Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En aan wie vond dat kartonnen rietjes een goed idee zijn:

Sterf de dood op de pier van blankenberge anaal gespiest met een verroest fietsstuur van de velodrome!
uw klachten of opmerkingen, 1 adres:

Tip blijft hetzelfde!
maar mijn ei was al klaar en dan zou mijn ei weer afgekoeld zijn tegen dat mijn stokbrood weer warm was.
En ik ging er natuurlijk van uit dat het wel krokant ging zijn aangezien ik speciaal op mr. buttcrack heb gewacht om de verse er in te leggen.
Maar vanaf nu koop ik me enkel nog degene die ik zelf moet afbakken. Geen GB-stokbrood verhalen meer van mij.

Keiveel zin in spicy chicken wings, maar niks in een straal van 50km dat ze deftig maakt. Ik kreeg als enige suggestie de pizza hut. JA DA IS HET DUS NIET HE.

Sinds 11u zware allergie aanval, 2 pillen en 3744837 zakdoekjes verder, een neus waar Rudolf bij in het niets verdwijnt en ogen alsof ik ne kilo wiet heb gesmoord. 😭

Sinds 11u zware allergie aanval, 2 pillen en 3744837 zakdoekjes verder, een neus waar Rudolf bij in het niets verdwijnt en ogen alsof ik ne kilo wiet heb gesmoord. 😭
200w.webp

Ik ken het ... Ik hoop dat het snel over is!

Elke 2 dagen?!?
Heb jij een allergie die je zo moeilijk onder controle krijgt? 😱
Allergisch aan huismijt, stof, dieren en +/- alle planten

Ik ga nooit een dag zonder nies aanvallen, soms voor uren ( meestal in de ochtend)

Pak ondertussen pilletjes ( gepland voor meerdere jaren) om weerstand voor gras en berk op te bouwen. Hielp wel een beetje deze zomer

Allergisch aan huismijt, stof, dieren en +/- alle planten

Ik ga nooit een dag zonder nies aanvallen, soms voor uren ( meestal in de ochtend)

Pak ondertussen pilletjes ( gepland voor meerdere jaren) om weerstand voor gras en berk op te bouwen. Hielp wel een beetje deze zomer
Voor de immunotherapie met spuiten moet ik 7 dagen medicatievrij zijn. Voorlopig nog niet echt haalbaar geweest. :Unsure:
Maar je neemt enkel dat? Geen cortisone neusspray of zo?

Voor de immunotherapie met spuiten moet ik 7 dagen medicatievrij zijn. Voorlopig nog niet echt haalbaar geweest. :Unsure:
Maar je neemt enkel dat? Geen cortisone neusspray of zo?
Ik heb pilletjes voor in de zomer en een neusspray, maar die laatste gebruik ik eigenlijk nooit. veel te veel mensen die afhankelijk van worden. Dan liever af en toe een aspirine tegen de hoofdpijn.

Heb ook twee katten trouwens omdat de kinderen dat willen :p Dat wordt gewoon erger als de kleine dikkerd met zijn neus tegen mijn arm komt is het rood en blazen. O_O Maar goed ik ga hen niks ontzeggen omdat ik een probleem heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan