepteerd worden eigenlijk. Ik woon hier enorm graag, maar bepaalde dingen moet je voor zijn of je zal het hier niet lang rekken.
Jij overschat *gigantisch* hoe effectief wij zijn als huishouden.
Er zijn ook nog stations waar je onbemand stookolie kan tanken zelfs. Dat mag volgens mij niet, maar ze bestaan. En anders idd gewoon diesel halen.Als het echt niet te harden is kan je diesel gaan tanken...
Er zijn ook nog stations waar je onbemand stookolie kan tanken zelfs. Dat mag volgens mij niet, maar ze bestaan. En anders idd gewoon diesel halen.
Was mss gewoon diesel he. Mijn vader laat ook elk jaar 2 tanks van elk 2500L vullen met gewoon witte diesel, legaal en op factuur. Wij gaan daar dan ook onze auto vullen, want scheelt toch serieus door grote hoeveelheid die hij aankoopt.Of ik geef haar het adres van mijn vorige overbuur die ongeneerd vrienden en familie stond bij te tanken uit zijn tank in de garage. Op een fucking verbindingsweg.

Niet echt ziek geweest, dus heb mij zitten vervelen.Dan was je duidelijk niet ziek meer!
maar bon, wat deed je met de overige 23u en 3 kwartier?
Komt ervan als je die 6 dagen te laat kooptbijna vergeten dat ik mij nen appelbol had gekocht vandaag. 't was nochtans duur genoeg: 3.80 € Hopelijk is het ne gouden appel dat er in zit.
.Zondag....
Altijd al een haat voor gehad, buiten in het middelbaar want dan kon je uitslapen nadat je Zaterdag nacht waart door gegaan op Counter-Strike ofzo.
Nu ik ouder ben ( en zeker nu in Corona tijden ) vind ik het gewoon een verschrikkelijke saaie dag.
In Nederland is de horeca nog altijd dicht en winkelen op afspraak dus naar Maastricht tegen de verveling is ook geen hol aan.
Filmpje in de cinema is ook een no-no want ik erger me altijd mateloos aan volk dat niet stil kan zijn tijdens een film dus daar gaan zitten op een Zondag om 14u of zelfs na 18u is het dan zelf gaan zoeken.
Eigenlijk voor mij is dat een dag om op te staan, brunch te doen, mateloos wachten tot het tijd is voor avondeten, even een serie en dan slapen.
In b4 '' koopt u ne hond voor lange wandelingen te doen of kuist uw kot ''
Het ellendige aan zondag vind ik zelf terug gaan werkenGaan wandelen/fietsen?
Koken voor de rest van de week?
Kuisen?
Kleerkast uitmesten?
Hopelijk geen verwarring gehad? "Pull it", tot daar aan toe. "Twist it", terwijl je met uw vlezeke speelt is iets anders.Niet echt ziek geweest, dus heb mij zitten vervelen.
Heb dan vooral bop-it zitten spelen ... in afwachting tot mijn vlezeke wat bekomen was om nog een keer te gaan.