Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebt ge het ook gehoord? Ze weet goed genoeg dat ik mijn uitgebreid ontbijt op zondag moet hebben!!!
ja, ik heb het ook gehoord. Begon die van mij te kreften dat dat toch geen manieren zijn. Ik ben het volmondig met haar eens, ze moeten niet denken dat ze gaan uitslapen op een zondag hoor, het huishouden wacht :unsure:

Ergernis vandaag:
wakker geworden van buren die ruzie maken om 5u op een zondagmorgen.
Als je Uw vrouw wilt onder haar voeten geven, doe dat dan op normale uren please...
People are trying to sleep:sleep2:
Een vrouw moet weten dat ze op ieder uur van de dag wat kletsen kan krijgen.
Ge wilt niet dat ze zich snachts gaat veilig voelen.

Disclaimer: irl zou ik zelf eerder kletsen krijgen 😂

Ergernis: me aangekleed alsof dat het 0C was om naar de winkel te wandelen. Zwetend als een rund teruggekomen. En dat zelfs met de jas en trui open en zelfs mijn klakske af zodat mijn kalende kop kon afkoelen. Het hielp langs geen kanten.

Kan natuurlijk ook aan een gebrekkige conditie liggen, maar in principe lukt die wandeling me net zonder al hijgend en puffend thuis te komen.

Ergernis: me aangekleed alsof dat het 0C was om naar de winkel te wandelen. Zwetend als een rund teruggekomen. En dat zelfs met de jas en trui open en zelfs mijn klakske af zodat mijn kalende kop kon afkoelen. Het hielp langs geen kanten.

Kan natuurlijk ook aan een gebrekkige conditie liggen, maar in principe lukt die wandeling me net zonder al hijgend en puffend thuis te komen.
Leuk, een oudere man met een dikke jas en bruine pet die staat te hijgen. Anders nog jonge vrouwen tegen gekomen? :unsure:

Spek vergeten kopen voor bij de eitjes. Ach ja, dan maar een curryworst in stukskes doen zekers.

oh en nog een ergernis nu ik denk aan mijn middagmaal
Ik stond in de GB aan het brood als er een medewerker kwam met vers stokbrood. Dus ik denk 'laat ik even wachten dan heb ik ovenvers stokbrood'. Die kerel pakt de stokbroden uit zijn kar, bukt zich en toont zo half zijn blote kont. :cry: Echt bijna 3/4de van de streep.

omg-no.gif

En aan wie vond dat kartonnen rietjes een goed idee zijn:

Sterf de dood op de pier van blankenberge anaal gespiest met een verroest fietsstuur van de velodrome!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan