pardal
Well-known member
Sorry buurmanErgernis vandaag:
wakker geworden van buren die ruzie maken om 5u op een zondagmorgen.
Als je Uw vrouw wilt onder haar voeten geven, doe dat dan op normale uren please...
People are trying to sleep![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry buurmanErgernis vandaag:
Als je Uw vrouw wilt onder haar voeten geven, doe dat dan op normale uren please...
had ze weer geen zin om uit haar nest te komen?Sorry buurman
Hebt ge het ook gehoord? Ze weet goed genoeg dat ik mijn uitgebreid ontbijt op zondag moet hebben!!!had ze weer geen zin om uit haar nest te komen?
ja, ik heb het ook gehoord. Begon die van mij te kreften dat dat toch geen manieren zijn. Ik ben het volmondig met haar eens, ze moeten niet denken dat ze gaan uitslapen op een zondag hoor, het huishouden wachtHebt ge het ook gehoord? Ze weet goed genoeg dat ik mijn uitgebreid ontbijt op zondag moet hebben!!!

Maar je hoort ze nogZolang ik ze kan horen, niets aan de hand![]()
Ook al eens weggelopen, damn PR gezet toenJa liever op de fiets als lopend. Je hebt al iets extra van defensie en je kan er iets makkelijker van wegrijden.
Al was de laatste echt een volhouder. Pas toen ik er op begon te roepen stopte hij.

Aja is dat zo? Ik moet niet betalen als ik poets hoor ;-)Bij mij komt er een Poolse juffrouw, 5 uren per week kuisen. En zij doet dat uitstekend. Je bent wel 50 euro kwijt, maar je krijgt er wel veel voor terug. Als je het zelf moet gaan doen, ben je meer geld en tijd kwijt...
Waarom moet je daarvoor je buren wakker maken door te roepen?Hebt ge het ook gehoord? Ze weet goed genoeg dat ik mijn uitgebreid ontbijt op zondag moet hebben!!!
Een vrouw moet weten dat ze op ieder uur van de dag wat kletsen kan krijgen.Ergernis vandaag:

Leuk, een oudere man met een dikke jas en bruine pet die staat te hijgen. Anders nog jonge vrouwen tegen gekomen?Ergernis: me aangekleed alsof dat het 0C was om naar de winkel te wandelen. Zwetend als een rund teruggekomen. En dat zelfs met de jas en trui open en zelfs mijn klakske af zodat mijn kalende kop kon afkoelen. Het hielp langs geen kanten.
Kan natuurlijk ook aan een gebrekkige conditie liggen, maar in principe lukt die wandeling me net zonder al hijgend en puffend thuis te komen.

nu ge het zegt, mensen hielden goed afstand.Leuk, een oudere man met een dikke jas en bruine pet die staat te hijgen. Anders nog jonge vrouwen tegen gekomen?![]()
Sinds BK er is ga ik zo goed als nooit meer naar McDonald's. Veel meer waar voor je geld bij BK en er zit ook precies geen smaak in McDonald's.McDo aant doen... 46 euro... ze beginnen hier ook stevig door te rekenen. Ne medium mcmenu gaat al boven de 10 euro.
Ik wou die nieuwe brutus es testenSinds BK er is ga ik zo goed als nooit meer naar McDonald's. Veel meer waar voor je geld bij BK en er zit ook precies geen smaak in McDonald's.
En? Kan wss niet tippen aan de whiskey burgerIk wou die nieuwe brutus es testen
Hier is het andersom dat vlees van de BK smaakt naar karton ivm die van McDonald's.Sinds BK er is ga ik zo goed als nooit meer naar McDonald's. Veel meer waar voor je geld bij BK en er zit ook precies geen smaak in McDonald's.
Echt bijna 3/4de van de streep.
Nee, maar ook verdomd lekker. Al spijt dat ik er geen 2 genomen heb.En? Kan wss niet tippen aan de whiskey burger